Deutschland
80+
- Katılım
- 22 Ekim 2024
- Mesajlar
- 39
- Reaksiyon skoru
- 2
gördüğüm saçmalığı söyleyeyim o işlemciye 360mm sıvı soğutma nedir onu da geçtim niye msi pompa sorunlu değilmiydi bu seriBu sisteme sorun cikarmiyacak kasa onerisi
ne kadar tuttu buBu sisteme sorun cikarmiyacak kasa onerisi
Bu arkadaş heralde yurtdışında buna koymaz gibi yinede olmamış amagördüğüm saçmalığı söyleyeyim o işlemciye 360mm sıvı soğutma nedir onu da geçtim niye msi pompa sorunlu değilmiydi bu seri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ne kadar tuttu bu
@Yvşlagaçtanealıyon burada da var mızrakçı
öyleyse çok zevksiz bir sistem olmuş bence hiç bir parça bana bir bir birine yakışır gözükmedi gözüme sıvı soğutma msi olacaksa anakartta olmalı bence ekran kartı da, kasada eğer yurt dışındaysam, gerçi şuanda öyle sayılır benim sistem. yada lianli sıvı soğutma,kasa,fan olmalı ki uyum olsun. Anakart tarz olsun istemiş ama diğerleri ile uyum yakalanmamış benim görüşüm, uyum olacaksa da kasa beyaz ekran kartı sıvı soğutma beyaz olmalı ki anakart patlasın belli olsunBu arkadaş heralde yurtdışında buna koymaz gibi yinede olmamış ama
Katılıyorumöyleyse çok zevksiz bir sistem olmuş bence hiç bir parça bana bir bir birine yakışır gözükmedi gözüme sıvı soğutma msi olacaksa anakartta olmalı bence ekran kartı da, kasada eğer yurt dışındaysam, gerçi şuanda öyle sayılır benim sistem. yada lianli sıvı soğutma,kasa,fan olmalı ki uyum olsun anakart tarz olsun istemiş ama diğerleri ile uyum yakalanmamış benim görüşüm olacaksa da kasa beyaz ekran kartı sıvı soğutma beyaz olmalı ki anakart patlasın belli olsun
Bu oldumu sivi sogutma kotuyse bir tane onerirmisinöyleyse çok zevksiz bir sistem olmuş bence hiç bir parça bana bir bir birine yakışır gözükmedi gözüme sıvı soğutma msi olacaksa anakartta olmalı bence ekran kartı da, kasada eğer yurt dışındaysam, gerçi şuanda öyle sayılır benim sistem. yada lianli sıvı soğutma,kasa,fan olmalı ki uyum olsun. Anakart tarz olsun istemiş ama diğerleri ile uyum yakalanmamış benim görüşüm, uyum olacaksa da kasa beyaz ekran kartı sıvı soğutma beyaz olmalı ki anakart patlasın belli olsun
360mm sıvı soğutma gereksiz olmuş hocam onun yerine 240lık bir soğutma tercih edilip nzxt h5 flow alınabilir bu kasayı aktif olarak kullanıyorum kesinlikle öneririm. Soğutucu olarakta aktif olarak kullandığım thermalright frozen notte 240 argb öneririm.Bu sisteme sorun cikarmiyacak kasa onerisi
tatlı olmuş bu sefer sıvı soğutma da bir tık şüpheliyim bakıp döncemBu oldumu sivi sogutma kotuyse bir tane onerirmisin
tamam sorun yok gibi 240r serisiymiş o kronik arızalar bunda düzletildi alınabilir güzel sistemBu oldumu sivi sogutma kotuyse bir tane onerirmisin
h5 ten daha güzel duran bir kasa bence arkadaşın seçtiği360mm sıvı soğutma gereksiz olmuş hocam onun yerine 240lık bir soğutma tercih edilip nzxt h5 flow alınabilir bu kasayı aktif olarak kullanıyorum kesinlikle öneririm. Soğutucu olarakta aktif olarak kullandığım thermalright frozen notte 240 argb öneririm.
Raijintek ponos ultra öneririm hocam yurtdışında da vardırBu sisteme sorun cikarmiyacak kasa onerisi
V2 modelinde o tarz sorunlar kalmadı hocam fixledilergördüğüm saçmalığı söyleyeyim o işlemciye 360mm sıvı soğutma nedir onu da geçtim niye msi pompa sorunlu değilmiydi bu seri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
ne kadar tuttu bu
@Yvşlagaçtanealıyon burada da var mızrakçı
Sıvı alacaksan direkt 360mm al geç derim hocam zaten sıvının amacı show adam akıllı bir 360mm almadıkdan sonra gerisi boş işBu oldumu sivi sogutma kotuyse bir tane onerirmisin
Hangisi hocamtatlı olmuş bu sefer sıvı soğutma da bir tık şüpheliyim bakıp döncem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
tamam sorun yok gibi 240r serisiymiş o kronik arızalar bunda düzletildi alınabilir güzel sistem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
h5 ten daha güzel duran bir kasa bence arkadaşın seçtiği
şuan eklediği beyaz bence daha hoşHangisi hocam
thermaltake wievHangisi hocam