RTX 7090Ti
80+ Silver
- Katılım
- 1 Nisan 2020
- Mesajlar
- 3,814
- En İyi Cevap
- 1
- Reaksiyon skoru
- 3,604
Bunu almayı düşünüyorum memnun kalır mıyım? https://www.hawkchair.com/urun/fab-v4
Ben de alacağım sanırım.inceledim beğendim, ama tekerlekleri kırılır mı ondan şüpheliyim
hocam sandalyeye nick ini de yazıyorlar dı sanırım öyle bir reklamını görmüştümBunu almayı düşünüyorum memnun kalır mıyım? https://www.hawkchair.com/urun/fab-v4
Vazgeçme sebebiniz nedir?Zamanında almayı düşündüğüm bir sandalyeydi.
Fiyatı arttı ha ama alan vardı istersen incelemesini atarım.Vazgeçme sebebiniz nedir?