NH-U12A Kasama Sığar mı?

Bunun siyahı da güzel ama fan farkları var galiba.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Evet ama fan takınca da 158 mm'de kalıyor.
doğru fanlar yanlarda kalıyo kafa gitti bi an
 
yine de resmi sitelerinden desteğe durumu anlatıp bilgi almakta fayda var, illa ki dönüş yaparlar
Evet çok mantıklı. Mail atayım o zaman en iyisi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bence de sığar ya hoşuna gittiyse al tak en fazla cama değer azcık
Evet, sistemim RGB'siz siyah sistem. Biraz kaba duracak soğutucu ama en azından 7600X gibi işlemcileri soğutabilir diye düşünüyorum.
 
Evet çok mantıklı. Mail atayım o zaman en iyisi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Evet, sistemim RGB'siz siyah sistem. Biraz kaba duracak soğutucu ama en azından 7600X gibi işlemcileri soğutabilir diye düşünüyorum.
bütçen varsa rgb siz sıvı soğutma alsan nasıl olur?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kasana 360 sığıp sığmadığını bilmediğimden 240 lık koydum hep, ama 360 lık versiyonları da var bunların, hava soğutma şart değilse bunlardan birisini de alabilirsin
 
bütçen varsa rgb siz sıvı soğutma alsan nasıl olur?
Sıvı soğutma takmak istemiyorum. Benim yaptığım aslında biraz fanteziye giriyor. :(

Kasanın fan takma yerlerini fanlarla doldurdum. Normalde öne 240 mm radyatör takılabiliyordu ama öne de fanlar taktım. Aslında kasa ucuz zaten. Soğutucu kasanın iki katı fiyat. Ama kasanın tasarımını çok seviyorum ve küçük olmasından dolayı çantama koyup taşıyabiliyorum. Bu yüzden kasayı da değişmek istemiyorum.
 
bütçen varsa rgb siz sıvı soğutma alsan nasıl olur?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

kasana 360 sığıp sığmadığını bilmediğimden 240 lık koydum hep, ama 360 lık versiyonları da var bunların, hava soğutma şart değilse bunlardan birisini de alabilirsin
Bu MSI MAG kaliteli midir hocam, 7600X'i soğutur mu?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,298
Mesajlar
11,075,742
Üyeler
198,097
Son üye
batuhanpw
Geri
Top