Neler Yeni

Yardım Kargomun teslim edilmesi için ne yapmalıyım?

Talha_x23

80+ Silver
Katılım
15 Aralık 2020
Mesajlar
3,247
En İyi Cevap
2
Reaksiyon skoru
1,196
23 ekim tarihinde amazon dan bir ürün aldım ancak ürün yurtdışından geleceği için teslim tarihini 6 kasım diyordu ancak 15 kasım oldu hala daha bir ses seda yok kargodan. Ürün 6 kasım sabahı gümrükten geçmiş bir halde saat sabah 8 civarında kolay gelsin isimli şirkete teslim edildi ancak o zamandan beri hiçbir hareket yapılmadı. Müşteri hizmetlerini aradığımda ise bana zaten bildiğim şeyleri söylüyorlar ve talep oluşturdum diyorlar bunu 4 kez söylediler. 6 gün önce amazonu aradım oradaki müşteri temsilcisi ürününüz 48 ila 72 saat içerisinde "kesinlikle" teslim edilecek bir şüpheniz olmasın dedi ancak 6 gündür bir teslimat gerçekleşmedi. İnternette araştırdığım kadarıyla bu kargo firmasının rezalet ötesi bir firma olduğunu gördüm keşke almasaydım diyorum bıktırdılar beni gerçekten, ve insanların ürünlerinin 1 ay geçmesine rağmen asla teslim edilmediğini de gördüm, sizce tüketici hakem heyeti'ne başvurayım mı çünkü ürünün hiçbir zaman gelmeyeceğine ikna oldum iyice. Parasını ödediğim bir şeyi teslim alamıyorsam bu düpedüz gasptır, iade etmekle dahi uğraşmak istemiyorum çünkü bu kargo firmasının bunu dahi yapacağını sanmıyorum. Vakit ayırıp buraya kadar okuduysanız teşekkür ederim, fikirlerinizi bekliyorum
 
Merhaba, benzer bir durumu bende ARAMEX le yaşadım. Amazon üzerinden yurt dışı siparişi geçtim, sipariş bir hafta içerisinde Türkiye gümrüğüne geldi, oradan Aramex'e geçti sonrası rezalet. Rahat bir ay bekledim bu süre zarfında 4-5 kere bende MH bağlandım, durumu izah etmeye çalıştım, yok, Aramex le görüşün diyip durdular. En son allem ettim kallem ettim siparişi iptal ettirdim. İşin tuhafı siparişi iptal etmişim ücret iadesi yapılmış bir 10 gün sonra Aramex aradı beni, evde misiniz kargonuz var diye? Dedim bi S.G. dalga geçer gibi arıyorsunuz bide, iptal ettim dedim, gelmeyin.
Durum bu hocam, paramızla rezil oluyoruz anlayacağınız. Amazon yapması hoş olmadı ama, gerçi amazonla da çok bir ilgisi yok ama, soğutuyorlar işte insanı.
İmkan dahilinde ise sizde iptal için uğraşın, THH'ye başvurmanın bir faydası olur mu bilmiyorum.
 
Merhaba, benzer bir durumu bende ARAMEX le yaşadım. Amazon üzerinden yurt dışı siparişi geçtim, sipariş bir hafta içerisinde Türkiye gümrüğüne geldi, oradan Aramex'e geçti sonrası rezalet. Rahat bir ay bekledim bu süre zarfında 4-5 kere bende MH bağlandım, durumu izah etmeye çalıştım, yok, Aramex le görüşün diyip durdular. En son allem ettim kallem ettim siparişi iptal ettirdim. İşin tuhafı siparişi iptal etmişim ücret iadesi yapılmış bir 10 gün sonra Aramex aradı beni, evde misiniz kargonuz var diye? Dedim bi S.G. dalga geçer gibi arıyorsunuz bide, iptal ettim dedim, gelmeyin.
Durum bu hocam, paramızla rezil oluyoruz anlayacağınız. Amazon yapması hoş olmadı ama, gerçi amazonla da çok bir ilgisi yok ama, soğutuyorlar işte insanı.
İmkan dahilinde ise sizde iptal için uğraşın, THH'ye başvurmanın bir faydası olur mu bilmiyorum.
Ben şimdi bunu iptal etsem bir kargoyu dahi teslim etmekten aciz olan bir firma bunu ne kadar sürede yurtdışına iade edebilir diye düşünmek dahi istemiyorum. Ben bunları THH'ye bildireceğim çünkü parasını verdiğim bir şeyi almak benim hakkımdır.
 
Bende, kargonun iadesi gibi bir durum olmadı hocam, amazon bunu sıkıntı yapmadı, yani ürün bize geri dönsün iadesini öyle yapalım gibisinden şeyler söylemediler, sizde de olmaz bence. Siz bilirsiniz, geçmiş olsun bu arada.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,089,262
Mesajlar
9,797,036
Üyeler
173,160
Son üye
noobalow
Geri
Top