Neler Yeni

İTOPYA BİLGİSAYAR DADG2 SİSTEMİ PİŞMANLIK SERÜVENİM, (ÇÖZÜMÜ BİLEN YOK ... )

shcoun

80+
Katılım
14 Haziran 2020
Mesajlar
383
Dahası  
Reaksiyon skoru
136
İsim
Serkan Cengiz
Allah'a şükür son anda bu iğrenç firmadan PC almaktan kurtulup her zaman destek veren ilgilenen kargosu hızlı olan game garajdan aldım.
Bende game garajdan aldim 1 hafta oldu islemcimi 14 nm yollamislar af secememe ragmen destege yazdigimda 2-3 dk icinde donuyolar pazartesi gunu kargom gelicek bakalım ama destekleri mükemmel cidden
 

Emirhandkee

80+ Titanium
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
22,711
En İyi Cevap
45
Tabii bulamazsın. 2 gün önce mağazaya gittim. Müşteri hizmetleri yan binada , orası nasıl bilmiyorum. Mağazaya kısıtlı kişi aldıkları için sırayla giriyorduk. Ben çok güzel bir zamanda gittim 5 kişi falan vardı ama biz çıkarken ana-baba günüydü dışarısı. Videolarda gördüğünüz çalışanlarla hem kapıda hem mağazada tatlı sohbetler ettik ve çok yardımcı oldular. Öyle yok egolular , ilgisizler lafları falan hikâye. Mesela biri DA-SİSTEM 2 almak istedi. Dışarıya çıkardılar. 20 dakika sonra teslim ettiler adama. Kasa arkasında montaj odası var ve şuan "yok" sattıkları için aşırı yoğun. Gecikmeler vs. normal yani. Enis Kirazoğlu'nun 1-2 videosunda görülen uzun sarı saçlı eleman kasada duruyordu ve montaj odasına sığmayan sistemler kasaya taşmıştı. Bana çok yardımcı oldu. Yani adamlara sövmeyin cidden aşırı yoğunlar. Ödeme konusunda da yardımcı oldular. Ben memnun kaldım. Ayrıca babamda çok sevdi. Yalnız üzüldüğüm tek nokta var , aklımda 3 monitör vardı hepsinin teşhir ürününü inceledim fakat stoklarda kalmamış. Sonraki gün stoklar yenilenecekmiş. 1 gün ile kaçırdım yani.
-
İçerideki atmosfer ve çalışanlar gayet iyi. İstanbulda iseniz üşengeçlik yapmayıp gidin görün ve işinizi mağazadan direkt halledin.
Hocam ben gittiğim zaman çok ilgisizlerdi. Hafta içi saat 16.00 civarında gitmiştim. Bilgisayar toplayan birisi var hani mağazaya girerken sağ da kalan. Önümde bir kişi var bende sormuştum başka bekleyen var mı diye yok cevabı vermişti. Neyse sonra önümdeki adamın işi 40dk da bitti(hele şükür) sonra sıra bana geldi adam bir yere gitti 5 dk ya geleceğim dedi 30dk gelmedi. Neyse sonra geldi ve önüme başkasını aldı o kişide daha yeni arabadan indi kasayı araçtan alırken gördüm. Bi orada kanser oldum adama söyledim sıra bende niye onlara hizmet veriyorsun dedim 2 saattir bekliyorum dedim sonra adam hiç cevap vermedi. Sonra başkası geldi ona sistemimi söylemem başladım oda yazdı işte sonra sıra işlemciye geldi. AMD Ryzen 5 1600 12nm istiyorum dedim. O da öyle bir işlemci yok dedi bende var diyorum(çünkü hazır sistemlerde kullanılıyor) sonra bana kodunu söyle falan filan diyor( o zaman daha internette 12nm'nin kodu yok) bende revizyon diyorum. Adamın cevabı normal olandan daha kötü diyor. En sonunda adamlara biraz kavga ederek 12nm'yi aldım. 20dk da ödeme sırasında bekledim. 18.30 gibi de mağazadan çıktım. Çok nalet bir şeydi. Adamların bilgisi falan da yoktu.
 
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Onur Şentürk
Dostum seni burada en iyi ben anlarım. Arkadaş firmaya yalan atmıyor. Dedikleri birebir doğru. Bende Dadg2 sistem aldım 8 ay önce. Oyunlarda kasıyor, ping var gibi ileri geri atıyor vs. 8 aydır uğraşıyorum. Geçen yolladım 1 ay sonra sistem geri geldi ve arıza düzelmedi daha önce kaç defa teker teker parçaları yolladım. Yoğunlukla alakası yok. Yoğunluk diyip geçiştiriyorlar. 8 aydır çağrı merkezini arıyorum 1 gram iyileşme olmadı aksine dahada kötü oldu. Teknik servis hattına yönlerdiriyorlar yüzümüze kapatıyorlar. 8 ay öncede böyleydi şimdi de böyle. Yakın zamanda konu açacağım. Gerekirse imza bile toplarım bu firma hakkında. İstanbul Bilşime döndü iyice. Dostum hiç bekleme servis fişlerinin ve faturanın fotokopisini çektir yedeğe al. Tüketici Hakem Heyetine başvur. Hiç bekleme. Bazen ağladığım bile oldu sistem için ne hayallerle almıştım. Eğer yetkililer bu mesajı okuyorsa. Sonunuz çok kötü olur. Hakkını ödeyemezsiniz. Bu kadar kişiyi mağdur etmek neyinize ya? Şşş alooo. Ben kime diyorum. Bu mu güvence? Bakın size kanıtları ile buraya mağdur olmuş 500 kişi yığarım. Diyeceklerim şimdilik bu kadar. Elim ayağım titriyor.
Abi tam anlamıyla muhabbet bu . Ya ben hayatımda hiç kimseye hiçbir şeye bu kadar sinir olmadım. Ben hayatımda böyle bir çağrı merkezi görmedim. Bir şey söylüyorsun senden daha da fazla böyle tepki veriyorlar . Yav kardeşim bir insanın 1 saat bekleyip telefonunun 2 3 kez kapanması normal bir şey mi ? Ya her şeyi geçtim. Müşteri Hizmetleri bana Çarşamba günü dedi ki teste alınalı 2 gün olmuş pc Cuma günü tekrar ara . Perşembe günü bir şey söylenmeden direkt kargoya verilmiş . Ya tamam kargoya verdin de bir ara sorun şu sorunu böyle çözdük işte falan filan . Hadi buna da eyvallah abi bari tamir et de öyle yolla ya . Format atmışsın abi pcye biosları güncelledik yazmışsın. Kargoyu yolladığı gün teknik servisle görüştüm. Abi dedim sorun çözüldü mü gerçekten ben inanmıyorum. O da dedi ki kesinlikle tüm testleri yaptılar çözüldü. Abi dedim öndeki USB 2.0 noktası durduk yere çalışmamaya başladı kağıtta da yazıyordu yaptınız mı ? Eğer kağıtta yazmışsınsa ilglenmişlerdir kardeşim dedi. İyi bakalım abi kolay gelsin dedim kapattım. Gelen sonuç bu . Ne USB'yi tamir etmişler . Ne bilgisayarın kapanmasını önleyebilecekleri hamle yapmışlar. Yok abi yok ya . Vallahi çok kötü oldum ben ...
 

Bermud4

80+ Bronze
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
1,057
Dahası  
Reaksiyon skoru
615
İsim
Ahmet Aydın
Tüm parçaları tek tek göndersem olur mu ki ? Ya bir de şöyle bir şey var benim garantim itopya bilgisayar üzerinden yapılan bir şey. Ben parayı itopya bilgisayara verdim . Onların bakması gereken bir şey . Şu adımda artık benim kimseyle zaten işim yok . Sorunumun çözülmesini istiyorum sadece. Bu kadar rezillik olmaz ya .
zaten parçaları itopyaya göndersen onlarda markaya gönderecek bir şey değişmeyecek. itopya videosuna denk gelmiştim aldığınız ürünleri direk markanın garantisine yollayabiliryormuşuz. muhtemelen çoğu kişi bilmediğinden itopyayla uğraşıyodur. sadece uygun fiyat olduğundan aldım yoksa tam anlamıyla rezalet bir firma. bu arada asusa onarım talebi gönderdim ertesi gün aradılar sorunu anlattım bende eve kargo gönderip aldılar baya iyi bir olay yani itopyayla muhattap olmak zorunda kalmıyoruz.
 

İbrahim Özel

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,771
En İyi Cevap
13
Hocam ben gittiğim zaman çok ilgisizlerdi. Hafta içi saat 16.00 civarında gitmiştim. Bilgisayar toplayan birisi var hani mağazaya girerken sağ da kalan. Önümde bir kişi var bende sormuştum başka bekleyen var mı diye yok cevabı vermişti. Neyse sonra önümdeki adamın işi 40dk da bitti(hele şükür) sonra sıra bana geldi adam bir yere gitti 5 dk ya geleceğim dedi 30dk gelmedi. Neyse sonra geldi ve önüme başkasını aldı o kişide daha yeni arabadan indi kasayı araçtan alırken gördüm. Bi orada kanser oldum adama söyledim sıra bende niye onlara hizmet veriyorsun dedim 2 saattir bekliyorum dedim sonra adam hiç cevap vermedi. Sonra başkası geldi ona sistemimi söylemem başladım oda yazdı işte sonra sıra işlemciye geldi. AMD Ryzen 5 1600 12nm istiyorum dedim. O da öyle bir işlemci yok dedi bende var diyorum(çünkü hazır sistemlerde kullanılıyor) sonra bana kodunu söyle falan filan diyor( o zaman daha internette 12nm'nin kodu yok) bende revizyon diyorum. Adamın cevabı normal olandan daha kötü diyor. En sonunda adamlara biraz kavga ederek 12nm'yi aldım. 20dk da ödeme sırasında bekledim. 18.30 gibi de mağazadan çıktım. Çok nalet bir şeydi. Adamların bilgisi falan da yoktu.
Bak sorun yaşayan insanlar kendini belli etti. Daha bu firma hakkında çok şey yazacağım ama dava felan açarlarsa ben sıkıntıya girerim. Arkamda sağlamca duracak biri yok.
 
Katılım
11 Temmuz 2020
Mesajlar
43
Dahası  
Reaksiyon skoru
30
İsim
Onur Şentürk
zaten parçaları itopyaya göndersen onlarda markaya gönderecek bir şey değişmeyecek. itopya videosuna denk gelmiştim aldığınız ürünleri direk markanın garantisine yollayabiliryormuşuz. muhtemelen çoğu kişi bilmediğinden itopyayla uğraşıyodur. sadece uygun fiyat olduğundan aldım yoksa tam anlamıyla rezalet bir firma. bu arada asusa onarım talebi gönderdim ertesi gün aradılar sorunu anlattım bende eve kargo gönderip aldılar baya iyi bir olay yani itopyayla muhattap olmak zorunda kalmıyoruz.
Yani ben şu an sorunun nerede olduğunu bilmiyorum ki güç kaynağı da olabilir anakart da olabilir ekran kartı da olabilir psu da olabilir ? Siz anladıysanız lütfen yardım edin de nereye gönderiliyorsa gönderelim artık. Boşu boşuna 12 gün bilgisayarsız kaldım zaten. Yaz okulum var derslere gireceğim . Az bir zaman kaldı .
 

Emirhandkee

80+ Titanium
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
22,711
En İyi Cevap
45
Bak sorun yaşayan insanlar kendini belli etti. Daha bu firma hakkında çok şey yazacağım ama dava felan açarlarsa ben sıkıntıya girerim. Arkamda sağlamca duracak biri yok.
Adamlar çok yavaş, sistemleri kötü, sistem toplayan çalışanlar keşke bilgili olsa. Hele o kasa tam işkence ulen bir adamın işlemi 20dk sürüyor allahtan orada bir şeyler oldu 10 kişinin önüne geçtim yoksa 3 saat daha beklerdim.
 

İbrahim Özel

80+ Silver
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
4,771
En İyi Cevap
13
Abi tam anlamıyla muhabbet bu . Ya ben hayatımda hiç kimseye hiçbir şeye bu kadar sinir olmadım. Ben hayatımda böyle bir çağrı merkezi görmedim. Bir şey söylüyorsun senden daha da fazla böyle tepki veriyorlar . Yav kardeşim bir insanın 1 saat bekleyip telefonunun 2 3 kez kapanması normal bir şey mi ? Ya her şeyi geçtim. Müşteri Hizmetleri bana Çarşamba günü dedi ki teste alınalı 2 gün olmuş PC Cuma günü tekrar ara . Perşembe günü bir şey söylenmeden direkt kargoya verilmiş . Ya tamam kargoya verdin de bir ara sorun şu sorunu böyle çözdük işte falan filan . Hadi buna da eyvallah abi bari tamir et de öyle yolla ya . Format atmışsın abi pcye biosları güncelledik yazmışsın. Kargoyu yolladığı gün teknik servisle görüştüm. Abi dedim sorun çözüldü mü gerçekten ben inanmıyorum. O da dedi ki kesinlikle tüm testleri yaptılar çözüldü. Abi dedim öndeki USB 2.0 noktası durduk yere çalışmamaya başladı kağıtta da yazıyordu yaptınız mı ? Eğer kağıtta yazmışsınsa ilglenmişlerdir kardeşim dedi. İyi bakalım abi kolay gelsin dedim kapattım. Gelen sonuç bu . Ne USB'yi tamir etmişler . Ne bilgisayarın kapanmasını önleyebilecekleri hamle yapmışlar. Yok abi yok ya . Vallahi çok kötü oldum ben ...
Çok haklısın dostum aynısını bana da dediler. Test ettik dedi teknik servisteki abi. Dedim kesin oldu mu diye? "Evet oldu. Tüm testleri yaptık." dedi. Ama sorun düzelmemiş aynen devam ediyor. Daha çok şey yazacağım ama dava açarlarsa ben sıkıntıya girerim.
 

Emirhandkee

80+ Titanium
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
22,711
En İyi Cevap
45
Çok haklısın dostum aynısını bana da dediler. Test ettik dedi teknik servisteki abi. Dedim kesin oldu mu diye? "Evet oldu. Tüm testleri yaptık." dedi. Ama sorun düzelmemiş aynen devam ediyor. Daha çok şey yazacağım ama dava açarlarsa ben sıkıntıya girerim.
Dava açmak yerine THH'ye başvurun.
 

Bermud4

80+ Bronze
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
1,057
Dahası  
Reaksiyon skoru
615
İsim
Ahmet Aydın
Yani ben şu an sorunun nerede olduğunu bilmiyorum ki güç kaynağı da olabilir anakart da olabilir ekran kartı da olabilir PSU da olabilir ? Siz anladıysanız lütfen yardım edin de nereye gönderiliyorsa gönderelim artık. Boşu boşuna 12 gün bilgisayarsız kaldım zaten. Yaz okulum var derslere gireceğim . Az bir zaman kaldı .
parçaları test edebilirsin. burnintest indirip dene bi istersen belki ordan çıkar sorun.
 

Emirhandkee

80+ Titanium
Katılım
25 Mart 2020
Mesajlar
22,711
En İyi Cevap
45
Sorun bir nebze de olsa düzeldi ama hala devam ediyor. Gözle iyice görülür düzeye geldiğinde THH'ye başvuracağım.
Benim laptop vakası gibi.
Laptop Toshiba çok ciddi sorunlar yaşadım Türkiyede kimse çözemedi Japonya'ya kadar gitti gene çözemediler. İflas etmiş olmasalar bana para iadesi yaparlardı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,005,666
Mesajlar
9,075,613
Üyeler
159,377
Son üye
onedayyy
Top Bottom