Fidel
80+
- Katılım
- 19 Şubat 2024
- Mesajlar
- 113
- Reaksiyon skoru
- 40
HP Victus 16 S00 bilgisayarımı kronik hall sensörü nedeniyle servise verdim. Bu hafta 20 iş gününü geçmiş olacak. 2 güne yakın bir süre kaldı ve hala kontrol ettiğimde yurt dışından parça beklendiği yazıyor. İade kesinlikle isteyecek değilim, bunun için değişim istemeyi düşünüyorum. Model hala satışta mı emin değilim o yüzden yenisini vermemek için oyalayıp durumlar mı bilemiyorum. Servise verdiğim tarih sitesinde yazmakta, servise giriş süresi mail ile belirtildi bana, paketlerken, paketledikten önce ve sonra detaylı videoya aldım ki bir şey başına gelirse bunun benim yüzümden olmadığı belli olsun. Hangi şeyleri kullanarak kime mail atmam gerekiyor? Önce aramam mı gerekiyor? THH'ye ne gibi durumlarda başvurmalıyım? Yardımcı olursanız çok sevinirim. Cevaplarınız için şimdiden teşekkürle