Jjujuuuuuuuuuhuhuh

En son Marlboro'yu 7 TL'ye falan alıyordum. Çok saçma olmuş fiyatlar be.
 
Monte carlo zam gelmeseydi iyiydi üzdü
 
Bir sigaranın 16 dalı vergiymiş.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,530
Mesajlar
11,068,277
Üyeler
197,925
Son üye
juaxer
Geri
Top