Klima Önerisi Lazım.

fırfır

80+
Katılım
11 Mayıs 2026
Mesajlar
52
Reaksiyon skoru
11
3+1 130 metre karelik bi ev için güzel bi klima arıyorum nem alan sıcak soğuk modları olan 65 bin tl bütçem var
 
2 senedir Arçelik'in 24000Btu'lük modelini kullanıyorum. Her türlü modu var, son derece memnunum.
 
Valla bu işin bir numarası belli mitsubishi sonra daikin, ama ev için komple fayda sağlamaz daha farklı çözümler bakmak lazım.. multi split kurmak mı istiyorsun?
 
3+1 ev için 65 bin TL bütçe ayırdıysanız ikinci el almaktan başka çareniz yok. Ha, sadece salon için bakıyorsanız salonunuzun metrekaresini paylaşın, bilelim.
 
Geri
Top