Neler Yeni

Logitech Superlight pro x tekerlek ve garanti problemi

shujirea

80+
Katılım
1 Kasım 2023
Mesajlar
150
Dahası  
Reaksiyon skoru
79
İsim
Kerem
Merhabalar,

2023 Kasım ayında MediaMarkt'dan aldığım Logitech Superlight Pro X faremin yaklaşık 1 haftadır tekerlek problemi yaşıyorum. Problemi örnek vermek gerekirse CS2 oyununda zıplama tuşu olarak wheeldown kullanıyorum. Oyun sırasında bazı anlarda wheeldown yapmama rağmen hiçbir tepki vermiyor. İkinci olarak chromeda bazen gezerken sayfaları aşağı indirme sırasında bi anda 1 kez sanki yukarı wheelup yapmışım gibi sayfayı yukarı kaydırıyor. Bu fareye bu kadar para vermeme rağmen böyle şeyleri 6.5-7 ay gibi bir süre içerisinde yaşamam can sıkıcı. Ürünü garantiye göndermek istiyorum bu forumda ve diğer forumlarda araştırdım. Logitech bu konuda çok iyi olduğunu tüketicinin arkasında olduğunu ve bu sürecin hızlı olduğundan bahsediyorlar. Logitech support sitesine girdiğimde "7/24" dedikleri bir chat box gibi bir yer açılıyor oraya bilgileri girdiğim de hiç bir şekilde cevap alamıyorum botun bana yazdığı mesaj "Sizi, görevi devralabilecek ve size daha fazla yardımcı olabilecek canlı bir uzmana aktarırken lütfen bekleyin. Birini bulmam 10 dakika kadar sürebilir" bu oluyor. 3 gündür deniyorum ve hiç bir şekilde kendilerine ulaşamadım. Nasıl yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum.
 

forxeo

80+ Bronze
Katılım
30 Ocak 2024
Mesajlar
1,368
Dahası  
Reaksiyon skoru
445
İsim
murat
hocam superlightta maalesef kronik scroll problemi oluyor garantiye yollarsan büyük ihtimalle sıfırını gönderirler mediamarkt üzerinden yollamayı deneyebilirsin
 

ceku.35

80+
Katılım
3 Mart 2024
Mesajlar
45
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
cevdet kaan kulaksız
Merhabalar,

2023 Kasım ayında MediaMarkt'dan aldığım Logitech Superlight Pro X faremin yaklaşık 1 haftadır tekerlek problemi yaşıyorum. Problemi örnek vermek gerekirse CS2 oyununda zıplama tuşu olarak wheeldown kullanıyorum. Oyun sırasında bazı anlarda wheeldown yapmama rağmen hiçbir tepki vermiyor. İkinci olarak chromeda bazen gezerken sayfaları aşağı indirme sırasında bi anda 1 kez sanki yukarı wheelup yapmışım gibi sayfayı yukarı kaydırıyor. Bu fareye bu kadar para vermeme rağmen böyle şeyleri 6.5-7 ay gibi bir süre içerisinde yaşamam can sıkıcı. Ürünü garantiye göndermek istiyorum bu forumda ve diğer forumlarda araştırdım. Logitech bu konuda çok iyi olduğunu tüketicinin arkasında olduğunu ve bu sürecin hızlı olduğundan bahsediyorlar. Logitech support sitesine girdiğimde "7/24" dedikleri bir chat box gibi bir yer açılıyor oraya bilgileri girdiğim de hiç bir şekilde cevap alamıyorum botun bana yazdığı mesaj "Sizi, görevi devralabilecek ve size daha fazla yardımcı olabilecek canlı bir uzmana aktarırken lütfen bekleyin. Birini bulmam 10 dakika kadar sürebilir" bu oluyor. 3 gündür deniyorum ve hiç bir şekilde kendilerine ulaşamadım. Nasıl yapabilirim yardımlarınızı bekliyorum.
Hocam öncelikle merhaba logitech hesabı oluşturup cihaz içindeki s/n ile cihaz seçip Arza belirtin arızayı video kaydına alın mail üzerinden iletişime geçicekler o zaman kanıt olarak atıcaksınız garanti süresi yaklaşık 9 günde biraz sancılı geçiyor gibi oluyor ama sizden adres ve bilgi isteyip yeni cihaz yolluyorlar bazen 72 saat cevap süresini son saniyesine kadar kullanıyorlar
Mesaj otomatik birleştirildi:

Tavsiyemdir hiç media markt ile uğraşma cihaz senden gidiyor 14 gün boş bekliyorsun elinde mouse de olmuyor sana yeni mouse geliyor ama eskisi sende kalmıyor logitechten çözersen scroll tamiri deneyebilirsin switch değiştirmek ile aynı zorlukta
 

shujirea

80+
Katılım
1 Kasım 2023
Mesajlar
150
Dahası  
Reaksiyon skoru
79
İsim
Kerem
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Hocam öncelikle merhaba logitech hesabı oluşturup cihaz içindeki s/n ile cihaz seçip Arza belirtin arızayı video kaydına alın mail üzerinden iletişime geçicekler o zaman kanıt olarak atıcaksınız garanti süresi yaklaşık 9 günde biraz sancılı geçiyor gibi oluyor ama sizden adres ve bilgi isteyip yeni cihaz yolluyorlar bazen 72 saat cevap süresini son saniyesine kadar kullanıyorlar
Mesaj otomatik birleştirildi:

Tavsiyemdir hiç media markt ile uğraşma cihaz senden gidiyor 14 gün boş bekliyorsun elinde mouse de olmuyor sana yeni mouse geliyor ama eskisi sende kalmıyor logitechten çözersen scroll tamiri deneyebilirsin switch değiştirmek ile aynı zorlukta
hocam superlightta maalesef kronik scroll problemi oluyor garantiye yollarsan büyük ihtimalle sıfırını gönderirler mediamarkt üzerinden yollamayı deneyebilirsin
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Uzun beklemeler sonucunda RMA ekibinden birisi ile livechat yapma fırsatı bulabildim. İlginçtir ürünün kutusu, kendisi ve faturası olmasına rağmen ve bunları ayrı ayrı fotoğraflamama rağmen kendileri benim ürünümü doğrulayamadıklarını ve satın aldığım yer ile irtibat kurmamı bana email üzerinden ürünü aldığım yere götürdüğümde ürünün arızalı ve garanti sürecinin başlatmalarını sağlayacak bir belge göndereceklerini belirttiler. Bende tabiri caizse biraz diş gösterdim ve bu ürünün kendi sistemlerinde doğrulayamadıklarını ve bana direk yardımcı olamayacaklarını söylediler. Bunun sebebini ne olduğunu 3 kez sorduğumda "Her ne kadar bunu söylememize izin verilmese de, bunu kendi açımızdan doğrulamak için elimizden gelenin en iyisini yaptığımızdan emin olabilirsiniz. (tercüme edildi)" böyle bir cevap geldi. Bir saçmalık olduğunu belirttim çünkü kutusu var, faturası var ve fare hasarsız bir halde elimde istedikleri takdirde gönderirim. Kendileri benim direk muhattabım olduğu için biraz itiraz ettim biliyorum ki ürünü ben MediaMarkt'a versem garanti sürecinin başlaması 14 gün sürecek bi 14 gün karar süreci olacak yani kısacası elimdeki fareyi verip üzerine 1 ay faresiz kalmak gibi bir süreç gerçekleşecek. Bu sebepten ötürü kendilerinin bu durumu daha hızlı çözeceklerini belirterek kendilerinin bu olayı çözmelerini istedim. Sohbetin uzamasıyla kendileri bir ÜST BİRİME yönlendireceklerini belirttiler. 1 Gün sonra gece saat 00:15 de bir mail geldi. ÜST BİRİMİN çözebileceği bir olay varmış sanırım yerseniz :). Mailde adres bilgilerim tc bilgimin ve telefon numaramın yazdığı onaylamam gereken mail geldi 72 saat içerisinde yanıtlamam gerektiğini söylediler kendilerine teşekkür ederek bilgileri doğruladım. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek daha gelen giden bir şey yok beklemedeyim.
 
Son düzenleme:

ceku.35

80+
Katılım
3 Mart 2024
Mesajlar
45
Dahası  
Reaksiyon skoru
17
İsim
cevdet kaan kulaksız
Cevaplarınız için çok teşekkür ederim. Uzun beklemeler sonucunda RMA ekibinden birisi ile livechat yapma fırsatı bulabildim. İlginçtir ürünün kutusu, kendisi ve faturası olmasına rağmen ve bunları ayrı ayrı fotoğraflamama rağmen kendileri benim ürünümü doğrulayamadıklarını ve satın aldığım yer ile irtibat kurmamı bana email üzerinden ürünü aldığım yere götürdüğümde ürünün arızalı ve garanti sürecinin başlatmalarını sağlayacak bir belge göndereceklerini belirttiler. Bende tabiri caizse biraz diş gösterdim ve bu ürünün kendi sistemlerinde doğrulayamadıklarını ve bana direk yardımcı olamayacaklarını söylediler. Bunun sebebini ne olduğunu 3 kez sorduğumda "Her ne kadar bunu söylememize izin verilmese de, bunu kendi açımızdan doğrulamak için elimizden gelenin en iyisini yaptığımızdan emin olabilirsiniz. (tercüme edildi)" böyle bir cevap geldi. Bir saçmalık olduğunu belirttim çünkü kutusu var, faturası var ve fare hasarsız bir halde elimde istedikleri takdirde gönderirim. Kendileri benim direk muhattabım olduğu için biraz itiraz ettim biliyorum ki ürünü ben MediaMarkt'a versem garanti sürecinin başlaması 14 gün sürecek bi 14 gün karar süreci olacak yani kısacası elimdeki fareyi verip üzerine 1 ay faresiz kalmak gibi bir süreç gerçekleşecek. Bu sebepten ötürü kendilerinin bu durumu daha hızlı çözeceklerini belirterek kendilerinin bu olayı çözmelerini istedim. Sohbetin uzamasıyla kendileri bir ÜST BİRİME yönlendireceklerini belirttiler. 1 Gün sonra gece saat 00:15 de bir mail geldi. ÜST BİRİMİN çözebileceği bir olay varmış sanırım yerseniz :). Mailde adres bilgilerim tc bilgimin ve telefon numaramın yazdığı onaylamam gereken mail geldi 72 saat içerisinde yanıtlamam gerektiğini söylediler kendilerine teşekkür ederek bilgileri doğruladım. Bakalım süreç nasıl ilerleyecek daha gelen giden bir şey yok beklemedeyim.
Hocam eğer ki çözemez iseniz dm den bana ulaşın dc den takip ettiğim adımları ve verilen cevapları göstereyim yardımı olur diye düşünüyorum ama dediğim gibi mediamarkt alıcak pentaya göndericek 7 gün hakkı var penta incelicek 14 gün hakkı var geri göndericek 3 gün de öyle geçicek yaklaşık 24 gün civarı sürücek
 

noyan123

80+
Katılım
8 Mayıs 2020
Mesajlar
475
Dahası  
Reaksiyon skoru
198
İsim
noyanz12
Zaten bunu denebilişin ama ben klavye için 1-2 saat gibi uğraşmıştım sonunda bağlanmıştım. Logitech direk sayfasından ve oradan yabancı yetkili servis bağlanıyor. Burada hiç bir şekilde yardım alamadım diyerek, ondan yardım iste biraz uzun sürüyor ama sonunda yeni ürün yollayabiliyorlar. Yollaması uzun değil orada bilgilerin girişi kontrol uzun sürüyor. Kronik sorunlu olduğu bilinen bir ürünmüş zaten.
 

shujirea

80+
Katılım
1 Kasım 2023
Mesajlar
150
Dahası  
Reaksiyon skoru
79
İsim
Kerem
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Zaten bunu denebilişin ama ben klavye için 1-2 saat gibi uğraşmıştım sonunda bağlanmıştım. Logitech direk sayfasından ve oradan yabancı yetkili servis bağlanıyor. Burada hiç bir şekilde yardım alamadım diyerek, ondan yardım iste biraz uzun sürüyor ama sonunda yeni ürün yollayabiliyorlar. Yollaması uzun değil orada bilgilerin girişi kontrol uzun sürüyor. Kronik sorunlu olduğu bilinen bir ürünmüş zaten.
Kronik sorunu olduğunu bildikleri için muhtemelen tekrar yenisini göndericeklerini tahmin ediyorum. Bakalım süreci buraya yazacağım eğer yazmazsam birisi hortlatırsa sevinirim.
Zaten bunu denebilişin ama ben klavye için 1-2 saat gibi uğraşmıştım sonunda bağlanmıştım. Logitech direk sayfasından ve oradan yabancı yetkili servis bağlanıyor. Burada hiç bir şekilde yardım alamadım diyerek, ondan yardım iste biraz uzun sürüyor ama sonunda yeni ürün yollayabiliyorlar. Yollaması uzun değil orada bilgilerin girişi kontrol uzun sürüyor. Kronik sorunlu olduğu bilinen bir ürünmüş zaten.
Teşekkür ediyorum yardımcı yorumun için umarım halledilirde gerek kalmaz başka işlere uğraşmaya şu anda mouse çalışıyor fakat daha sıklaştı şu son 3 gün içerisinde tekerlek problemi forumlarda gezerken aşağı kaydırma sırasında bile etkilemeye başladı can sıkıcı bir durum.
 
Top Bottom