Oyunlarda fps düşüşü

Monrch

80+
Katılım
2 Ocak 2024
Mesajlar
298
Reaksiyon skoru
45
Arkadaşlar days gone, nfs unbound ve ea fc 24 de 2-6 fps şeklinde bir düşüş olup tekrar yükseliyor haliyle lag hissiyatı veriyor özellikle ea fc de bunun sebebi nedir oyunların optimizasyonu mu sıkıntılı bende mi bir şey var? Ekstra olarak bu oyunları 1080p de oynuyorum

örnek video : https://imgur.com/a/Z2h6dnF

Ekran kartı : 3080ti
İşlemci : 7800x3d
 
Son düzenleme:
Dostum oynarken FPS'i görüyor musun?
 
toplamdan kaç fps alıyorsunda 2-6 fps yi fark ede biliyorsun
 
Dostum oynarken FPS'i görüyor musun?
Evet
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

toplamdan kaç fps alıyorsunda 2-6 fps yi fark ede biliyorsun
Fps sabitliyorum ben bu tarz oyunlarda örnek vermek gerekirse 160fps alıyorsam 155'e 157'e düştüğünde bir laglanma hissiyatı veriyor ayrıca days gone içinde motor sürerken böyle birde kamplara girerken bir fps düşüşü oluyor sonra düzeliyor
 
Dostum anlık FPS düşüşleri genel olarak ya ısıdan yada ram'dan kaynaklanıyor. MSI Afterburner ile sıcaklık değerlerini kontrol ettin mi?
Isıyla alakalı bir problem yok cpb açıkken kısacası yüksek(diğer insanların söylemine göre normal) ısıdayken de aynı mevzu vardı, kapattıktan sonra ısılar 15 derece düştü hala var. Ramler de de problem yok.
 
Isıyla alakalı bir problem yok cpb açıkken kısacası yüksek(diğer insanların söylemine göre normal) ısıdayken de aynı mevzu vardı, kapattıktan sonra ısılar 15 derece düştü hala var. Ramler de de problem yok.
O oyunları sabit 144-165 fps ile oynaman için bundan daha iyi sisteme ihtiyacın var. Bu sorunu ortadan kaldırmak istiyorsan vsync ayarını kapat. 🤚
 
Anlık kasma için bende yeni servise'e verdim. Bende de RAM sorunu ve ısınma sorunu yoktu. Sıkıntı işlemcideymiş.
 
O oyunları sabit 144-165 fps ile oynaman için bundan daha iyi sisteme ihtiyacın var. Bu sorunu ortadan kaldırmak istiyorsan vsync ayarını kapat. 🤚
Bundan daha iyi sisteme ihtiyacın var derken :D vsync ayarı kapalı olsa da öyle açık olması daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Anlık kasma için bende yeni servise'e verdim. Bende de RAM sorunu ve ısınma sorunu yoktu. Sıkıntı işlemcideymiş.
Bende ki kasma değil hocam lag gibi bir şey ama öyle fazla değil.
 
Bundan daha iyi sisteme ihtiyacın var derken :D vsync ayarı kapalı olsa da öyle açık olması daha iyi.
İstediğin herşeyi yap. Üstüne 50 tane zombi gelsin o fps 165ten 160a düşer. Vsync ayarını kapatmadığın sürece.
 
Bundan daha iyi sisteme ihtiyacın var derken :D vsync ayarı kapalı olsa da öyle açık olması daha iyi.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bende ki kasma değil hocam lag gibi bir şey ama öyle fazla değil.

Tamam işte kardeşim aynı durum. Anlık lag gibi giriyordu. Ama tabi bende FPS düşmüyordu sadece takılma oluyordu anlık.
 
Tamam işte kardeşim aynı durum. Anlık lag gibi giriyordu. Ama tabi bende FPS düşmüyordu sadece takılma oluyordu anlık.
o akıcılık saliseyle bozulur ya hani sende fark edersin arkadaş ondan bahsediyor. fpsin oyunda her bir saniye sabit kalması bu sistemle mümkğn değil
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,287
Mesajlar
11,075,624
Üyeler
198,094
Son üye
Hkichan
Geri
Top