Sabri okay
80+ Bronze
- Katılım
- 31 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 1,406
- Reaksiyon skoru
- 489
Ortalamam 25 kalmam değilmi 1. Ci dönemde sınıf tekrarı olmaz 2. Ci dönemde toparlicam liseye gidiyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Anadolu lisesi bu aradaOrtalamam 25 kalmam değilmi 1. Ci dönemde sınıf tekrarı olmaz 2. Ci dönemde toparlicam liseye gidiyorum