İncehesap.com Satın alırken 1 değil 100 kere düsünün

rüber

80+
Katılım
4 Nisan 2025
Mesajlar
20
Reaksiyon skoru
19
📌 İncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar!
Son Durum

Bugün 19 Eylül
19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.

Bugün 22 Eylül

1759488516907.webp

22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.
Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozluolduğunu fark ettim. Nemli Kağıt havlu ile sildiğimde ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.


📷 Paneldeki iz:
1759488549373.webp


📷 Paneldeki iz:

1759488580845.webp

Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla daha karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!
📷 Garanti ekranı:
1759488641800.webp

📷 Satın alma belgesi:
1759488664669.webp


📷 Teslim Aldığım Tarih:
1759488820184.webp


22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
1759488882698.webp


Bugün 3 Ekim
Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair bir yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda, “Bu konuyla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
1759489050019.webp

🗣️Asus Servisi ile konuşmam:
Servise, durumun ürünü paketten yeni açtıktan sonra yalnızca 20 dakika açık kaldığı hâlde ve hiçbir fiziksel darbe olmamasına rağmen bu şekilde geliştiğini anlattım. Ancak raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı ve bana ulaştıktan sonra 1 saat içinde durumu bildirdiğimi söyledim. Yani teşhir ürünü bana “sıfır” diye satmışlar, şimdi de sorunu bana yükleyip iade almayı reddediyorlar.
Herhangi bir sıfır panelde bu hatayı kendileri de oluşturabiliyorsa, bunu gösterip sorunun benden kaynaklandığını ispat etsinler yada bu sonucu çıkarmak için kullandıkları ekipmanları ''detaylı servis raporunu sunsunlar'' dedim.
Rapor:
Servise gelen monitörler, eğer sorun panelin dışında ise otomatik olarak “kullanıcı hatası” damgası yiyor.
Buradan soruyorum:
➡️ Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca deposunda tutan yada kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı,
yoksa ürünü sadece 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?
⚠️ İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı:
12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.


Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
Bugün 6 Ekim:
Telefonda yaptığım görüşmede, servis ücretini ödemeyeceğimi açıkça belirtmeme rağmen hiçbir değişiklik olmayınca THH’ye başvuruda bulundum ve durumu İncehesap.com’a da bildirdim. Verdikleri cevap, zaten beni ne kadar ciddiye aldıklarını ve işlerini nasıl yaptıklarını gösteriyor.15 gündür ellerinde olan ürünü benden tekrar istediler
Bu arada Asus’u da arayıp, “Ürün benim, fatura benim adıma. Ürünümü gönderin, servis ücretini ödemeyeceğim.” dedim. Verdikleri cevaba bakın: “Ürünü bize gönderen firmanın onayı lazım.”
Şaka gibi… Ürün benim ama adamlar benim talebimi kabul etmiyorlar.
1761135042282.webp

Bunun üzerine her gün “Ürünümü gönderin” diye yazıyorum ya da kendilerini arıyorum. Sonunda 11 Ekim’de ürünü göndermeye karar verdiler.
Bugün 10 Ekim
Monitörü hala bana para iadesi veya ürün iadesini gerçeklestirmediler.
Bugün 11 Ekim
Ürünümü kargoya verdiler. iade reddettiler
Bugün 13 Ekim
Ürünüm sorunsuz elime ulaştı THH sonucu beklemeye karar verdim.
Bugün 15 Ekim
Saat 14:57’de +90 (212) 226 00 ** numarasından arandım. Kendini Kübra olarak tanıtan temsilci, yöneticilerinin talimatı doğrultusunda ürünü iade alacaklarını söyledi.


Kendisine ancak iade işlemi geçen seferki gibi servis bekletmesine takılmayacaksa (22gün) ürünü iade olarak göndereceğimi belirttim. Kübra Hanım ise, “Tabii, notu Sibel Hanım’ın bilgisi dahilinde düşerseniz iadeniz gerçekleşir.” dedi.
1761056484926.webp
bu resimdeki destek kaydını Kübra hanım açıyor


Son olarak benden bir ricada bulundu: “Yöneticilerimiz, YouTube’da paylaştığınız videoyu (THH’de kullandığınız video) kaldırmanızı rica ediyor.” dedi.
Ben de “Ürünü gerçekten iade alacaksanız kaldırabilirim.” dedim — ve videoyu kaldırdım.
Video
Bugün 20 Ekim
Ürün kendilerine 20 Ekim 2025 saat 10/46 da ulasıyor. 20.10.2025 17:14 servis kaydı açıyorlar ve ürünümü ''KVK TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ VE TİC. A.Ş. .'' gönderdiklerini öğreniyorum.
1761057082120.webp

Hemen aynı saat içerisinde müsteri temsilcilerini arayıp. Durumu izah ediyorum. Bana ürün iadesini kabul ettiğiniz için size ürünü Gönderdiğimi bana işi uzatmıcağınızı söylediğiniz için teklifinizi kabul ettiğimi söyluyorum. Kübra hanımla konusmak istediğimi söylüyorum ve bana kendilerine ilettim sizi bugün içinde arayamıcaklarını ama yarın iletişime geçeceklerini söyluyor ve kabul ediyorum.

21 Ekim
Saat 16:30 gibi uyandım. İncehesap mesaj gelmis. Destek kaydınız cevaplandı diye bir mesaj geliyor. İncehesap sitesini kontrol ettiğimde destekten böyle bir cevap gelmis
1761057331884.webp

Servis kaydındaki durumda güncellenmis ve 2 adet Resim eklenmis. Resimlerde BenimTHH Basvurum var. THH ye basvuruda kullandığım videoyu +90(212) 226 00 ** numaralı çalısan silmeyi rica etmisti. ama bana THH ile ilgili işlem baslatıcaklarını hiç anlatmadı. Simdi Saat 18 e geliyor mesai saatleri bitti ve yine mağdur etmeye devam ediyorlar
 

Ekler

  • 1759488618634.webp
    1759488618634.webp
    4.4 KB · Hit: 144
  • 1761057174768.webp
    1761057174768.webp
    18.8 KB · Hit: 63
Son düzenleme:
Hakem heyeti...
 
📌 İncehesap’tan “sıfır” diye aldığım monitör panel hatası çıktı, 1 saat kullanmadığım ürün için şimdi de 8.600 TL servis ücreti çıkardılar!


19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.


Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozlu olduğunu fark ettim. Temizlik spreyiyle temizlerken ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.


📷 Paneldeki iz:
Alıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüleAlıntıyı görüntüle




Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!
📷 Garanti ekranı:

Alıntıyı görüntüle



📷 Satın alma belgesi:

Alıntıyı görüntüle
📷 Teslim Aldığım Tarih:
Alıntıyı görüntüle

Bu benim 3. Asus tuf marka monitörüm ve ilkkez garantisinin önceden basladığını görüyorum.


🔴 Destek süreci fiyasko!
22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
Alıntıyı görüntüle

Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda “Bununla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
Alıntıyı görüntüle

Servise, bu durumun 1 saat içinde pakette yeni açtım 20 dk açık kalmamıs üründe fiziksel bir darbe olmamasına rağmen. Ama raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı, bana geldiğinde 1 saat içinde durumu belirttim. Yani teşhir ürünü bana satmışlar, sonra da sorunu sanki bendenmiş gibi göstermeye çalışıyorlar ve ürünü iade almayı reddediyorlar.


Ürünün üzerindeki iz için “kullanıcı kaynaklı” demişler. Bunun 1 saat içinde mümkün olmadığını herhangi bir sıfır panelde bu hatayı yapabilirlerse sorunun benden kanyaklandığını, çünkü bu izlerin darbeyle oluşacak bir şey olmadığını söyledim. Burada soruyorum:
➡️ Bu ücreti, ürünü 6 ay boyunca kullanıp sonra bana “sıfır” diye satan İncehesap.com’dan mı,
yoksa ürünü yalnızca 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?


Çünkü 6 ay boyunca kullanılan ürünü bana sıfır diye satıyorlar, üstüne bir de asıl kullanıcı muamelesini bana yapıyorlar.
⚠️ İncehesap’tan ürün almayı düşünenlere uyarı:
12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.


Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
https://uploadnow.io/files/RTfcYSy ürünü iade etmemin sebebi videoda daha net anlasılır
İncehesap Pişmanlıktır Ben Böyle Monitör Alırken Kesinlikle Amazonu Tercih Ediyorum En Azından Arkasında Duruyorlar Birdahakine Sizde Öyle Yapın
 
heyet yolu göründü hocam geçmiş olsun
 
Başka konuda onlarada yazdım.6 ay olacak ve hala sonuçlanmadı. bir ülkenin denetleme kurumun bile denetlenmesi gerekiyor galiba
başka çözüm yolu yok maalesef uğraşırsın ama sonuna istediğini alırsın
 
keşke o sprey ile sıkıp temizlemeseydin şimdi daha sonrasında bunu aleyine olarak kullanirlar sprey yüzünden diye
 
Allah Allah ım akıl alır gibi değil. Allah yardımcın olsun dostum. Tüketici hakem heyeti yolu görünmüş gibi :(
 
sprey islak su ve bunu mikrofiber beze sıktım. ve ayritten THH basvurusunda kullanılmak, için 1 saat içinde anti-glare (yansıma önleyici) kaplama kusuru olusturcak teknik rapor istedim. Teslim aldığım tarih ve bildirdiğim Tarih ortada
bol şans
 
Maalesef online dan monitör işi almak çok sıkıntılı ben Amazon’dan sıfır diye aldığım monitör böyle helatini sökük gelmişti üstüne ölü piksel çıktı, Allah’tan Amazon bu durumda genelde müşteriyi haklı buluyorda mağdur etmiyor satıcının eline kalsak işimiz yaştı.
 
Maalesef online dan monitör işi almak çok sıkıntılı ben Amazon’dan sıfır diye aldığım monitör böyle helatini sökük gelmişti üstüne ölü piksel çıktı, Allah’tan Amazon bu durumda genelde müşteriyi haklı buluyorda mağdur etmiyor satıcının eline kalsak işimiz yaştı.
Yemin ederim, sadece 500 TL için Amazon yerine bunlardan alışveriş yaptım. Bin pişmanım! Keşke 1000 TL fazla verseydim. Bu bana ders oldu. İnsanlar benim düştüğüm hataya düşmesin diye paylaşıyorum. Çünkü benim vaktim var uğraşırım, ama uğraşamayacak birçok insan var ve onların sırtından zengin oluyorlar.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,153,370
Mesajlar
10,394,365
Üyeler
183,417
Son üye
ererdo0
Geri
Top