Mining ekran kartı alınır mı

ozy_34

80+
Katılım
20 Ocak 2021
Mesajlar
364
Reaksiyon skoru
85
zotac twin edge 2x 3070 1.5 yıl mining çıkması 5250tl fiyatı var alınır mı?
 
Yanlış Bilgilendirme
mining çıkması bi ekran kartı bana kalırsa alınmaz normalde 3070 belli bi oyunda 500fps veriyorsa mining çıkması en fazla 150 verir çok fazla performans kaybı yaşarsın aynı fiyatta sıfır bir ekran kartı almanı veya az kullanılmıs bir ekran kartı almanı öneririm.
 
alınır kardeşim. gerekli testleri yap her şey normal ise alınır.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

mining çıkması bi ekran kartı bana kalırsa alınmaz normalde 3070 belli bi oyunda 500fps veriyorsa mining çıkması en fazla 150 verir çok fazla performans kaybı yaşarsın aynı fiyatta sıfır bir ekran kartı almanı veya az kullanılmıs bir ekran kartı almanı öneririm.
yanlış bilgi vermeyin. tabi ki imkan varsa öncelik sıfır kart ama uygun ve sorunsuzsa mining kart alınır. ve bahsettiğiniz gibi 500 fps alındığı yerde 150 fps alırsınız cümlesi saçma olmuş.
 
mining çıkması bi ekran kartı bana kalırsa alınmaz normalde 3070 belli bi oyunda 500fps veriyorsa mining çıkması en fazla 150 verir çok fazla performans kaybı yaşarsın aynı fiyatta sıfır bir ekran kartı almanı veya az kullanılmıs bir ekran kartı almanı öneririm.
Daha önce mining yapılmış kart kullandiniz yada test ettiniz mi? Öyle bir fark yok kendim rog 3080 kullanıyorum arkadaşıma tuf 3080 mining çıkması aldık aynı değerlere sahibiz işi olarak hatta daha serin çalışıyor belleklerde aynı şekilde...
 
Testler tamamsa alınır
 
Daha önce mining yapılmış kart kullandiniz yada test ettiniz mi? Öyle bir fark yok kendim rog 3080 kullanıyorum arkadaşıma tuf 3080 mining çıkması aldık aynı değerlere sahibiz işi olarak hatta daha serin çalışıyor belleklerde aynı şekilde...
Çok yormadılarsa kartı hiçbir şey olmaz bence.
 
10 dakikada 70 derecenin üstüne absürt şekilde çıkmıyorsa alınır. 1.5 senede çokmuş..
 
Açıkçası bu durum kartın hangi değerlerde mining yapıldığına göre farklılık gösterir, eğer ki kart stabil overclocklanmamış bir şekilde aliminyum pedlerle 50 derecenin altında çalıştırıldı ise zaten o kart sıfıra yakındır. Eğer kart cehennem gibi bir odada bakımları yapılmadan üstündeki backplate ile kullanıldı ise o kartın ömrü yarı yarıya azalmıştır ömrü 6-7 sene ise 3-4 senede söner biter.
 
çok fazla ucuz dikkat et 6k dan aşağı kimse vermez.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

mining çıkması bi ekran kartı bana kalırsa alınmaz normalde 3070 belli bi oyunda 500fps veriyorsa mining çıkması en fazla 150 verir çok fazla performans kaybı yaşarsın aynı fiyatta sıfır bir ekran kartı almanı veya az kullanılmıs bir ekran kartı almanı öneririm.
bilmediğin şeyler hakkında konuşma alakası yok kimden duyduysan artık.
 
çok fazla ucuz dikkat et 6k dan aşağı kimse vermez.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


bilmediğin şeyler hakkında konuşma alakası yok kimden duyduysan artık.
fiyatı banada garip geldi.
 
Ucuzluğun sebebi şu, insanların elinde 10larca belki 100lerce kart var. Elden çıkarıp nakite çevirmek istiyorlar. 150 fps meselesine gelirsek, yoruma bile gerek yok. Komik 😀
 
Açıkçası bu durum kartın hangi değerlerde mining yapıldığına göre farklılık gösterir, eğer ki kart stabil overclocklanmamış bir şekilde aliminyum pedlerle 50 derecenin altında çalıştırıldı ise zaten o kart sıfıra yakındır. Eğer kart cehennem gibi bir odada bakımları yapılmadan üstündeki backplate ile kullanıldı ise o kartın ömrü yarı yarıya azalmıştır ömrü 6-7 sene ise 3-4 senede söner biter.
bakımları yapılmayan kart ısıdan anlaşılır fakat yömrünün azalması çok saçma hocamböyle bişey olmaz 20 yıl önceki kartlar var tamir görmeden bugune kadar gelmiş mesela şans işi.

mantıken kazım yapan adam düşünür o tür şeyi sonuşta satıcak eninde sonunda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

fiyatı banada garip geldi.
parasm olsa alırdım net 7k ya bile gider o kart

tabi furmark saçma sapan bi sonuç vermezse
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Ucuzluğun sebebi şu, insanların elinde 10larca belki 100lerce kart var. Elden çıkarıp nakite çevirmek istiyorlar. 150 fps meselesine gelirsek, yoruma bile gerek yok. Komik 😀
evet fakat bu yinede fazla ucuz .d
 
mining çıkması bi ekran kartı bana kalırsa alınmaz normalde 3070 belli bi oyunda 500fps veriyorsa mining çıkması en fazla 150 verir çok fazla performans kaybı yaşarsın aynı fiyatta sıfır bir ekran kartı almanı veya az kullanılmıs bir ekran kartı almanı öneririm.
mining performans düşürmez. eğer fiyatı iyi ise neden alınmasın?
 
Geri
Top