❌İndirim Bitti! NEXTSTAR 65 inch - 4K UHD - MiniLED - Google TV 27.499₺

Amazondan 22 kasım sipariş verdim, 24 kasım ulaştı. Dün de tv ünitesi üzerine kurulumu gerçekleştirdi servis. Test yaptım seste bariz titreme sorunu var. Amazon müşteri hizmetlerine almadan önce sormuştum ses sorunu varmış falan diye aldığım yanıt;
1764157389588.webp

Fabrikadan hala bu şekilde hatalı mı geliyor son üretimler bile, fabrikadan süngerli, hatasız gelen var mı dostlar?
 
Amazondan 22 kasım sipariş verdim, 24 kasım ulaştı. Dün de tv ünitesi üzerine kurulumu gerçekleştirdi servis. Test yaptım seste bariz titreme sorunu var. Amazon müşteri hizmetlerine almadan önce sormuştum ses sorunu varmış falan diye aldığım yanıt;
Alıntıyı görüntüle
Fabrikadan hala bu şekilde hatalı mı geliyor son üretimler bile, fabrikadan süngerli, hatasız gelen var mı dostlar?
Amazon bu bilgiye sahip olmayabilir. Next müşteri hizmetlerine sorman lazım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Perfectshot06 bu woofer ses sorunu için video çekmeye üşenip benim video ile kayıt mı açtırdınız la next yaşadığım videoyu ilettim sizler kendi televizyonunuzda yaşadığınız sorunun videosunu iletir misiniz yazdı. :kizginpeepo:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu zaten benim kayıtım biraz beklerseniz farklı şarkı ile tekrar video çekip atayım dedim. :PeepoLeave:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Zalımo sen dızladın değil mi benim videoyu doğru söyle bak :kizginpeepo:
 
Son düzenleme:
Amazon bu bilgiye sahip olmayabilir. Next müşteri hizmetlerine sorman lazım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Perfectshot06 bu woofer ses sorunu için video çekmeye üşenip benim video ile kayıt mı açtırdınız la next yaşadığım videoyu ilettim sizler kendi televizyonunuzda yaşadığınız sorunun videosunu iletir misiniz yazdı. :kizginpeepo:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu zaten benim kayıtım biraz beklerseniz farklı şarkı ile tekrar video çekip atayım dedim. :PeepoLeave:
😂 kim açtı acaba onunla kaydı 😂😂
 
Amazon bu bilgiye sahip olmayabilir. Next müşteri hizmetlerine sorman lazım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Perfectshot06 bu woofer ses sorunu için video çekmeye üşenip benim video ile kayıt mı açtırdınız la next yaşadığım videoyu ilettim sizler kendi televizyonunuzda yaşadığınız sorunun videosunu iletir misiniz yazdı. :kizginpeepo:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu zaten benim kayıtım biraz beklerseniz farklı şarkı ile tekrar video çekip atayım dedim. :PeepoLeave:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Zalımo sen dızladın değil mi benim videoyu doğru söyle bak :kizginpeepo:
Çok iyi olay hocam ya çok güldüm valla 😂 Benimki de yeterince problemli olduğu için zırıl zırıl yollamıştım. Bu arada yaptırmaktan çekinmeyin vidaya falan da bişey olmaz küçücük zaten vidalar. Boşuna kusurlu durmasın tv. 10 dk lık iş servis zaten hayatı boyunca milyon tane vida açtığı için zarar da vermez
 
@Zalımo yazdım servis.next.com.tr de ilk kurulum kayıt resimleri gözüküyor eşyalarım belli video da ki eşyalar ile teyit edersiniz dedim.
 
Çok iyi olay hocam ya çok güldüm valla 😂 Benimki de yeterince problemli olduğu için zırıl zırıl yollamıştım. Bu arada yaptırmaktan çekinmeyin vidaya falan da bişey olmaz küçücük zaten vidalar. Boşuna kusurlu durmasın tv. 10 dk lık iş servis zaten hayatı boyunca milyon tane vida açtığı için zarar da vermez
Gülme valla siz değilsiniz kayıt açamam derlerse zortlarım. Ürünü sökülmesinden çekinmiyorum daha sonra sorun yaşatırsa diye çekiniyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Masraflı veya meşakkatli bir iş olmadığı için yokuş yapmazlar çözerler hocam
Para alıyorlar mı, garanti gidiyor mu?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

en son 15:05 de yazdım bekliyorum hala bir şey yazmadı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

S/N dan teyit mi ediyor videoyu mu izliyor anlamadım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

 
Son düzenleme:
Amazon bu bilgiye sahip olmayabilir. Next müşteri hizmetlerine sorman lazım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Perfectshot06 bu woofer ses sorunu için video çekmeye üşenip benim video ile kayıt mı açtırdınız la next yaşadığım videoyu ilettim sizler kendi televizyonunuzda yaşadığınız sorunun videosunu iletir misiniz yazdı. :kizginpeepo:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

bu zaten benim kayıtım biraz beklerseniz farklı şarkı ile tekrar video çekip atayım dedim. :PeepoLeave:
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

@Zalımo sen dızladın değil mi benim videoyu doğru söyle bak :kizginpeepo:
Yok ben buraya attığım ses kayıtlarını attım.
 
Yok ben buraya attığım ses kayıtlarını attım.
Ee bende öyle yaptım kendi videolarımı attım. Neden emin olmak için tekrar atın diyor? Sanki 2. kez görmüş gibi dedi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Neyse şimdi video yükleme tarihi belli, zaman belli, sorun belli, eşyalar belli anlar diye düşünüyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Yok ben buraya attığım ses kayıtlarını attım.
Sen sn ve video attıktan sonra ne kadar bekledin tekrar dönüş yapmalarını yarım saatir herhangi bir şey yazmadı da
 
Son düzenleme:
Gülme valla siz değilsiniz kayıt açamam derlerse zortlarım. Ürünü sökülmesinden çekinmiyorum daha sonra sorun yaşatırsa diye çekiniyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Para alıyorlar mı, garanti gidiyor mu?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

en son 15:05 de yazdım bekliyorum hala bir şey yazmadı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

S/N dan teyit mi ediyor videoyu mu izliyor anlamadım.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Para almıyolar garanti kapsamında eksik koydukları şeyi tamamlıyolar hatta üstüne kusura bakmayın bizim hatamız diye özür de diliyorlar 😊 tv ye asla zararı olmayacak bi işlem yaptırınca hak vereceksiniz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,166,970
Mesajlar
10,519,485
Üyeler
185,357
Son üye
ismail37
Geri
Top