Kasa vidaları bu değil mi?

Fahare

80+ Bronze
Katılım
16 Aralık 2024
Mesajlar
583
Reaksiyon skoru
239
Normal şekilde kasayı montsjlarken gördüm içinden çıkan üst tarafı geniş vidalar olmuyor ince vidalar ile montajlanabiliyor sade normalde montajladığım diğer kasalarda o geniş vida ile takıyorum sizce üretim hatası mı
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

7672.jpg
Bu geniş dediğim

7674.jpg
buda vida kısmına uyan ince dediğim
 
Son düzenleme:
Geri
Top