kasperskye %87de kaldı yardım lütfen !!!

TİTAN.

80+ Platinum
Katılım
9 Ekim 2021
Mesajlar
12,448
Reaksiyon skoru
5,600
dostlar bilgisayarın rüein taramasını yapıyordum ama taranıyor diyip %87de kaldı ne yapabilirim biraz sakıncalı işlere girmiştim ve bundan dolayı sıkıntı çıkabileceğini düşünüyorum ne yapabilirim ?
 

Ekler

  • adfawsf.png
    adfawsf.png
    29.7 KB · Hit: 53
Hocam görev yöneticisinden kapatin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sonra bilgisayari yeniden baslatin
 
Hocam görev yöneticisinden kapatin
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sonra bilgisayari yeniden baslatin
kanka kapatmak değil problem kapatsam kapatıyorum ama taramayı bitirmesi lazım bunu 3 kere yapışı ne yapsam bilemiyorum
 
Bu kadar baska bir sey yapilamaz bu durumda..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kanka kapatmak değil problem kapatsam kapatıyorum ama taramayı bitirmesi lazım bunu 3 kere yapışı ne yapsam bilemiyorum
Tekrar denedigin de yine mi oluyor ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hitman pro indir eger öyle yapiyor ise trojen virus vardi onunla kayboldu.
 
Bu kadar baska bir sey yapilamaz bu durumda..
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tekrar denedigin de yine mi oluyor ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hitman pro indir eger öyle yapiyor ise trojen virus vardi onunla kayboldu.
kanka sanırım kaspersky virüs bulduğu zaman onu temizlemek için bulduğu zaman bu şekilde duruyormuş sonra bir anda tarama bitiyormuş
daha yeni linux kurdum acaba onu virüs mü algıladı ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Mehmet Yılmaz
@Perfectshot06
 
Geri
Top