Neler Yeni

Maksimum Amazon Rezilliği

FatZeus

80+
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
434
Dahası  
Reaksiyon skoru
177
İsim
İlker Mutlu Fil
Öncelikle sizlere yaşadığım deneyimi aktaracağım. Başlamadan önce '' Amazon çok iyi firmadur yav , amazon öyle şey yapmaz , hallederler kanka takılmacılar dikkatli okusunlar '' sonra yorum yaparlarsa sevinirim :) .
Gerçekten çok sinirliyim arkadaşlar belki benden daha kötü deneyimlere sahip olan insanlar vardır ama gelin başlayalım.
İnternet üzerinden gezinirken SSD ihtiyaçım oldu ve amazonda prime fırsatlarında bir adet samsung ssd yakaladım alalım dedik ve aldık.
Ek1:
amazon1.png


Ürünü 13 Temmuz (Perşembe günü) tarihinde sipariş veriyorum. Ürün 17 Temmuz (Pazartesi Günü) tarihinde ancak kargolanıyor. Bilin bakalım hangi firmayla geliyor ^^ Tabiii ki MNG KARGGGOOOO.. Şımarmadan konunun detaylarına ineyim. Ürün siparişinde taşınmış olduğumuz evin adresi kayıtlı olduğu için yeni adresi kaydetmeme rağmen yanlışlıkla eski eve sipariş vermiş oluyorum. Bununla alakalı destek alabilmek için canlı desteklerine bağlanıyorum. Mailime gelen Transkript'i paylaşacağım. Bu arada transkripte niyeyse yaptığı makaraların bilgisi gelmiyor sadece resmi şeyler geliyor niyeyse .
amazon2.png


Canlı desteğe bağlanıyorum ve siparişin yanlış adrese gideceğini akabinde o adrese erişimin olmadığını vs belirtiyorum bu transkripte gözükmüyor ama '' fatura kesildiği için değişimin olmayacağını , kargo firmasının belirlenmesi sonrasında adres değişikliği yapabileceğimi belirtiyor '' .
Tabi bizde bu Canlı desteğin sözüne kulak asıp inanıyoruz :)
Gün içerisinde kargo firması belirleniyor ve kargo firmasının MNG KARGO (TADAAAAAA) olduğunu görüyorum ve arama gereksinimi duyuyorum.
amazon3.png

MNG kargoyu aradıktan sonra benim herhangi bir işlem hakkımın olmadığını sadece göndericinin bu işlemi sağlayacağını belirterek işlemi yarıda kesiyor. Ben de gerilmeye başlıyorum açıkcası. Ek olarak amazonun canlı desteği aşırı yayvan böyle nasıl iş yapıyorlar nasıl işe alındılar ufak bir fikrim yok neyse konumuz o değil. İkinci bir görüşme sağlıyorum ; Bu arada transkriptlerde bir sıkıntı var gibi bilmiyorum ama bu Melisle konuşmalarımız bu şekilde değil ama yine benzer cevaplar veriyor;
amazon4.png


Sonra asabım gerçekten bozuluyor boş boş işlerle uğraşıyorum firmayı yaptığı hataya ikna etmeye çalışıyorum yediremiyorum kendime bu olayı diyorum çözüm sosyal medya meramımızı bildirelim belki bir çözüm noktasına ulaşırız ( KOMİK OLAYLAR BURADA BAŞLIYOR ARKADAŞLAR İYİ GÖZLEMLEYİN GÖRSELLERİ.)
Twitterdan twit atıyorum ; Merak edenler 5 aşamalı twite bakabilir (çokta bir şey yok twitte sitemde bulunuyorum o kadar ) çok fotoğraf olmasın diye onları koymadım.
AMAZON5.png


Amazon sonra yanıt veriyor ;
amazon6.png

Adamlara güvenip hani umut var içimde anlıyor musunuz olayı çözücez edecez bilmem ne diye diyorum okey ya sosyal medyayı kullanmam gerekiyormuş vs. Amazondan gelen mail yanıtına bakın :D ;
amazon8.png

Adamlar resmen boş yere aynı yanıtı vermek için bana form doldurtuyorlar :D

Ha bu arada twitter üzerinden twit atarken MNG belki ilgilenir sosyal medyadan belki çözeriz diye onu da etiketliyorum onu da iyi izleyin.

amazon7.png

Not: Tarafıma sadece takip kimliği verildi sipariş numarası vs bilmem ne hiç bir şey yok elimde sadece takip kimliği var onla kontrolde edemiyorum ürünümü :D

Kısacası hiç bir şey çözülmedi ve bu kadar eforu zamanı boşa harcamış oldum.
Eğer değişmesi gereken görsellere uygulanması gereken farklı bir olay mevcutsa '' yönetici tarafından bilgilendirilirse düzenleyebilirim'' .
Hoş benim dememle laf etmemle amazon sarsılacak bir firma değil bana ihtiyaçları da yok zaten fazlasıyla kullanıcıları var amazondan sipariş verirken 2 kez düşünün. Ben kargoma iyi kötü bir şekilde ulaşmaya çalışacağım ama sizler bu durumu yaşayıp ulaşamadığınızı düşünün. En kötü ya eski adresinizde kamplamanız gerekiyor ya da şubeye paşalar gibi yürüyüp alacaksınız ^^.

Aldığım üründe bu ;
amazon9.png


Ben sıkıntımı bu forumda dile getirmeyi seçtim belki sipariş vereceğiniz platformu iyi seçersiniz. Bana sorarsanız bir daha amazondan sipariş verir misin? VERMEM. Gider kıytırık başka firmadan verir ya da gider elektronik mağazaya yürür paşalar gibi öyle alırım. Diyeceksiniz niye gidip o zaman verdin siparişi bi tık uygundu ve hiç sorun yaşamamıştım çevremden de olumlu oyu aldığım için sipariş verdim :)
Arkadaşlar ben sıkıntımı bu forumda getirdim kötü deneyimi olanlar konu altında yazabilirler en azından sipariş verirken insanlar karşılaşacağı şeylerle alacağı destekle az çok bilgi sahibi olur.
Herkese iyi forumlar. Önemli bir gelişme olursa konuya ekleyeceğim.
 

umutbeedir

80+ Bronze
Katılım
12 Kasım 2021
Mesajlar
569
Dahası  
Reaksiyon skoru
216
Konum
Turkiye
İsim
Umut BEDİR
İlgilendiği Kategoriler
Tasarım ve Oyun
Instagram
chox.ia
Steam
https://steamcommunity.com/id/untiliwin/
Discord
umt.bdr
Bu aralar amazon suyunu kaçırdı
 

121709

80+ Silver
Katılım
19 Ocak 2023
Mesajlar
3,092
Geçmiş olsun.
 

silinenuye785438

80+ Titanium
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
25,654
En İyi Cevap
1
Öncelikle sizlere yaşadığım deneyimi aktaracağım. Başlamadan önce '' Amazon çok iyi firmadur yav , amazon öyle şey yapmaz , hallederler kanka takılmacılar dikkatli okusunlar '' sonra yorum yaparlarsa sevinirim :) .
Gerçekten çok sinirliyim arkadaşlar belki benden daha kötü deneyimlere sahip olan insanlar vardır ama gelin başlayalım.
İnternet üzerinden gezinirken SSD ihtiyaçım oldu ve amazonda prime fırsatlarında bir adet samsung ssd yakaladım alalım dedik ve aldık.
Ek1:
Alıntıyı görüntüle

Ürünü 13 Temmuz (Perşembe günü) tarihinde sipariş veriyorum. Ürün 17 Temmuz (Pazartesi Günü) tarihinde ancak kargolanıyor. Bilin bakalım hangi firmayla geliyor ^^ Tabiii ki MNG KARGGGOOOO.. Şımarmadan konunun detaylarına ineyim. Ürün siparişinde taşınmış olduğumuz evin adresi kayıtlı olduğu için yeni adresi kaydetmeme rağmen yanlışlıkla eski eve sipariş vermiş oluyorum. Bununla alakalı destek alabilmek için canlı desteklerine bağlanıyorum. Mailime gelen Transkript'i paylaşacağım. Bu arada transkripte niyeyse yaptığı makaraların bilgisi gelmiyor sadece resmi şeyler geliyor niyeyse .
Alıntıyı görüntüle

Canlı desteğe bağlanıyorum ve siparişin yanlış adrese gideceğini akabinde o adrese erişimin olmadığını vs belirtiyorum bu transkripte gözükmüyor ama '' fatura kesildiği için değişimin olmayacağını , kargo firmasının belirlenmesi sonrasında adres değişikliği yapabileceğimi belirtiyor '' .
Tabi bizde bu Canlı desteğin sözüne kulak asıp inanıyoruz :)
Gün içerisinde kargo firması belirleniyor ve kargo firmasının MNG KARGO (TADAAAAAA) olduğunu görüyorum ve arama gereksinimi duyuyorum.
Alıntıyı görüntüle
MNG kargoyu aradıktan sonra benim herhangi bir işlem hakkımın olmadığını sadece göndericinin bu işlemi sağlayacağını belirterek işlemi yarıda kesiyor. Ben de gerilmeye başlıyorum açıkcası. Ek olarak amazonun canlı desteği aşırı yayvan böyle nasıl iş yapıyorlar nasıl işe alındılar ufak bir fikrim yok neyse konumuz o değil. İkinci bir görüşme sağlıyorum ; Bu arada transkriptlerde bir sıkıntı var gibi bilmiyorum ama bu Melisle konuşmalarımız bu şekilde değil ama yine benzer cevaplar veriyor;
Alıntıyı görüntüle

Sonra asabım gerçekten bozuluyor boş boş işlerle uğraşıyorum firmayı yaptığı hataya ikna etmeye çalışıyorum yediremiyorum kendime bu olayı diyorum çözüm sosyal medya meramımızı bildirelim belki bir çözüm noktasına ulaşırız ( KOMİK OLAYLAR BURADA BAŞLIYOR ARKADAŞLAR İYİ GÖZLEMLEYİN GÖRSELLERİ.)
Twitterdan twit atıyorum ; Merak edenler 5 aşamalı twite bakabilir (çokta bir şey yok twitte sitemde bulunuyorum o kadar ) çok fotoğraf olmasın diye onları koymadım.
Alıntıyı görüntüle

Amazon sonra yanıt veriyor ;
Alıntıyı görüntüle
Adamlara güvenip hani umut var içimde anlıyor musunuz olayı çözücez edecez bilmem ne diye diyorum okey ya sosyal medyayı kullanmam gerekiyormuş vs. Amazondan gelen mail yanıtına bakın :D ;
Alıntıyı görüntüle
Adamlar resmen boş yere aynı yanıtı vermek için bana form doldurtuyorlar :D

Ha bu arada twitter üzerinden twit atarken MNG belki ilgilenir sosyal medyadan belki çözeriz diye onu da etiketliyorum onu da iyi izleyin.

Alıntıyı görüntüle
Not: Tarafıma sadece takip kimliği verildi sipariş numarası vs bilmem ne hiç bir şey yok elimde sadece takip kimliği var onla kontrolde edemiyorum ürünümü :D

Kısacası hiç bir şey çözülmedi ve bu kadar eforu zamanı boşa harcamış oldum.
Eğer değişmesi gereken görsellere uygulanması gereken farklı bir olay mevcutsa '' yönetici tarafından bilgilendirilirse düzenleyebilirim'' .
Hoş benim dememle laf etmemle amazon sarsılacak bir firma değil bana ihtiyaçları da yok zaten fazlasıyla kullanıcıları var amazondan sipariş verirken 2 kez düşünün. Ben kargoma iyi kötü bir şekilde ulaşmaya çalışacağım ama sizler bu durumu yaşayıp ulaşamadığınızı düşünün. En kötü ya eski adresinizde kamplamanız gerekiyor ya da şubeye paşalar gibi yürüyüp alacaksınız ^^.

Aldığım üründe bu ;
Alıntıyı görüntüle

Ben sıkıntımı bu forumda dile getirmeyi seçtim belki sipariş vereceğiniz platformu iyi seçersiniz. Bana sorarsanız bir daha amazondan sipariş verir misin? VERMEM. Gider kıytırık başka firmadan verir ya da gider elektronik mağazaya yürür paşalar gibi öyle alırım. Diyeceksiniz niye gidip o zaman verdin siparişi bi tık uygundu ve hiç sorun yaşamamıştım çevremden de olumlu oyu aldığım için sipariş verdim :)
Arkadaşlar ben sıkıntımı bu forumda getirdim kötü deneyimi olanlar konu altında yazabilirler en azından sipariş verirken insanlar karşılaşacağı şeylerle alacağı destekle az çok bilgi sahibi olur.
Herkese iyi forumlar. Önemli bir gelişme olursa konuya ekleyeceğim.
İlk etapta kargoya verilmeden sipariş iptali yapıp tekrar doğru adrese ürünü almanız en doğrusu olurdu. Bu konularda birkaç firma hariç yardım edeni daha görmedim.
 

donanimci98

80+ Bronze
Katılım
14 Temmuz 2023
Mesajlar
1,920
Kargoya verildikten sonra adres güvenlik sebebiyle değişmiyor. Çoğu sitede böyle. Kargoya verilmeden iptal edebilirdin, hatanın büyük kısmı sende bence.
 

timssy

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
715
Dahası  
Reaksiyon skoru
429
İsim
Salih
Aynen kanka siparişi yanlış adrese ver sorun amazonda olsun :d komik. Mng kargo leş bir firma evet haklısın fakat bu durumun amazon ile alakası yok. Sen yanlış adrese sipariş vermişsin güvenlik açısından çoğu sitede değiştirmezler zaten. Senin yapacağın şuydu farkettikten sonra siparişi iptal edip tekrar oluşturacaktın. Diyelim ki böyle olmadı mng kargoyu arayacaksın kimlik vs. telefon numarası sistemde kayıtlıdır durumu anlatacaksın ve ürünü şubeden almak istediğini söyleyeceksin. Daha sonra ürünü şubeden alacaksın bu kadar basit.
 

FatZeus

80+
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
434
Dahası  
Reaksiyon skoru
177
İsim
İlker Mutlu Fil
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #8
İlk etapta kargoya verilmeden sipariş iptali yapıp tekrar doğru adrese ürünü almanız en doğrusu olurdu. Bu konularda birkaç firma hariç yardım edeni daha görmedim.
Bilmiyorum ama olası adres değişikliği sağlayanlar oluyor evet.

Kargoya verildikten sonra adres güvenlik sebebiyle değişmiyor. Çoğu sitede böyle. Kargoya verilmeden iptal edebilirdin, hatanın büyük kısmı sende bence.
1- İsteyeceği tüm güvenliği için bilgilerimi verebilirdim.
2- Hatanın büyük kısmı niye bende oluyor onu anlamadım ? :D Firmanın ayıbı ortada ben meramımı bildiriyorum beni yanlış yönlendiriyorlar cenemesini ben niye çekiyim dostum. Evet siparişi iptal edebilirdim (bu benim hatam lakin o paranın iade bekleme süresi vs bunlarıda düşünmek gerekiyor ) ama kargo için o kadar beklemişim ve canlı desteğin yönlendirmesiyle adres değişikliği sağlayabilirsin denildi ve olmadı.
Dipnot: Adres değişikliğinde değişecek olan tek şey ( SOKAK NUMARASI, KAPI NUMARASI , KAT BİLGİSİ ) büyük bir adres değişikliği yok anlayacağın :) ( İl , İlçe , Mahalle bilgisi sabitti )
 
Katılım
3 Aralık 2020
Mesajlar
9,198
Aynen kanka siparişi yanlış adrese ver sorun amazonda olsun :d komik. Mng kargo leş bir firma evet haklısın fakat bu durumun amazon ile alakası yok. Sen yanlış adrese sipariş vermişsin güvenlik açısından çoğu sitede değiştirmezler zaten. Senin yapacağın şuydu farkettikten sonra siparişi iptal edip tekrar oluşturacaktın. Diyelim ki böyle olmadı mng kargoyu arayacaksın kimlik vs. telefon numarası sistemde kayıtlıdır durumu anlatacaksın ve ürünü şubeden almak istediğini söyleyeceksin. Daha sonra ürünü şubeden alacaksın bu kadar basit.
Aynen öyle fark ettiğin an iptal edicektin ha edemedin bu senin sorunun adamların değil anca kargo diyorsun sadece sana kargo yapmıyor bu firma
 

silinenuye785438

80+ Titanium
Katılım
29 Mart 2021
Mesajlar
25,654
En İyi Cevap
1
Bilmiyorum ama olası adres değişikliği sağlayanlar oluyor evet.


1- İsteyeceği tüm güvenliği için bilgilerimi verebilirdim.
2- Hatanın büyük kısmı niye bende oluyor onu anlamadım ? :D Firmanın ayıbı ortada ben meramımı bildiriyorum beni yanlış yönlendiriyorlar cenemesini ben niye çekiyim dostum. Evet siparişi iptal edebilirdim (bu benim hatam lakin o paranın iade bekleme süresi vs bunlarıda düşünmek gerekiyor ) ama kargo için o kadar beklemişim ve canlı desteğin yönlendirmesiyle adres değişikliği sağlayabilirsin denildi ve olmadı.
Dipnot: Adres değişikliğinde değişecek olan tek şey ( SOKAK NUMARASI, KAPI NUMARASI , KAT BİLGİSİ ) büyük bir adres değişikliği yok anlayacağın :) ( İl , İlçe , Mahalle bilgisi sabitti )
Kargo dağıtıma çıkmadan şubeye geldiğinde yakalamaya çalış.
 

timssy

80+ Bronze
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
715
Dahası  
Reaksiyon skoru
429
İsim
Salih
Bilmiyorum ama olası adres değişikliği sağlayanlar oluyor evet.


1- İsteyeceği tüm güvenliği için bilgilerimi verebilirdim.
2- Hatanın büyük kısmı niye bende oluyor onu anlamadım ? :D Firmanın ayıbı ortada ben meramımı bildiriyorum beni yanlış yönlendiriyorlar cenemesini ben niye çekiyim dostum. Evet siparişi iptal edebilirdim (bu benim hatam lakin o paranın iade bekleme süresi vs bunlarıda düşünmek gerekiyor ) ama kargo için o kadar beklemişim ve canlı desteğin yönlendirmesiyle adres değişikliği sağlayabilirsin denildi ve olmadı.
Dipnot: Adres değişikliğinde değişecek olan tek şey ( SOKAK NUMARASI, KAPI NUMARASI , KAT BİLGİSİ ) büyük bir adres değişikliği yok anlayacağın :) ( İl , İlçe , Mahalle bilgisi sabitti )
Şaka gibisiniz :d Madem sadece sokak vs. değişecek yine dediğim gibi şube ile çözebilirsin bu durumu(ki zaten muhtemelen senin evine kargo getiren şubedir çünkü sokak vs. farklı diyorsun sadece). Şube ile iletişime geçip kargoyu şubeden alacağını söyleyeceksin bu kadar basit. Burada ben rezillik falan göremiyorum siz rezillik görmemişsiniz. Sen bu tarz bir ürünü farklı siteden al bozuk çıksın iade etmek istediğinde görürsün rezilliği
 

FatZeus

80+
Katılım
18 Ağustos 2022
Mesajlar
434
Dahası  
Reaksiyon skoru
177
İsim
İlker Mutlu Fil
Aynen kanka siparişi yanlış adrese ver sorun amazonda olsun :d komik. Mng kargo leş bir firma evet haklısın fakat bu durumun amazon ile alakası yok. Sen yanlış adrese sipariş vermişsin güvenlik açısından çoğu sitede değiştirmezler zaten. Senin yapacağın şuydu farkettikten sonra siparişi iptal edip tekrar oluşturacaktın. Diyelim ki böyle olmadı mng kargoyu arayacaksın kimlik vs. telefon numarası sistemde kayıtlıdır durumu anlatacaksın ve ürünü şubeden almak istediğini söyleyeceksin. Daha sonra ürünü şubeden alacaksın bu kadar basit.
XDDDDD Komik. Ben sorunumu çözmeye çalışıp derdimi amazona anlatıyorum niye para iadesi için ekstra süre bekliyim adamların yönlendirmesi ne kadar doğru çözebiliriz demesi ^^ Sana global bir platform olan amazon bilgi verecek sende inanmayıp bunlar beni uğraştırır bence diyip zarlayıp siparişi iptal edicen baya iyiymiş knk
pepe-thumbs-up.png



Aynen öyle fark ettiğin an iptal edicektin ha edemedin bu senin sorunun adamların değil anca kargo diyorsun sadece sana kargo yapmıyor bu firma
Ayn knk
pepe-thumbs-up.png


Şaka gibisiniz :d Madem sadece sokak vs. değişecek yine dediğim gibi şube ile çözebilirsin bu durumu(ki zaten muhtemelen senin evine kargo getiren şubedir çünkü sokak vs. farklı diyorsun sadece). Şube ile iletişime geçip kargoyu şubeden alacağını söyleyeceksin bu kadar basit. Burada ben rezillik falan göremiyorum siz rezillik görmemişsiniz. Sen bu tarz bir ürünü farklı siteden al bozuk çıksın iade etmek istediğinde görürsün rezilliği
Sanırım canlı destekte konuştuğum eleman falan gibi ne bu şevk ya .d daha sana cevap vermeden kendine yenik düşüp tekrar cevap vermişsin. Dostum sakin ol bahsetiklerinde sorun bu da sorun ok?
pepe-thumbs-up.png
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
991,949
Mesajlar
8,948,739
Üyeler
156,868
Son üye
AnonimKişilik
Top Bottom