İade kabul olmuyor çok saçma!!

Kim uyduruyor o hakkı şartlarına bakın kardeşim şartlarına
Tüketici aşağıdaki sözleşmelerde cayma hakkını kullanamaz:
a) Fiyatı finansal piyasalardaki dalgalanmalara bağlı olarak değişen ve SATICI veya sağlayıcının kontrolünde olmayan mal veya hizmetlere ilişkin sözleşmeler.

b) Tüketicinin istekleri veya kişisel ihtiyaçları doğrultusunda hazırlanan mallara ilişkin sözleşmeler.

c) Çabuk bozulabilen veya son kullanma tarihi geçebilecek malların teslimine ilişkin sözleşmeler.

ç) Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan; iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayanların teslimine ilişkin sözleşmeler.

d) Tesliminden sonra başka ürünlerle karışan ve doğası gereği ayrıştırılması mümkün olmayan mallara ilişkin sözleşmeler.

e) Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin sözleşmeler.

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Kendinize olmayan haklar yaratmayın
maddeleri okudun mu volkan ?

bu maddelerden hiç biri iade edemezsin demiyor.

14 gün içinde iade edebilir. almazlarsa davayı kazanabilir.
 
O ürünün trde servisi yok zaten başından savmış thhye başvurarak hakkını alabilirsin bence sen trendyolla iletişime geç onlardan da bir olumlu sonuç alamazsan thhye başvurursun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Tr kanunlarına göre internet alışverişlerinde 14 gün sorgusuz sualsiz iade hakkı var adam hayatında ilk defa konsol almıştır yada performansı tatmin etmemiştir iade etme hakkı var !
Ürünü açtı bozuk çıksa iade hakkı var kusurlu çıksa iade hakkı var Ama sen ürünü açtın işine gelmedi keyfin istedi diye iade ettin o durumda senin böyle bir hakkın yok kardeşim benim olmamalıda satıcılar eşek mi adam sıfır ürün satacak senin keyfin istedi diye üründe sorun yokken sen iade edeceksin paşam adam da zarar edecek yok öyle bir şey istediği yere şikayet etsin sonuç için tekrar konu aylar sonra bakalım sonuç ne olacak satıcının savunması kısa ve net ürünün satılabilirliği bozulmuştur iade almıyorum servise gönderirsin servis iade alın der bende kalacak ürün biz size bedelini ödeyeceğiz der satıcıya o ikinci ele düşen üründe satışa çıkar yada garantiye gelen ürün yerine verilebilir değişim ürünü olarak
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

maddeleri okudun mu volkan ?

bu maddelerden hiç biri iade edemezsin demiyor.

14 gün içinde iade edebilir. almazlarsa davayı kazanabilir.
Hiç bir halt kazanamaz yeni yasa çıkardı adamlar geçen sene donanım arşivi bile video yaptı istediği yere dava açsın sonuç alamayacak zaten
 
Ürünü açtı bozuk çıksa iade hakkı var kusurlu çıksa iade hakkı var Ama sen ürünü açtın işine gelmedi keyfin istedi diye iade ettin o durumda senin böyle bir hakkın yok kardeşim benim olmamalıda satıcılar eşek mi adam sıfır ürün satacak senin keyfin istedi diye üründe sorun yokken sen iade edeceksin paşam adam da zarar edecek yok öyle bir şey istediği yere şikayet etsin sonuç için tekrar konu aylar sonra bakalım sonuç ne olacak satıcının savunması kısa ve net ürünün satılabilirliği bozulmuştur iade almıyorum servise gönderirsin servis iade alın der bende kalacak ürün biz size bedelini ödeyeceğiz der satıcıya o ikinci ele düşen üründe satışa çıkar yada garantiye gelen ürün yerine verilebilir değişim ürünü olarak
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hiç bir halt kazanamaz yeni yasa çıkardı adamlar geçen sene donanım arşivi bile video yaptı istediği yere dava açsın sonuç alamayacak zaten
gel senle anlaşma yapalım.

arkadaş dava açsın kazanırsa ps5'in parasını sen ödücen.

kaybederse ps5'in parasını ben ödücem ?
 
THH başvurun başvuruda yasal faizi ile birlikte ürünün iade olunup parasını hesabıma aktarılmasını talep ediyorum de.

bu süre içinde ps'yi kullan dava sonuna kadar bedava takılırsın :D
Ne komiksiniz la vallahi bir uyanık sizsiniz ürünü al keyfi arıza kusur yok iken iade et birde yasal faizi ile utanmadan iade istiyorum de komikmiş herkes çakal olmuş 😂
 
Ne komiksiniz la vallahi bir uyanık sizsiniz ürünü al keyfi arıza kusur yok iken iade et birde yasal faizi ile utanmadan iade istiyorum de komikmiş herkes çakal olmuş 😂
çocuk adam. senin güddüğün koyun kadar benim s.a dediğim çoban var.

attığın maddelerin 14 günlük cayma hakkı ile alakası yok. yeni yasa diyorsun o da yok.

ulan ne adamsınız
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

konu sahibi arkadaş kanun burada.


haktan bahsetip konu hakkında en ufak bilgisi olmayan bu çoluk çocuğa inanma. aç oku.
 
1726733502621.png

1726733510006.png

1726733686384.png

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yani üründe hasar olur, bozuk olur anlarımda böyle al ürünü aç kutusunu orasını burasını elle mıncıkla sonra bahane bile göstermeden iade et. Bu böyle olmamalı. Bahanenizi çok merak ettim.
beğenmedim demesi yeterli. kanun bu hakkı herkese veriyor. ürünü paketler satar yada imha eder bu satıcıyı ilgilendiriyor. bizi bağlamaz.

%150'den fazla kar eden bu firmaları korumak tüketiciye bişey kazandırmaz daha çok kaybettirir.
 
çocuk adam. senin güddüğün koyun kadar benim s.a dediğim çoban var.

attığın maddelerin 14 günlük cayma hakkı ile alakası yok. yeni yasa diyorsun o da yok.

ulan ne adamsınız
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

konu sahibi arkadaş kanun burada.


haktan bahsetip konu hakkında en ufak bilgisi olmayan bu çoluk çocuğa inanma. aç oku.
İyi oku dostum benim bak bakalım şartlarda ne var

İade Prosedürleri ve Zorunluluklar​

Tüketiciler aldıkları ürünleri iade etmek istediklerinde takip etmeleri gereken bir prosedür bulunmaktadır. Özellikle iade prosedüründe kişiler satıcıya yazılı olarak veya bir mesajla cayma bildirimini göndermek zorundadır.

Ayrıca cayma bildirimi, satıcının e-posta adresine, faksına veya posta adresine gönderilebilmektedir. Cayma bildiriminin şu bilgileri içermesi gerekmektedir.

  • Tüketicinin adı soyadı
  • Tüketicinin adresi
  • Satıcının adı soyadı veya unvanı
  • Satılan ürünün adı
  • Cayma bildiriminin tarihi
Cayma bildirimini gönderdikten sonra kişiler 14 gün içinde ürünü satıcıya iade etmelidir. İade edilecek ürün, ürünün teslim edildiği haliyle, kullanılmamış, yıpranmamış ve hasar görmemiş olmalıdır. İade masrafları prosedürü de önem arz etmektedir.

İade masrafları, satıcının ön bilgilendirmede tüketiciyi bilgilendirmesi ve satıcının öngördüğü taşıyıcı ile iadesinde tutarına yer verilmesi halinde teslim masraflarını geçmemek üzere tüketici tarafından karşılanmaktadır.

Satıcının ise iade edilen ürünü teslim aldıktan sonra en geç 14 gün içinde tüketiciye ürün bedelini iade etmesi gerekmektedir
 
Son düzenleme:
O ürünün trde servisi yok zaten başından savmış thhye başvurarak hakkını alabilirsin bence sen trendyolla iletişime geç onlardan da bir olumlu sonuç alamazsan thhye başvurursun
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Tr kanunlarına göre internet alışverişlerinde 14 gün sorgusuz sualsiz iade hakkı var adam hayatında ilk defa konsol almıştır yada performansı tatmin etmemiştir iade etme hakkı var !
Konsol bu hangi oyunda ne performansı verdiği belli. Tshirt değil yani giysin de üstüne olmasın. Konsol alırken karşılacağın şey belli. Al 3 gün oyna beğenmedim de gönder. Ürün bozuk değilse ben o ürünü almam.
 
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Alıntıyı görüntüle
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


beğenmedim demesi yeterli. kanun bu hakkı herkese veriyor. ürünü paketler satar yada imha eder bu satıcıyı ilgilendiriyor. bizi bağlamaz.

%150'den fazla kar eden bu firmaları korumak tüketiciye bişey kazandırmaz daha çok kaybettirir.
Çok biliyorsun ya 2023 te çıkan kanunu araştır bakalım sen amaç zaten bu keyfi iadeyi yapanları önlemek amaçlı Abdullah abi bile videosunu çekti
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Konsol bu hangi oyunda ne performansı verdiği belli. Tshirt değil yani giysin de üstüne olmasın. Konsol alırken karşılacağın şey belli. Al 3 gün oyna beğenmedim de gönder. Ürün bozuk değilse ben o ürünü almam.
Heh ağzını yediğim ya ürün kusurlu olsa neyse yada kargo hasarlı gelse neyse
 
İyi oku dostum benim bak bakalım şartlarda ne var

İade Prosedürleri ve Zorunluluklar​

Tüketiciler aldıkları ürünleri iade etmek istediklerinde takip etmeleri gereken bir prosedür bulunmaktadır. Özellikle iade prosedüründe kişiler satıcıya yazılı olarak veya bir mesajla cayma bildirimini göndermek zorundadır.

Ayrıca cayma bildirimi, satıcının e-posta adresine, faksına veya posta adresine gönderilebilmektedir. Cayma bildiriminin şu bilgileri içermesi gerekmektedir.

  • Tüketicinin adı soyadı
  • Tüketicinin adresi
  • Satıcının adı soyadı veya unvanı
  • Satılan ürünün adı
  • Cayma bildiriminin tarihi
Cayma bildirimini gönderdikten sonra kişiler 14 gün içinde ürünü satıcıya iade etmelidir. İade edilecek ürün, ürünün teslim edildiği haliyle, kullanılmamış, yıpranmamış ve hasar görmemiş olmalıdır. İade masrafları prosedürü de önem arz etmektedir.

İade masrafları, satıcının ön bilgilendirmede tüketiciyi bilgilendirmesi ve satıcının öngördüğü taşıyıcı ile iadesinde tutarına yer verilmesi halinde teslim masraflarını geçmemek üzere tüketici tarafından karşılanmaktadır.

Satıcının ise iade edilen ürünü teslim aldıktan sonra en geç 14 gün içinde tüketiciye ürün bedelini iade etmesi gerekmektedir
abicim sen dalga mı geçiyorsun kafa mı buluyorsun ?

6502 sayılı kanunda hangi maddede bu yazdıkların var ?

yok.

Satıcı ve alıcı arasında ki yapılan sözleşmeler 6502 sayılı kanun karşısında geçersizdir.

Yani direkt olarak tkk geçerlidir.

Bilgin yok fikrin var :kekw:
 
Yani üründe hasar olur, bozuk olur anlarımda böyle al ürünü aç kutusunu orasını burasını elle mıncıkla sonra bahane bile göstermeden iade et. Bu böyle olmamalı. Bahanenizi çok merak ettim.
Bir çakal bunlar hacı istediği yere şikayet etsin böyle bir iade sistemi yok 2023 te adamlar sırf bunu önlemek için yasa çıkardı kargo parasını bile sen ödüyorsun iade kabul olmadığı için
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

abicim sen dalga mı geçiyorsun kafa mı buluyorsun ?

6502 sayılı kanunda hangi maddede bu yazdıkların var ?

yok.

Satıcı ve alıcı arasında ki yapılan sözleşmeler 6502 sayılı kanun karşısında geçersizdir.

Yani direkt olarak tkk geçerlidir.

Bilgin yok fikrin var :kekw:
Bak kendini ne güzel özetledin canım kardeşim benim “Bilgin Yok Fikrin Var”
 
THH başvurun başvuruda yasal faizi ile birlikte ürünün iade olunup parasını hesabıma aktarılmasını talep ediyorum de.

bu süre içinde ps'yi kullan dava sonuna kadar bedava takılırsın :D
Mantığa bak zavallı pakistanlı zihniyeti
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,164,461
Mesajlar
10,496,596
Üyeler
184,934
Son üye
blue-mc
Geri
Top