Lise 1. Dönem kalma varmı

Sabri okay

80+ Bronze
Katılım
31 Mayıs 2020
Mesajlar
1,406
Reaksiyon skoru
489
Ortalamam 25 kalmam değilmi 1. Ci dönemde sınıf tekrarı olmaz 2. Ci dönemde toparlicam liseye gidiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ortalamam 25 kalmam değilmi 1. Ci dönemde sınıf tekrarı olmaz 2. Ci dönemde toparlicam liseye gidiyorum
Anadolu lisesi bu arada
 
İkinci dönemin ortalaması ile birlikte 50'nin üstüne çekersen geçersin, kalmazsın ama 25 ortalama nedir hocam ya?
 
İkinci dönemin ortalaması ile birlikte 50'nin üstüne çekersen geçersin, kalmazsın ama 25 ortalama nedir hocam ya?
1 sınav g aldım 2 sınav girilmedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İkinci dönemin ortalaması ile birlikte 50'nin üstüne çekersen geçersin, kalmazsın ama 25 ortalama nedir hocam ya?
Yani 1. Ci dönemde kalmam değilmi hocam
 
Ortalamam 25 kalmam değilmi 1. Ci dönemde sınıf tekrarı olmaz 2. Ci dönemde toparlicam liseye gidiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Anadolu lisesi bu arada
Yılsonu puanı ile kalıp kalmayacağın belli olur da ne yaptın sınav kağıtlarını yırtıp yedin mi 25 ne?
 
1 sınav g aldım 2 sınav girilmedi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Yani 1. Ci dönemde kalmam değilmi hocan
Bu arada ikinci dönemin ortalamasının değil, iki dönemin ortalamasının 50'nin üstünde olması lazım. Yani senin ikinci dönem 75 not getirmen lazım ki ortalama 50 olsun.
 
Bu arada ikinci dönemin ortalamasının değil, iki dönemin ortalamasının 50'nin üstünde olması lazım. Yani senin ikinci dönem 75 not getirmen lazım ki ortalama 50 olsun.
Sıkı çalışırım artık yapacak bir şey yok
 
Birinci dönem de kalma diye bir şey yok.

Daha ikinci sınavlar var + performans notları falan var. Dert etmeyin ikinci sınavlara düzgün bir şekilde çalışıp telafi edersiniz. İkinci dönem de düzgün bir şekilde çalışıp rahatça bitirebilirsiniz.
 
Son düzenleme:
kaçıncı sınıfsın ya 11 12 de bari de tamam diyek 9 10 ise aşırı boşlamışın dersleri
 
Ortalamam 25 kalmam değilmi 1. Ci dönemde sınıf tekrarı olmaz 2. Ci dönemde toparlicam liseye gidiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Anadolu lisesi bu arada
fazla proje alın bayağa yükseltiyor ortalamayı teşekkür alamayacakken takdir aldım projeler sayesinde geçen yıl malum online eğitim
 
hocaaların bize anllığı 6 dersten kalam hakkımız var 6 yı geçersek sınıfta kalıyoruz 5 zayıf varsa sorumlu sınava giriyouz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,869
Mesajlar
11,082,044
Üyeler
198,208
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top