Kasa ariyorum kasa onerisi

Katılım
22 Ekim 2024
Mesajlar
39
Reaksiyon skoru
2
Bu sisteme sorun cikarmiyacak kasa onerisi
 

Ekler

  • Screenshot_2024-11-04-22-37-28-811_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-11-04-22-37-28-811_com.android.chrome.jpg
    447.8 KB · Hit: 139
gördüğüm saçmalığı söyleyeyim o işlemciye 360mm sıvı soğutma nedir onu da geçtim niye msi pompa sorunlu değilmiydi bu seri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ne kadar tuttu bu
@Yvşlagaçtanealıyon burada da var mızrakçı
Bu arkadaş heralde yurtdışında buna koymaz gibi yinede olmamış ama
 
Bu arkadaş heralde yurtdışında buna koymaz gibi yinede olmamış ama
öyleyse çok zevksiz bir sistem olmuş bence hiç bir parça bana bir bir birine yakışır gözükmedi gözüme sıvı soğutma msi olacaksa anakartta olmalı bence ekran kartı da, kasada eğer yurt dışındaysam, gerçi şuanda öyle sayılır benim sistem. yada lianli sıvı soğutma,kasa,fan olmalı ki uyum olsun. Anakart tarz olsun istemiş ama diğerleri ile uyum yakalanmamış benim görüşüm, uyum olacaksa da kasa beyaz ekran kartı sıvı soğutma beyaz olmalı ki anakart patlasın belli olsun
 
öyleyse çok zevksiz bir sistem olmuş bence hiç bir parça bana bir bir birine yakışır gözükmedi gözüme sıvı soğutma msi olacaksa anakartta olmalı bence ekran kartı da, kasada eğer yurt dışındaysam, gerçi şuanda öyle sayılır benim sistem. yada lianli sıvı soğutma,kasa,fan olmalı ki uyum olsun anakart tarz olsun istemiş ama diğerleri ile uyum yakalanmamış benim görüşüm olacaksa da kasa beyaz ekran kartı sıvı soğutma beyaz olmalı ki anakart patlasın belli olsun
Katılıyorum
 
öyleyse çok zevksiz bir sistem olmuş bence hiç bir parça bana bir bir birine yakışır gözükmedi gözüme sıvı soğutma msi olacaksa anakartta olmalı bence ekran kartı da, kasada eğer yurt dışındaysam, gerçi şuanda öyle sayılır benim sistem. yada lianli sıvı soğutma,kasa,fan olmalı ki uyum olsun. Anakart tarz olsun istemiş ama diğerleri ile uyum yakalanmamış benim görüşüm, uyum olacaksa da kasa beyaz ekran kartı sıvı soğutma beyaz olmalı ki anakart patlasın belli olsun
Bu oldumu sivi sogutma kotuyse bir tane onerirmisin
 

Ekler

  • Screenshot_2024-11-06-00-15-21-611_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_2024-11-06-00-15-21-611_com.android.chrome.jpg
    440.9 KB · Hit: 98
Bu sisteme sorun cikarmiyacak kasa onerisi
360mm sıvı soğutma gereksiz olmuş hocam onun yerine 240lık bir soğutma tercih edilip nzxt h5 flow alınabilir bu kasayı aktif olarak kullanıyorum kesinlikle öneririm. Soğutucu olarakta aktif olarak kullandığım thermalright frozen notte 240 argb öneririm.
 
Bu oldumu sivi sogutma kotuyse bir tane onerirmisin
tatlı olmuş bu sefer sıvı soğutma da bir tık şüpheliyim bakıp döncem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu oldumu sivi sogutma kotuyse bir tane onerirmisin
tamam sorun yok gibi 240r serisiymiş o kronik arızalar bunda düzletildi alınabilir güzel sistem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

360mm sıvı soğutma gereksiz olmuş hocam onun yerine 240lık bir soğutma tercih edilip nzxt h5 flow alınabilir bu kasayı aktif olarak kullanıyorum kesinlikle öneririm. Soğutucu olarakta aktif olarak kullandığım thermalright frozen notte 240 argb öneririm.
h5 ten daha güzel duran bir kasa bence arkadaşın seçtiği
 
Bu sisteme sorun cikarmiyacak kasa onerisi
Raijintek ponos ultra öneririm hocam yurtdışında da vardır
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

gördüğüm saçmalığı söyleyeyim o işlemciye 360mm sıvı soğutma nedir onu da geçtim niye msi pompa sorunlu değilmiydi bu seri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ne kadar tuttu bu
@Yvşlagaçtanealıyon burada da var mızrakçı
V2 modelinde o tarz sorunlar kalmadı hocam fixlediler
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ssd olarakta nv2 önermem kontrolcüsü iyi değil kingston renegade modeline bakın derim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu oldumu sivi sogutma kotuyse bir tane onerirmisin
Sıvı alacaksan direkt 360mm al geç derim hocam zaten sıvının amacı show adam akıllı bir 360mm almadıkdan sonra gerisi boş iş
 
tatlı olmuş bu sefer sıvı soğutma da bir tık şüpheliyim bakıp döncem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


tamam sorun yok gibi 240r serisiymiş o kronik arızalar bunda düzletildi alınabilir güzel sistem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


h5 ten daha güzel duran bir kasa bence arkadaşın seçtiği
Hangisi hocam
 
Geri
Top