FatZeus
80+
- Katılım
- 18 Ağustos 2022
- Mesajlar
- 434
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 177
- İsim
- İlker Mutlu Fil
Öncelikle sizlere yaşadığım deneyimi aktaracağım. Başlamadan önce '' Amazon çok iyi firmadur yav , amazon öyle şey yapmaz , hallederler kanka takılmacılar dikkatli okusunlar '' sonra yorum yaparlarsa sevinirim .
Gerçekten çok sinirliyim arkadaşlar belki benden daha kötü deneyimlere sahip olan insanlar vardır ama gelin başlayalım.
İnternet üzerinden gezinirken SSD ihtiyaçım oldu ve amazonda prime fırsatlarında bir adet samsung ssd yakaladım alalım dedik ve aldık.
Ek1:
Ürünü 13 Temmuz (Perşembe günü) tarihinde sipariş veriyorum. Ürün 17 Temmuz (Pazartesi Günü) tarihinde ancak kargolanıyor. Bilin bakalım hangi firmayla geliyor ^^ Tabiii ki MNG KARGGGOOOO.. Şımarmadan konunun detaylarına ineyim. Ürün siparişinde taşınmış olduğumuz evin adresi kayıtlı olduğu için yeni adresi kaydetmeme rağmen yanlışlıkla eski eve sipariş vermiş oluyorum. Bununla alakalı destek alabilmek için canlı desteklerine bağlanıyorum. Mailime gelen Transkript'i paylaşacağım. Bu arada transkripte niyeyse yaptığı makaraların bilgisi gelmiyor sadece resmi şeyler geliyor niyeyse .
Canlı desteğe bağlanıyorum ve siparişin yanlış adrese gideceğini akabinde o adrese erişimin olmadığını vs belirtiyorum bu transkripte gözükmüyor ama '' fatura kesildiği için değişimin olmayacağını , kargo firmasının belirlenmesi sonrasında adres değişikliği yapabileceğimi belirtiyor '' .
Tabi bizde bu Canlı desteğin sözüne kulak asıp inanıyoruz
Gün içerisinde kargo firması belirleniyor ve kargo firmasının MNG KARGO (TADAAAAAA) olduğunu görüyorum ve arama gereksinimi duyuyorum.
MNG kargoyu aradıktan sonra benim herhangi bir işlem hakkımın olmadığını sadece göndericinin bu işlemi sağlayacağını belirterek işlemi yarıda kesiyor. Ben de gerilmeye başlıyorum açıkcası. Ek olarak amazonun canlı desteği aşırı yayvan böyle nasıl iş yapıyorlar nasıl işe alındılar ufak bir fikrim yok neyse konumuz o değil. İkinci bir görüşme sağlıyorum ; Bu arada transkriptlerde bir sıkıntı var gibi bilmiyorum ama bu Melisle konuşmalarımız bu şekilde değil ama yine benzer cevaplar veriyor;
Sonra asabım gerçekten bozuluyor boş boş işlerle uğraşıyorum firmayı yaptığı hataya ikna etmeye çalışıyorum yediremiyorum kendime bu olayı diyorum çözüm sosyal medya meramımızı bildirelim belki bir çözüm noktasına ulaşırız ( KOMİK OLAYLAR BURADA BAŞLIYOR ARKADAŞLAR İYİ GÖZLEMLEYİN GÖRSELLERİ.)
Twitterdan twit atıyorum ; Merak edenler 5 aşamalı twite bakabilir (çokta bir şey yok twitte sitemde bulunuyorum o kadar ) çok fotoğraf olmasın diye onları koymadım.
Amazon sonra yanıt veriyor ;
Adamlara güvenip hani umut var içimde anlıyor musunuz olayı çözücez edecez bilmem ne diye diyorum okey ya sosyal medyayı kullanmam gerekiyormuş vs. Amazondan gelen mail yanıtına bakın ;
Adamlar resmen boş yere aynı yanıtı vermek için bana form doldurtuyorlar
Ha bu arada twitter üzerinden twit atarken MNG belki ilgilenir sosyal medyadan belki çözeriz diye onu da etiketliyorum onu da iyi izleyin.
Not: Tarafıma sadece takip kimliği verildi sipariş numarası vs bilmem ne hiç bir şey yok elimde sadece takip kimliği var onla kontrolde edemiyorum ürünümü
Kısacası hiç bir şey çözülmedi ve bu kadar eforu zamanı boşa harcamış oldum.
Eğer değişmesi gereken görsellere uygulanması gereken farklı bir olay mevcutsa '' yönetici tarafından bilgilendirilirse düzenleyebilirim'' .
Hoş benim dememle laf etmemle amazon sarsılacak bir firma değil bana ihtiyaçları da yok zaten fazlasıyla kullanıcıları var amazondan sipariş verirken 2 kez düşünün. Ben kargoma iyi kötü bir şekilde ulaşmaya çalışacağım ama sizler bu durumu yaşayıp ulaşamadığınızı düşünün. En kötü ya eski adresinizde kamplamanız gerekiyor ya da şubeye paşalar gibi yürüyüp alacaksınız ^^.
Aldığım üründe bu ;
Ben sıkıntımı bu forumda dile getirmeyi seçtim belki sipariş vereceğiniz platformu iyi seçersiniz. Bana sorarsanız bir daha amazondan sipariş verir misin? VERMEM. Gider kıytırık başka firmadan verir ya da gider elektronik mağazaya yürür paşalar gibi öyle alırım. Diyeceksiniz niye gidip o zaman verdin siparişi bi tık uygundu ve hiç sorun yaşamamıştım çevremden de olumlu oyu aldığım için sipariş verdim
Arkadaşlar ben sıkıntımı bu forumda getirdim kötü deneyimi olanlar konu altında yazabilirler en azından sipariş verirken insanlar karşılaşacağı şeylerle alacağı destekle az çok bilgi sahibi olur.
Herkese iyi forumlar. Önemli bir gelişme olursa konuya ekleyeceğim.
Gerçekten çok sinirliyim arkadaşlar belki benden daha kötü deneyimlere sahip olan insanlar vardır ama gelin başlayalım.
İnternet üzerinden gezinirken SSD ihtiyaçım oldu ve amazonda prime fırsatlarında bir adet samsung ssd yakaladım alalım dedik ve aldık.
Ek1:
Ürünü 13 Temmuz (Perşembe günü) tarihinde sipariş veriyorum. Ürün 17 Temmuz (Pazartesi Günü) tarihinde ancak kargolanıyor. Bilin bakalım hangi firmayla geliyor ^^ Tabiii ki MNG KARGGGOOOO.. Şımarmadan konunun detaylarına ineyim. Ürün siparişinde taşınmış olduğumuz evin adresi kayıtlı olduğu için yeni adresi kaydetmeme rağmen yanlışlıkla eski eve sipariş vermiş oluyorum. Bununla alakalı destek alabilmek için canlı desteklerine bağlanıyorum. Mailime gelen Transkript'i paylaşacağım. Bu arada transkripte niyeyse yaptığı makaraların bilgisi gelmiyor sadece resmi şeyler geliyor niyeyse .
Canlı desteğe bağlanıyorum ve siparişin yanlış adrese gideceğini akabinde o adrese erişimin olmadığını vs belirtiyorum bu transkripte gözükmüyor ama '' fatura kesildiği için değişimin olmayacağını , kargo firmasının belirlenmesi sonrasında adres değişikliği yapabileceğimi belirtiyor '' .
Tabi bizde bu Canlı desteğin sözüne kulak asıp inanıyoruz
Gün içerisinde kargo firması belirleniyor ve kargo firmasının MNG KARGO (TADAAAAAA) olduğunu görüyorum ve arama gereksinimi duyuyorum.
MNG kargoyu aradıktan sonra benim herhangi bir işlem hakkımın olmadığını sadece göndericinin bu işlemi sağlayacağını belirterek işlemi yarıda kesiyor. Ben de gerilmeye başlıyorum açıkcası. Ek olarak amazonun canlı desteği aşırı yayvan böyle nasıl iş yapıyorlar nasıl işe alındılar ufak bir fikrim yok neyse konumuz o değil. İkinci bir görüşme sağlıyorum ; Bu arada transkriptlerde bir sıkıntı var gibi bilmiyorum ama bu Melisle konuşmalarımız bu şekilde değil ama yine benzer cevaplar veriyor;
Sonra asabım gerçekten bozuluyor boş boş işlerle uğraşıyorum firmayı yaptığı hataya ikna etmeye çalışıyorum yediremiyorum kendime bu olayı diyorum çözüm sosyal medya meramımızı bildirelim belki bir çözüm noktasına ulaşırız ( KOMİK OLAYLAR BURADA BAŞLIYOR ARKADAŞLAR İYİ GÖZLEMLEYİN GÖRSELLERİ.)
Twitterdan twit atıyorum ; Merak edenler 5 aşamalı twite bakabilir (çokta bir şey yok twitte sitemde bulunuyorum o kadar ) çok fotoğraf olmasın diye onları koymadım.
Amazon sonra yanıt veriyor ;
Adamlara güvenip hani umut var içimde anlıyor musunuz olayı çözücez edecez bilmem ne diye diyorum okey ya sosyal medyayı kullanmam gerekiyormuş vs. Amazondan gelen mail yanıtına bakın ;
Adamlar resmen boş yere aynı yanıtı vermek için bana form doldurtuyorlar
Ha bu arada twitter üzerinden twit atarken MNG belki ilgilenir sosyal medyadan belki çözeriz diye onu da etiketliyorum onu da iyi izleyin.
Not: Tarafıma sadece takip kimliği verildi sipariş numarası vs bilmem ne hiç bir şey yok elimde sadece takip kimliği var onla kontrolde edemiyorum ürünümü
Kısacası hiç bir şey çözülmedi ve bu kadar eforu zamanı boşa harcamış oldum.
Eğer değişmesi gereken görsellere uygulanması gereken farklı bir olay mevcutsa '' yönetici tarafından bilgilendirilirse düzenleyebilirim'' .
Hoş benim dememle laf etmemle amazon sarsılacak bir firma değil bana ihtiyaçları da yok zaten fazlasıyla kullanıcıları var amazondan sipariş verirken 2 kez düşünün. Ben kargoma iyi kötü bir şekilde ulaşmaya çalışacağım ama sizler bu durumu yaşayıp ulaşamadığınızı düşünün. En kötü ya eski adresinizde kamplamanız gerekiyor ya da şubeye paşalar gibi yürüyüp alacaksınız ^^.
Aldığım üründe bu ;
Ben sıkıntımı bu forumda dile getirmeyi seçtim belki sipariş vereceğiniz platformu iyi seçersiniz. Bana sorarsanız bir daha amazondan sipariş verir misin? VERMEM. Gider kıytırık başka firmadan verir ya da gider elektronik mağazaya yürür paşalar gibi öyle alırım. Diyeceksiniz niye gidip o zaman verdin siparişi bi tık uygundu ve hiç sorun yaşamamıştım çevremden de olumlu oyu aldığım için sipariş verdim
Arkadaşlar ben sıkıntımı bu forumda getirdim kötü deneyimi olanlar konu altında yazabilirler en azından sipariş verirken insanlar karşılaşacağı şeylerle alacağı destekle az çok bilgi sahibi olur.
Herkese iyi forumlar. Önemli bir gelişme olursa konuya ekleyeceğim.