İnceleme Halley lokmalık bisküvi.

Bim versiyonunun tadı biraz daha kötü ama kesinlikle daha f/p
 
1618999271620.png

bunu da inceler misin ben yedim tadı çok güzel çikolata yerine her yerine karamel kullanmışlar
 
Tadı=6.5/10
Fiyat=Karantinadan dolayı bilmiyorum 5 veya 6 galiba.
Edit= 2.5 miş.
5/10 Editten sonra = 8/10
Kullanılır,alınmaz.


tutmaz
Oruç oruç olmadı bu şimdi,neyse iftardan sonra bende bir tadayım bakayım nasılmış.
 
Sizce abdullah abi F/P bir piskevit çıkarırmı ?
 
Tadı güzel de paketten çok az çıkıyor ya, 7 tane mi ne var.

A101 Xroll gofret incelemesi bekliyoruz, muzlusu efsane bence deneyin.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,917
Mesajlar
11,082,479
Üyeler
198,217
Son üye
Guemm
Geri
Top