İade için ürünü gönder. Eğer sana geri gelirse tüketici hakem heyetine gidip bu mesajları ve 14 gün içinde iade yapmadıklarını söyle. Ondan sonra heyetten çıkan rapor senin lehine olacaktır. Ondan sonra iade almak zorunda kalıcaklar.İade talebim iptal edilmiş. Şimdi tekrardan oluşturdum canlı destek yardımıyla. Bu şekilde bir uyarı aldım, şansımı denemeli miyim?
Ürünü 25 Aralık Pazartesi günü kargoya verdim, ertesi gün ulaşmış. Şu an alıcıda gözüküyor. Canlı destekten iade durumunu sorduğumda üstü kapalı cevap aldım. Ürünün incelendiğini ve iade durumunun sonucunu e-posta yoluyla inceleyeceklerini söylediler. Yarın tam 14 gün olacak. 14 gün içinde iade etmiş sayılıyorum ancak incelemenin tamamlanması sonucunda ürün tarafıma tekrar gönderilirse 14 günü aşmış olacak. Hakem heyetine yapacağım başvuruyu şimdi mi yapmalıyım yoksa D&R'dan gelecek cevabı mı beklemeliyim?İade için ürünü gönder. Eğer sana geri gelirse tüketici hakem heyetine gidip bu mesajları ve 14 gün içinde iade yapmadıklarını söyle. Ondan sonra heyetten çıkan rapor senin lehine olacaktır. Ondan sonra iade almak zorunda kalıcaklar.
Gelecek haberi bekle bakalım. 14 günü aşmış olmasında bir sorun çıkacağını düşünmüyorum. Resmi olarak ürünü geri gönderip iade olmadığı için sorun çıkmaz büyük ihtimalle ama tam da emin değilim.Ürünü 25 Aralık Pazartesi günü kargoya verdim, ertesi gün ulaşmış. Şu an alıcıda gözüküyor. Canlı destekten iade durumunu sorduğumda üstü kapalı cevap aldım. Ürünün incelendiğini ve iade durumunun sonucunu e-posta yoluyla inceleyeceklerini söylediler. Yarın tam 14 gün olacak. 14 gün içinde iade etmiş sayılıyorum ancak incelemenin tamamlanması sonucunda ürün tarafıma tekrar gönderilirse 14 günü aşmış olacak. Hakem heyetine yapacağım başvuruyu şimdi mi yapmalıyım yoksa D&R'dan gelecek cevabı mı beklemeliyim?