
Son Durum
Bugün 19 Eylül
19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
Bugün 22 Eylül
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.
Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozluolduğunu fark ettim. Nemli Kağıt havlu ile sildiğimde ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.


Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla daha karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!



22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
Bugün 3 Ekim
Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair bir yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda, “Bu konuyla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.

Servise, durumun ürünü paketten yeni açtıktan sonra yalnızca 20 dakika açık kaldığı hâlde ve hiçbir fiziksel darbe olmamasına rağmen bu şekilde geliştiğini anlattım. Ancak raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı ve bana ulaştıktan sonra 1 saat içinde durumu bildirdiğimi söyledim. Yani teşhir ürünü bana “sıfır” diye satmışlar, şimdi de sorunu bana yükleyip iade almayı reddediyorlar.
Herhangi bir sıfır panelde bu hatayı kendileri de oluşturabiliyorsa, bunu gösterip sorunun benden kaynaklandığını ispat etsinler yada bu sonucu çıkarmak için kullandıkları ekipmanları ''detaylı servis raporunu sunsunlar'' dedim.
Rapor:
Servise gelen monitörler, eğer sorun panelin dışında ise otomatik olarak “kullanıcı hatası” damgası yiyor.
Buradan soruyorum:

yoksa ürünü sadece 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?

12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.
Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
Bugün 6 Ekim:
Telefonda yaptığım görüşmede, servis ücretini ödemeyeceğimi açıkça belirtmeme rağmen hiçbir değişiklik olmayınca THH’ye başvuruda bulundum ve durumu İncehesap.com’a da bildirdim. Verdikleri cevap, zaten beni ne kadar ciddiye aldıklarını ve işlerini nasıl yaptıklarını gösteriyor.15 gündür ellerinde olan ürünü benden tekrar istediler
Bu arada Asus’u da arayıp, “Ürün benim, fatura benim adıma. Ürünümü gönderin, servis ücretini ödemeyeceğim.” dedim. Verdikleri cevaba bakın: “Ürünü bize gönderen firmanın onayı lazım.”
Şaka gibi… Ürün benim ama adamlar benim talebimi kabul etmiyorlar.
Bunun üzerine her gün “Ürünümü gönderin” diye yazıyorum ya da kendilerini arıyorum. Sonunda 11 Ekim’de ürünü göndermeye karar verdiler.
Bugün 10 Ekim
Monitörü hala bana para iadesi veya ürün iadesini gerçeklestirmediler.
Bugün 11 Ekim
Ürünümü kargoya verdiler. iade reddettiler
Bugün 13 Ekim
Ürünüm sorunsuz elime ulaştı THH sonucu beklemeye karar verdim.
Bugün 15 Ekim
Saat 14:57’de +90 (212) 226 00 ** numarasından arandım. Kendini Kübra olarak tanıtan temsilci, yöneticilerinin talimatı doğrultusunda ürünü iade alacaklarını söyledi.
Kendisine ancak iade işlemi geçen seferki gibi servis bekletmesine takılmayacaksa (22gün) ürünü iade olarak göndereceğimi belirttim. Kübra Hanım ise, “Tabii, notu Sibel Hanım’ın bilgisi dahilinde düşerseniz iadeniz gerçekleşir.” dedi.
Son olarak benden bir ricada bulundu: “Yöneticilerimiz, YouTube’da paylaştığınız videoyu (THH’de kullandığınız video) kaldırmanızı rica ediyor.” dedi.
Ben de “Ürünü gerçekten iade alacaksanız kaldırabilirim.” dedim — ve videoyu kaldırdım.
Video
Ürün kendilerine 20 Ekim 2025 saat 10/46 da ulasıyor. 20.10.2025 17:14 servis kaydı açıyorlar ve ürünümü ''KVK TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ VE TİC. A.Ş. .'' gönderdiklerini öğreniyorum.
Hemen aynı saat içerisinde müsteri temsilcilerini arayıp. Durumu izah ediyorum. Bana ürün iadesini kabul ettiğiniz için size ürünü Gönderdiğimi bana işi uzatmıcağınızı söylediğiniz için teklifinizi kabul ettiğimi söyluyorum. Kübra hanımla konusmak istediğimi söylüyorum ve bana kendilerine ilettim sizi bugün içinde arayamıcaklarını ama yarın iletişime geçeceklerini söyluyor ve kabul ediyorum.
21 Ekim
Saat 16:30 gibi uyandım. İncehesap mesaj gelmis. Destek kaydınız cevaplandı diye bir mesaj geliyor. İncehesap sitesini kontrol ettiğimde destekten böyle bir cevap gelmis
Servis kaydındaki durumda güncellenmis ve 2 adet Resim eklenmis. Resimlerde BenimTHH Basvurum var. THH ye basvuruda kullandığım videoyu +90(212) 226 00 ** numaralı çalısan silmeyi rica etmisti. ama bana THH ile ilgili işlem baslatıcaklarını hiç anlatmadı. Simdi Saat 18 e geliyor mesai saatleri bitti ve yine mağdur etmeye devam ediyorlar
Ekler
Son düzenleme: