Jjujuuuuuuuuuhuhuh

En son Marlboro'yu 7 TL'ye falan alıyordum. Çok saçma olmuş fiyatlar be.
 
Monte carlo zam gelmeseydi iyiydi üzdü
 
Bir sigaranın 16 dalı vergiymiş.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,894
Mesajlar
11,071,416
Üyeler
198,002
Son üye
Power59
Geri
Top