PC Yi Almanyadanmı Toplayım Burdanmı

Almanyadan Ram ekran kartı al bi tanıdık gitmişti türkiyeye göre fiyatlar daha ucuz falan demişti

Eğer toplayacağın sistemin işlemcisi de güçlüysse oradan işlemciyi de alabilirsin Bütün bir sistemi dönerken geçirirlermi emin deilim bana sorarsan pahalı ürünleri almanyadan al
 
İlk olarak aklıma gelen orada kazan burada harca mantığı oldu.
 
Usta türkiyeyle aynı fiyat olma ihtimali yok biliyomusun bu kadar üzerine vergi koyuluyorken yine orada 20 30 bin tl ucuza toplarsın burada kesinlikle toplama
Abi araştırdım biraz, en ucuzu mindfactory diyolardı rx 9070 xt falan türkiye kuruyla 34 k ya geliyor burda indirim kovalasan daha ucuza gelir gibi
 
Abi araştırdım biraz, en ucuzu mindfactory diyolardı rx 9070 xt falan türkiye kuruyla 34 k ya geliyor burda indirim kovalasan daha ucuza gelir gibi
Bilmiyorum üstat belki çok fiyat farkları olmaya bilir ama bildiğime göre almanyada ramlar %30 filan daha ucuzmuş ama almanyada anca 2k 1k falan pahalıdır onun dışında türkiye daha pahalıdır türkiyenin koyduğu vergiler ortada çünkü
 
Bilmiyorum üstat belki çok fiyat farkları olmaya bilir ama bildiğime göre almanyada ramlar %30 filan daha ucuzmuş ama almanyada anca 2k 1k falan pahalıdır onun dışında türkiye daha pahalıdır türkiyenin koyduğu vergiler ortada çünkü
Haklısın baktım şimdi 16 gb ddr5 8 9 k falan orda
 
Acele yoksa almayaya gidince de bak internetten fiyatlara göz atarsın ciddi fark varsa oradan alırsın bde garanti konusunu unutma bazı ürünlerde yurt dışı garantisi türkiyede geçmeyebiliyor
 
Acele yoksa almayaya gidince de bak internetten fiyatlara göz atarsın ciddi fark varsa oradan alırsın bde garanti konusunu unutma bazı ürünlerde yurt dışı garantisi türkiyede geçmeyebiliyor
Baktımda ciddi bi fiyat farkı yok ya ekran kartı işlemci falan aynı para bitek ram falan biraz ucuz
 
Güç kaynağı, Ram, anakart oradan almaya bak ama fiyatları kıyasla mutlaka
 
Geri
Top