Lisede sınıfta kalma nasıl oluyor

SigaraİçenFare

80+ Bronze
Katılım
5 Temmuz 2020
Mesajlar
743
En İyi Cevap
1
Reaksiyon skoru
435
Soru yukarıda edebiyattan 50 altı ortalama olunca mı sınıfta kalınıyor
 
Hayır dönem sonu ortalaman 50 altı ise kalıyorsun.Edebiyattan 50 altı ise sorumluluk sınavına giriyorsun.
 
Bizim hocamız sınıfta kalmak için olağanüstü bir çaba sarf etmelisiniz demişti.
 
İlk dönem 50'nin altında olsa bile bir şey olmuyor galiba ikinci dönem toplam ortalamanın 50 üstü olması gerekiyor. Ben öyle biliyorum farklıysa açıklarsanız sevinirim.
 
Soru yukarıda edebiyattan 50 altı ortalama olunca mı sınıfta kalınıyor
ben matematkden 46 ortalama vardı tüm ortalama 65 falandı 9 sınıftda okul bir şey yazmıştı karneye geçirdiler. tabii özel okull diye muhtemelen devlet lisesi ise geçemezsin.
 
Geri
Top