Fahare
80+ Bronze
- Katılım
- 16 Aralık 2024
- Mesajlar
- 583
- Reaksiyon skoru
- 239
Normal şekilde kasayı montsjlarken gördüm içinden çıkan üst tarafı geniş vidalar olmuyor ince vidalar ile montajlanabiliyor sade normalde montajladığım diğer kasalarda o geniş vida ile takıyorum sizce üretim hatası mı
Bu geniş dediğim
buda vida kısmına uyan ince dediğim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Son düzenleme: