Neler Yeni

İncehesap iade almıyor

SaygıZorDeğildir

80+ Silver
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
2,388
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,227
İsim
Göksel Sert
Ben yaşadığım iade sorununu anlattım eğer kulaklık almayı düşünen varsa diye siz herhalde incehesap müşteri hizmetlerinde çalışıyorsunuz:)
Hayır, size iadenin neden reddedildiğini soruyor. Bu konuda firma sizi bilgilendirdi mi? İade almamanın sebebini söyledi mi?
Sadece hijyenik koşulları öne sürdüyse kutu açılmadığı için iade almak zorundalar. Bunun haricinde bilgilendirme yaptı mı firma size?
 

kennyR

80+ Bronze
Katılım
8 Eylül 2020
Mesajlar
735
En İyi Cevap
1

Ariseks

80+ Gold
Katılım
23 Ekim 2020
Mesajlar
5,432
Hayır, size iadenin neden reddedildiğini soruyor. Bu konuda firma sizi bilgilendirdi mi? İade almamanın sebebini söyledi mi?
Sadece hijyenik koşulları öne sürdüyse kutu açılmadığı için iade almak zorundalar. Bunun haricinde bilgilendirme yaptı mı firma size?
hijyenik koşullar nedeniyle reddedimiş
 

SaygıZorDeğildir

80+ Silver
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
2,388
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,227
İsim
Göksel Sert

kennyR

80+ Bronze
Katılım
8 Eylül 2020
Mesajlar
735
En İyi Cevap
1
Doğru okursan ilk başta hijyenik koşulları bahane ederek almadıklarını yazdım tam okumadan konuşmayın lütfen!
Konuyu doğru aktarmıyorsun ve ben sana saldırmadığım halde saldırgan bir biçimde konuşuyorsun. Kutu kapalıysa hijyen kurallarını söylemezler ve bunu senin de bildiğini varsayıyorum. o yüzden iade reddedilme nedenini soruyorum.
 

SaygıZorDeğildir

80+ Silver
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
2,388
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,227
İsim
Göksel Sert
Konuyu doğru aktarmıyorsun ve ben sana saldırmadığım halde saldırgan bir biçimde konuşuyorsun. Kutu kapalıysa hijyen kurallarını söylemezler ve bunu senin de bildiğini varsayıyorum. o yüzden iade reddedilme nedenini soruyorum.
Bazen firmayı babasının firması gibi savunan ilginç çalışanlar olabiliyor. Bu yüzden kanunu dahi es geçip yanlış karar veren çalışanı kimse savunamaz. Bırakın buna tüketici hakem heyeti karar versin. Lütfen başvurun tüketici hakem heyetine böyle durumlarda.
NOT: Forumlarda böyle durumlar için çözüm sağlanamaz, sadece forum üyelerini uyarmak istemiş olabilir. İyi niyetiyle uyarıyor olabilir. Bunu göz ardı etmeyiniz.
 

B.klyc23

80+
Katılım
26 Ocak 2021
Mesajlar
47
Dahası  
Reaksiyon skoru
29
İsim
Barış
Konuyu doğru aktarmıyorsun ve ben sana saldırmadığım halde saldırgan bir biçimde konuşuyorsun. Kutu kapalıysa hijyen kurallarını söylemezler ve bunu senin de bildiğini varsayıyorum. o yüzden iade reddedilme nedenini soruyorum.
Bana hiçbir bilgilendirme yapılmadan gönderdiler bende kargoya verildikten sonra mesaj attım bana bu mesajı yazdılar
Mesaj otomatik birleştirildi:

Bana hiçbir bilgi verilmeden bu mail atılmıştı
 

Ekler

  • IMG_20210302_131148.jpg
    IMG_20210302_131148.jpg
    129.6 KB · Hit: 48
  • Screenshot_2021-03-02-13-14-14-320_com.google.android.gm.jpg
    Screenshot_2021-03-02-13-14-14-320_com.google.android.gm.jpg
    367 KB · Hit: 45

kennyR

80+ Bronze
Katılım
8 Eylül 2020
Mesajlar
735
En İyi Cevap
1
Bana hiçbir bilgilendirme yapılmadan gönderdiler bende kargoya verildikten sonra mesaj attım bana bu mesajı yazdılar
Eğer en başından bu görseli vermiş olsaydın seninle böyle bir tartışma hiç yapmayacaktık. Eğer Ürünün kapalı olduğunu tüketici mahkeme heyeti önünde delil ile kanıtlayabileceksen dava açabilirsin . İyi günler.
 

SatisFaction

80+ Silver
Katılım
26 Mart 2020
Mesajlar
2,187
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,121
Konum
Zonguldak
İsim
Muhammet
Normaldir hocam hijyenden dolayı iade olmaması.
Ekran kartı almıştım deneyemeden üstünden 1 ay geçti ve sonrasında kart bozuk çıktı.
İade istedim geçte olsa iade aldılar.
 

berkec34

80+ Silver
Katılım
7 Nisan 2020
Mesajlar
2,399
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,208
İsim
Berkecan Ergin
İncehesaptan Corsair hs60 pro kulaküstü kulaklık almıştım. Kulaklığı hiç kullanmadan iade ettim ama incehesap iadeyi hijyenik koşulları bahane ederek kabul etmedi. Bende şikayetvar dan şikayet oluşturdum. Gökhan Bey adında bir temsilci ürünü almadan geri gönderin dedi ben ilgileneceğim bana istediğiniz zaman ulaşabilirsiniz dedi. Bende dediğini yaptım gönderdim. Sonra ürün onlara ulaştı ne bir servis kaydı açtılar ne de bir bilgilendirme yaptılar. Kaç kere Gökhan Bey e ulaşmaya çalıştım hep bir bahane buldular yok yemekye yok lokasyon da yok size dönüş yapacak dediler ama hiçbir zaman dönüş yapmadılar. Sonra beni hiç bilgilendirmeden tekrar gönderdiler ürünü. Arıyorum dava açacağımı söylüyorum pişkin pişkin para iadesi yapılmayacağını söylüyorlar bu kadar beni mağdur eden bi site daha görmedim. 2 haftadır uğraşıyorum iadeyle. Kısacası incehesap tan alışveriş yapmayın mağdur ediyorlar hiç ilgilenmiyorlar.
Ben de çok ürün aldım sorun yaşamadım. Açmamışsınız gördüğüm kadarıyla fotoğrafta atmışsınız. Mecbur tuketıcıciye gidince vericekler birkaç aya iadesini
 

kennyR

80+ Bronze
Katılım
8 Eylül 2020
Mesajlar
735
En İyi Cevap
1
@KOCAEFE ben şuan konuşma başlatamıyorum link atacaktım da 100 saniye beklemem gerekiyor sen at atayım linki
 

SaygıZorDeğildir

80+ Silver
Katılım
19 Eylül 2020
Mesajlar
2,388
En İyi Cevap
1
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,227
İsim
Göksel Sert
Eğer en başından bu görseli vermiş olsaydın seninle böyle bir tartışma hiç yapmayacaktık. Eğer Ürünün kapalı olduğunu tüketici mahkeme heyeti önünde delil ile kanıtlayabileceksen dava açabilirsin . İyi günler.
Arkadaşımız mesaj sayılarından anladığım kadarıyla forumda yeni. Burada bizi bilgilendirirken zorluk çekti, tüketici hakem heyetine nasıl başvurması gerektiğini de anlamış oldu bence. Yani işin özeti tüketici hakem heyetine de bu bize attığı görseller gibi herşeyi iletmesi gerekecek. Yoksa haksız bulunabilir orada da. Haklı bulunması için kanıtlaması gerekecek, her türlü bilgiyi iletmeli onlara da.
 
Top Bottom