Hocam ben de mouseları öyle yaptım önce ilk gelen siyah mousedan 2 tane daha sonra beyaz gelmişti ondan 1 tane aldım aynı gün içerisinde galiba aynı yerden aldığım için 3ünü bir sipariş yapmışlar ondan geçemiyor yoksa benim toplamda 4 siparişim var bu mantığıa göre şuan, 1 sipariş hakkım daha var yani ama beraber girdikleri için alamıyorum
bana da cevap verdi ama biz sadece satıcıyız. ödeme işlemlerini, kargo kısmını ve iptalleri amazon hallediyor dolayısıyla onunla görüşün dedi
Mesaj otomatik birleştirildi:
bu benim mesajım:
3 adet olan siparişimden 2 adetini gönderip 1 adetinin iptalini sağlar mısınız? Çünkü ülkemizin gümrük mevzuatından dolayı ürünlerin hiçbiri bana ulaşmayabilir. Lütfen kargo yapılmadan önce 3 ürünün 2 tanesini gönderip 1 tanesini iptal edin. Teşekkürler.
bu da cevabı:
Dear customer, Your order was processed through Amazon. That means we are the seller, but the shipping and payment processing as well as invoicing or cancellation is done by Amazon. Therefore, please contact amazon. With kind regards Katy kaiser