Hangi tarayıcıyı kullanmalıyım?

chrome kullanıyoum gxi de deneyeceğim ama üstteki sekme barlarına alışamıyorum
Ben de Chrome'dan GX'e geçtim 1 hafta önce falan. 1 gün falan alışma sürecim oldu sonra alıştım normal geliyor şuan.
 
gx de ram kısıtlayıcı özelliği de var diye biliyorum.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,164
Mesajlar
11,074,250
Üyeler
198,073
Son üye
Roh1n
Geri
Top