❌İndirim Bitti! NEXTSTAR 65 inch - 4K UHD - MiniLED - Google TV 27.499₺

Sizin mesajınız üzerinden subwofer sorunuyla alakalı genel bir bilgilendirme yapayım.
Arkadaşlar malumunuz televizyonu forumda ilk alanlardan biriyim haliyle bu problemden ilk bahseden benim ve çözümü için uğraştım bikaç gündür.Buradaki servisimle görüştüğümde askı aparatıyla alakalı olabileceğinden bahsetti bende açıkçası bundan şüphelenmiştim fakat çağrı merkezini arayıp görüştükten sonra benden buraya da attığım videoyu istediler daha sonra aynı gün dönüş yapıp ar-ge ekibinin bunu inceleyip bana dönüş yapacaklarını söylediler ama ben açıkçası çok inanmamıştım.Dün genel merkezden teknik ekipten çok ilgili ve donanımlı yönetici pozisyonundan bir beyefendi beni aradı.Gönderdiğim videoyu izledikten sonra ürünümün seri numarasından üretim sürecini kamera kayıtlarından izleyerek montaj kısmında bir hata olup olmadığını kontrol etmişler ve bu sesin oluşmasını engellemek için koymaları gereken bir parçayı (kauçuk sünger vb. Olabilir ) koymadıklarını farketmişler ve üretimi durdurmuşlar.Benim ürünümle birlikte üretilen birkaç televizyonda daha bu problemin olduğunu fakat sonraki seride böyle olmadığını tespit etmişler.Bir süre yaşanan stok sıkıntısı da bu yüzdenmiş.Gerekli parçayı hemen kaygoya vererek burdaki servise yollamışlar.Parça gelip montajı yapıldıktan sonra böyle bir problem yaşanmayacağını kesinlikle çözüleceğini bunun testlerini ellerindeki ürünlerle yaptıklarını söylediler.Bu konuşmaları buraya yazacağımın bilgisini verip arayan beyefendinin iznini alarak sizlere yazıyorum.Ben çok şaşırdım açıkçası böyle bir satış sonrası hizmet beklemiyordum Ürünlerinin her türlü arkasındalar ve yaptıkları işe çok güveniyorlar. Lansman ürünleri olduğu için böyle ufak tefek hataların olabileceğini düşünüyorum mühim olan bu hataları mağduriyet yaşatmadan gidermeleri ki burda ürünü kırık gelen bir arkadaşın da hemen değişimini yaptılar çok kısa sürede. Firma çok güvenimi kazandı benim.Muhtemelen değişim istesem onu da yaparlardı ama ben gerek duymadım.Sözün özü next bu şekilde devam ederse bu pazarda muadil firmaların çok önüne geçer.Gerekli parça gelip montaj yapıldıktan sonra güncel bilgilendirme yapacağım size.
Bu problem servis tarafından çözüldü mü acaba, baslarda ciddi titreşim ses problemini bende yaşıyorum.
 
Bu problem servis tarafından çözüldü mü acaba, baslarda ciddi titreşim ses problemini bende yaşıyorum.
Benim yaşadığım yere kargo biraz geç geliyo hocam muhtemelen pazartesi gelmiş olur servise parça geldiğinde çözülecek inşallah. Bilgilendirme yapacağım buradan
 
Benim yaşadığım yere kargo biraz geç geliyo hocam muhtemelen pazartesi gelmiş olur servise parça geldiğinde çözülecek inşallah. Bilgilendirme yapacağım buradan
Ben de mail attım az önce video ile, dönüş yaparlar diye düşünüyorum, biraz baslı bir şey açtım, ciddi titreşim oluyor.
 
black friday 28 kasımda sanırım fiyatları daha da düşermi sizce? yoksa şimdi alıp geçelim mi ?
 
Next whatsapp hattı var mı, ben göremedim varsa atabilir misiniz?
 
Watsap hattından yazdım kurulum için hafta sonu mesai saatleri dışında olduğu için hizmet vermiyorlar her türlü pazartesi gününe kaldı ilçe dışından gelecek servis kurulum hafta ortasını bulur gibi hayırlısı olsun bakalım inşallah
 
TV'ye modül takıp kullanan var mı? Digiturk'e modül talebinde bulundum, aylık ücret yokmuş ama tek seferlik servis ücreti alınacakmış.
15 yıllık TV'den geçiş yaptım, bu TV ile birlikte kutu derdinden kurtulmak istiyorum artık.
 
Arkadaşlar bende aldım bu güzel aleti yalnız Dolby vision içerik izlemek istiyorum Amazon primeda bulamadım HDR destekli var, Dolby Visionlu bir film yada dizi nereden bulabilirim.
 
Amazon adresime gönderilemez diyor, bunu nasıl aşabilirim? Çevre illere teslimatla mı?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,163,769
Mesajlar
10,489,576
Üyeler
184,835
Son üye
_kariyerim54
Geri
Top