mutlu pide
80+ Platinum
- Katılım
- 29 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 12,884
- En İyi Cevap
- 3
- Reaksiyon skoru
- 13,823
Elimde kuzenimden kalma GT 430 var. Ben de değerlendirmek amacıyla e-GPU yaparak laptopuma takmak istiyorum. Takabilir miyim?
Intel UHD Graphics'den bahsediyoruz.Laptoptaki gpu daha iyidir, uğraşmaya değmez.
Tam modeli nedir?Intel UHD Graphics'den bahsediyoruz.
İşlemcinizin modeli nedir?
i3 10110U.İşlemcinizin modeli nedir?
Eee cevap yok muİşlemcinizin modeli nedir?
Intel'in sitesinde UHD 620 yazmıyor ama. Nereden baktınız?Bilgisayarınızda Intel UHD Graphics 620 var, oyun testlerinde GT 430’dan iyi performans sergiliyor. GT 430 fosil bir ekran kartı. E-Gpu düşünceniz varsa en azından RX 550 gibi bir kart lazım o da çok gereksiz. Zaten E Gpu ile tam performans alamaz, bazı oyunları açamazsınız.
Eee cevap yok mu(heh)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Intel'in sitesinde UHD 620 yazmıyor ama. Nereden baktınız?
(yoksa yazıyor mu)
Ne demek istediğinizi anlamadım?Eee cevap yok mu(heh)
Intel'in sitesi mi orası?Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Ne demek istediğinizi anlamadım?
Hayır, farklı bir kaynak.Intel'in sitesi mi orası?
O zaman yanlış olma ihtimali var.Hayır, farklı bir kaynak.