
Son Durum
bugün 10 Ekim
Monitörü hala bana para iadesi veya ürün iadesini gerçeklestirmediler.
Bugün 11 Ekim
Ürünümü kargoya verdiler. iade reddettiler
Bugün 13 Ekim
Ürünüm sorunsuz elime ulaştı THH sonucu beklemeye karar verdim.
Bugün 15 Ekim
Saat 14:57 +90(212) 226 00 ** numarası tarafında arandım. Kübra olarak kendini tanıtan temsilci. Ürün hakkın yöneticilerin emirleri doğrultusunda ürünü İade alacağımızı söyledi. Kendilerine THH basvurduğumu ama iade işlemi geçen seferki gibi Servis bekletmicekseniz ürünü iade göndericem dedim. Kübra hanım tabi içine Sibel Hanımın bilgisi dahilinde not düserseniz iadeniz gerçeklesir dedi.
Bugün 20 Ekim
Ürün kendilerine 20 Ekim 2025 saat 10/46 da ulasıyor. 20.10.2025 17:14 servis kaydı açıyorlar ve ürünümü ''KVK TEKNOLOJİ ÜRÜNLERİ VE TİC. A.Ş. .'' gönderdiklerini öğreniyorum.
Hemen aynı saat içerisinde müsteri temsilcilerini arayıp. Durumu izah ediyorum. Bana ürün iadesini kabul ettiğiniz için size ürünü Gönderdiğimi bana işi uzatmıcağınızı söylediğiniz için teklifinizi kabul ettiğimi söyluyorum. Kübra hanımla konusmak istediğimi söylüyorum ve bana kendilerine ilettim sizi bugün içinde arayamıcaklarını ama yarın iletişime geçeceklerini söyluyor ve kabul ediyorum.
21 Ekim
Saat 16:30 gibi uyandım. İncehesap mesaj gelmis. Destek kaydınız cevaplandı diye bir mesaj geliyor. İncehesap sitesini kontrol ettiğimde destekten böyle bir cevap gelmis
Servis kaydındaki durumda güncellenmis ve 2 adet Resim eklenmis. Resimlerde BenimTHH Basvurum var. THH ye basvuruda kullandığım videoyu +90(212) 226 00 ** numaralı çalısan silmeyi rica etmisti. ama bana THH ile ilgili işlem baslatıcaklarını hiç anlatmadı. Simdi Saat 18 e geliyor mesai saatleri bittii ve yine mağdur etmeye devam ediyorlar
Amatör olarak videosunu çektim
19 Eylül 2025 saat 03:55’te İncehesap üzerinden ASUS TUF Gaming VG27AQML1A 27" 260Hz 2K IPS monitör satın aldım.
22 Eylül 2025 saat 13:43’te kargo bana ulaştı. Kutuyu dikkatlice açtım, kozmetik olarak bir sorun yoktu. Ancak daha önce aldığım tüm monitörler jelatinliydi, bunda jelatin yoktu. İlk başta önemsemedim.
Monitörü bağladım, ghosting ve ölü piksel testi yaptım, bir sorun görünmedi. Bilgisayarı kapattığımda ise panelin çok tozlu olduğunu fark ettim. Temizlik spreyiyle temizlerken ilginç bir şey yaşadım: Ne kadar temizlersem temizleyeyim ekrandaki iz kaybolmadı. Hatta ekran ne kadar temiz olursa bu iz o kadar belirgin hale geldi.

Ürünü ASUS sitesine kaydettim. Şok edici bir durumla karşılaştım:
Ben ürünü 19 Eylül 2025’te satın aldım ama garantisi Mart 2025’te başlamış!



Bu benim 3. Asus tuf marka monitörüm ve ilkkez garantisinin önceden basladığını görüyorum.

22 Eylül’de saat 15:16 civarı destek kaydı açtım, mesai bitimine kadar cevap verilmedi. Daha sonra aradığımda karşıma çıkan kişi “biz ilgilenmiyoruz, teknik ekibin konusu” deyip geçiştirdi. Sattığın ürünle ilgili 3,5 saat boyunca geri dönüş yapamıyorsan zaten piyasada işin olmamalı!
Bugün bana “8.600 TL servis ücreti” çıkarıldığına dair yazı gönderildi. İncehesap’ı aradığımda “Bununla SMS Infocomm Teknoloji Servis Ltd. Şti. ilgileniyor, onları arayın” dediler. Ben de servisi aradım.
Servise, bu durumun 1 saat içinde pakette yeni açtım 20 dk açık kalmamıs üründe fiziksel bir darbe olmamasına rağmen. Ama raporda “kullanıcı hatası” yazdıklarını gördüm. Ürünü İncehesap’tan aldığımı, bana geldiğinde 1 saat içinde durumu belirttim. Yani teşhir ürünü bana satmışlar, sonra da sorunu sanki bendenmiş gibi göstermeye çalışıyorlar ve ürünü iade almayı reddediyorlar.
Ürünün üzerindeki iz için “kullanıcı kaynaklı” demişler. Bunun 1 saat içinde mümkün olmadığını herhangi bir sıfır panelde bu hatayı yapabilirlerse sorunun benden kanyaklandığını, çünkü bu izlerin darbeyle oluşacak bir şey olmadığını söyledim. Burada soruyorum:

yoksa ürünü yalnızca 1 saat kullanan benden mi istiyorsunuz?
Çünkü 6 ay boyunca kullanılan ürünü bana sıfır diye satıyorlar, üstüne bir de asıl kullanıcı muamelesini bana yapıyorlar.

12 bin TL’lik ürünü satın alıyorsunuz, daha 1 saat bile kullanmadan size 20 bin TL’lik masraf çıkarıyorlar. Üstelik bu sürede kaybolan zaman ve stres de cabası.
Dünden beri 40 bin TL’lik monitörler Amazon depodan 20 bine satılıyor. İşte bu ürünler size “sıfır” diye İncehesap’tan satılacak ve sorun çıktığında muhatap bile bulamayacaksınız.
https://uploadnow.io/files/RTfcYSy ürünü iade etmemin sebebi videoda daha net anlasılır
Ekler
Son düzenleme: