Neler Yeni

.

Mouse'un stickerları ve kutusu tekrar satışa uygun olmayacak şekilde açılmamışsa ticaret bakanlığı mevzuatına göre iade alınamaz oluyor. Caydım geçti dönemi eskide kaldı. Amazondan alsaydınız global iade yönetmeliğine göre iade edebilirdiniz. Hepsiburada yada trendyol'un kendi satış ürünü olsaydı iade edebilirdiniz fakat diğer satıcılar bu şekilde yıpratılmış kullanılmış ürünü almama hakkına sahip. Bence keyfi kullan iade et olayını tamamen kaldırmaları lazım. Sağda solda tanıdığım arkadaşlardan 14 günde bir laptop sipariş verip iade eden tipler bile var. Olaya bide satıcı bazında bakmak gerek. Tekrar satışa elverişli hale gelmemiş bir ürünü nasıl satacak. Ürünü test etmek için almayın lütfen. Bu ülkede satıcılar düzgün iş yapamıyor ondan sonra bunun zararını çıkartmak için fiyat yükseltip milletin sırtından çıkartıyorlar.
 
koruyucuları çıkarmasaydın iade olurdu ama fotolarda bariz belli söküp tekrar taktıgın o yüzden ıhh :kekw:
 
Millet marketleri talan eder böyle bir şey olsa.
Senin hakkını bilmiyor oluşun bu bilginin yanlış olduğu anlamına gelmiyor
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Etik ve ahlaki değerler (sanki çok ahlaklıyız) insanları bunu yapmaktan geri tutuyor
 
Knk zaten dediğim gibi Ürün elime ulaştığı gün 1 saat geçmeden iadeye gönderdim sonra Dongleyi unuttugumu mağazaya bildirdim soru cevaptan onlarda bugün size ürünü geri kargolayacağız dedi araya sürekli hafta sonu girmesinden süreç uzadı haftanın ilk günü mouse bana geldi dongleyi koydum sonra anında geri paketledim 2 gün kutulu halde bekledi kullanılmadı sonra kargoya teslim ettim gine hafta sonu girdi zaten kafadan 6 gün hafta sonundan dolayı gitmiş Ürünün kendisinden de anlaşılır kullanılıp kullanılmadığı hem arkadaşın dediği gibi böyle büyük firmalar böyle şeyleri göze alarak satışa girmeli Süistimallikle keyfe kullanimla iade edimle alakası yok bu durumun yani Mouse küçük oldugundan clicklere rahatça basamıyordum bunuda belirterek iade ettim zaten.
senin o unuttuğun şey için kargo kaç kere git gel yaptı? kargo fiyatlarından haberin var mı? sana geldi. geri gönderdin. eksik diye geri geldi. bir daha gönderdin. 4 kere bir de sana tekrar geldi 5 kere bundan kar ne kadar ki? adamı zarara sokmuşsun zaten.
 
Senin hakkını bilmiyor oluşun bu bilginin yanlış olduğu anlamına gelmiyor
Kullanım koşullarına uymayışın benim bilgimin yanlış olduğunu göstermiyor. Size sunduğu hizmeti gıda tarafında sunmadığında iade edebilirsiniz. Ben beğenmedim ya bu kötüymüş diyip iade edemezsiniz. Aynı şey hijyen ürünlerinde de geçerli. Bir kere mevzuatı lütfen okuyun.
 
Kullanım koşullarına uymayışın benim bilgimin yanlış olduğunu göstermiyor. Size sunduğu hizmeti gıda tarafında sunmadığında iade edebilirsiniz. Ben beğenmedim ya bu kötüymüş diyip iade edemezsiniz. Aynı şey hijyen ürünlerinde de geçerli. Bir kere mevzuatı lütfen okuyun.
Nuh uh.
 
sizde yakın zamanda 2 mouse alıp 2 sinide iade etmişsiniz bence ne istediğinize karar verip öyle sipariş verirseniz kimse mağdur olmaz sizde karşı satıcıda.
 
senin o unuttuğun şey için kargo kaç kere git gel yaptı? kargo fiyatlarından haberin var mı? sana geldi. geri gönderdin. eksik diye geri geldi. bir daha gönderdin. 4 kere bir de sana tekrar geldi 5 kere bundan kar ne kadar ki? adamı zarara sokmuşsun zaten.
Kanka bu kargo durumu alıcıyı alaka eden yada iadeyi engellicek bir durum değil bu adamlar zaten kargolarla anlaşıyor Cari kodları vesaire oldugundan. birde benim kendi hakkım olan bir şey bunu bilerekte N11 den alıyorum kendi sitesinden almıyorum adamlar zaten kendileri düşünse 2. yapıcağım iade sistemini kapatırlar toplam 3 kere gidip geldi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sizde yakın zamanda 2 mouse alıp 2 sinide iade etmişsiniz bence ne istediğinize karar verip öyle sipariş verirseniz kimse mağdur olmaz sizde karşı satıcıda.
2 tane almadım bir ürün 2. defa reddedildi o aslında reddedilmedi gözüküyor sitede ama destek öyle söyledi
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mouse'un stickerları ve kutusu tekrar satışa uygun olmayacak şekilde açılmamışsa ticaret bakanlığı mevzuatına göre iade alınamaz oluyor. Caydım geçti dönemi eskide kaldı. Amazondan alsaydınız global iade yönetmeliğine göre iade edebilirdiniz. Hepsiburada yada trendyol'un kendi satış ürünü olsaydı iade edebilirdiniz fakat diğer satıcılar bu şekilde yıpratılmış kullanılmış ürünü almama hakkına sahip. Bence keyfi kullan iade et olayını tamamen kaldırmaları lazım. Sağda solda tanıdığım arkadaşlardan 14 günde bir laptop sipariş verip iade eden tipler bile var. Olaya bide satıcı bazında bakmak gerek. Tekrar satışa elverişli hale gelmemiş bir ürünü nasıl satacak. Ürünü test etmek için almayın lütfen. Bu ülkede satıcılar düzgün iş yapamıyor ondan sonra bunun zararını çıkartmak için fiyat yükseltip milletin sırtından çıkartıyorlar.
Kanka işine gelen iade alıyor işine gelen almıyor ben pazaramadan steelseries mouse almıştm 3 gün sonra iade ettim Cızırtı vardı mouse da. stickerlarıda çıkıktı yani aldılar direkt. Temudanda almıştım kabul ettiler
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Saçma bir durum yani Mouse u hiç kullanmadım Sticklerdan dolayı Red olmasıysa
 
Son düzenleme:
Geri
Top