Yardım Hepsiburada Monitör Kırılmış

Katılım
31 Aralık 2020
Mesajlar
386
Reaksiyon skoru
94
Selamlar arkadaşlar, hepsiburadadan cuma günü monitör almıştım

fakat kargo çok yavaş ilerledi normalde diğer siparişim mesai saatleri dışında bile kargoya verildi diğer gün elime ulaştı fakat bu biraz uzun sürdü bugün kesin dağıtıma çıkacaktı fakat teslim edilemedi bilgisini gördüm sonra uzun süren telefon trafiği sonrası kargom hasar almış veya kırılmış olarak söylendi. Bundan sonraki süreçi 3-4 farklı müş temsilcisine sormama rağmen hepsi farklı yanıt veriyor.

Birisi ürünü hala istiyor musunuz dedi evet dedim çünkü fiyatı artmış her yerde. Bu sorunu daha önce yaşayan oldu mu ürün tekrar gelecek mi yeniden mi sipariş vereyim? Aceleci davranıyorum çünkü evden çalışan biriyim acil ihtiyacım var.
 
Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Ben de zamanında hb'den süpermarket kategorisinden alışveriş yapmıştım. ürünün ne olduğunu hatırlamıyorum. neyse, beni arayıp ürünün hasar aldığını söylemişlerdi ve yenisini yollayalım mı demişlerdi. Ben de evet dedikten sonra aynı gün içinde veya ertesi gün kargolanmıştı. Bence sizi aramadılarsa siz arayabilirsiniz canlı destekleri çok kötü.
 
Merhaba, öncelikle geçmiş olsun. Ben de zamanında hb'den süpermarket kategorisinden alışveriş yapmıştım. ürünün ne olduğunu hatırlamıyorum. neyse, beni arayıp ürünün hasar aldığını söylemişlerdi ve yenisini yollayalım mı demişlerdi. Ben de evet dedikten sonra aynı gün içinde veya ertesi gün kargolanmıştı. Bence sizi aramadılarsa siz arayabilirsiniz canlı destekleri çok kötü.
Teşekkür ederim, normalde 3. konuştuğum müş temsilcisi ürünü hala istiyor olarak not aldım dedi fakat diğeri de uygulama üzerinden otomatik olarak açılan ticketi kapatmış, ilk temsilci monitör ne onu da bilmiyor televizyon mu aldınız diyor :D güvenemedim açıkçası ama cevabı senden almam içimi rahatlattı. İstanbul içinden yine İstanbula nasıl kırmışlar anlamadım :D
 
Teşekkür ederim, normalde 3. konuştuğum müş temsilcisi ürünü hala istiyor olarak not aldım dedi fakat diğeri de uygulama üzerinden otomatik olarak açılan ticketi kapatmış, ilk temsilci monitör ne onu da bilmiyor televizyon mu aldınız diyor :D güvenemedim açıkçası ama cevabı senden almam içimi rahatlattı. İstanbul içinden yine İstanbula nasıl kırmışlar anlamadım :D
Hocam bence bir kez daha arayıp yenisini yollayacak mısınız diye sorup emin olun çünkü mh'dekilerin çoğu işini doğru düzgün yapmıyor. ticket'ı kapattı demişsiniz.
 
Selamlar arkadaşlar, hepsiburadadan cuma günü monitör almıştım

fakat kargo çok yavaş ilerledi normalde diğer siparişim mesai saatleri dışında bile kargoya verildi diğer gün elime ulaştı fakat bu biraz uzun sürdü bugün kesin dağıtıma çıkacaktı fakat teslim edilemedi bilgisini gördüm sonra uzun süren telefon trafiği sonrası kargom hasar almış veya kırılmış olarak söylendi. Bundan sonraki süreçi 3-4 farklı müş temsilcisine sormama rağmen hepsi farklı yanıt veriyor.

Birisi ürünü hala istiyor musunuz dedi evet dedim çünkü fiyatı artmış her yerde. Bu sorunu daha önce yaşayan oldu mu ürün tekrar gelecek mi yeniden mi sipariş vereyim? Aceleci davranıyorum çünkü evden çalışan biriyim acil ihtiyacım var.
fiyatı arttıysa, acaba hasar mı aldı? ürünü geri mi çektiler.. kim bilir.. umarım mağdur olmazsın. (ürüne ve fiyata bakmadım gerçi)
 
Hocam bence bir kez daha arayıp yenisini yollayacak mısınız diye sorup emin olun çünkü mh'dekilerin çoğu işini doğru düzgün yapmıyor. ticket'ı kapattı demişsiniz.
evet aradım tekrar galiba kupon tanımlayıp aynı fiyattan yardımcı olacaklar galiba ama dediğin gibi mh hepsi farklı telden çalıyorlar.
fiyatı arttıysa, acaba hasar mı aldı? ürünü geri mi çektiler.. kim bilir.. umarım mağdur olmazsın. (ürüne ve fiyata bakmadım gerçi)
fiyatı arttı bro 13.299 iken aldım şu an 15.999 tl. Teşekkür ederim.
 
Son gelişmeyi yazıyorum. Yaklaşık 1 yıldır hiç alışveriş yapmasam bile hepsiburada premium vardı iptal ettim.
Uygulamayı da yarın akşama kadar olumlu ya da olumsuz gelmez ise da silerim büyük ihtimalle.

- Satıcı hepsiburada, kargo şirketi hepsijet. Operasyonel süreç dolayısı ile kargom teslim edilemedi dediler. Ürünü hala istememe rağmen gönderim sağlanmadı otomatik para iadesi ettiler. Daha sonra kupon tanımlayın, oluşan fiyat farkını kapatıp tekrar sipariş geçeyim dedim, çözüm ekibi olayı inceliyor dediler ve maalesef hala yanıt yok, şimdiye kadar çıksa bir şey çıkardı diye düşünüyorum. Satıcı farklı olsa bugüne kadar bile uğraşmam, fiyat artırıp oto iptal etti çakallık etti derim, ya da kargoda ürünün başına bir iş gelse 2-3 gün beklesem yeni ürün gönderseler insan hatası olabilir vs derim fakat süreç tamamiyle hepsiburada da yürütülüyor ama yapmadılar.

-Son durumda amazondan 2k daha ekleyip mag serisi 34" almaya karar verdim. Amazondan şaşmamak gerek eğer ki çok acil ve gerekli bir şey almıyorsanız. Hayırlısı diyelim :)
@Vidor
MSI MAG 34" Monitör Link
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,152,435
Mesajlar
10,385,270
Üyeler
183,282
Son üye
ArroWizard
Geri
Top