AvengedSevenfold
80+ Bronze
- Katılım
- 17 Ocak 2023
- Mesajlar
- 576
- Reaksiyon skoru
- 236
Merhaba, 13 Pro kullanıcısıyım. Bilgisayarımda iTunes ve Apple Aygıtları yüklü, Apple Mobile Devices Driver da yüklü olmasına rağmen bilgisayara kablolu bir şekilde internet paylaştıramıyorum. Aygıt yöneticisinde şu şekilde görünüyor;
Elle driveri kurmama rağmen bu sorun çözülmüyor. Windows Update'te de USB Driver güncellemesi gelmiyor. Kablolu bir şekilde bağlanamadığım için internet stabil olmuyor, aynı zamanda da iTunes'te de hiçbir şekilde aygıt görünmüyor sadece Apple Aygıtlarında görünüyor. Nasıl çözülebilir bu durum?
Elle driveri kurmama rağmen bu sorun çözülmüyor. Windows Update'te de USB Driver güncellemesi gelmiyor. Kablolu bir şekilde bağlanamadığım için internet stabil olmuyor, aynı zamanda da iTunes'te de hiçbir şekilde aygıt görünmüyor sadece Apple Aygıtlarında görünüyor. Nasıl çözülebilir bu durum?