önce doa belgesi istiyorlar maalesef. Onu almak için de servise yollamanız gerek, amazon garantisi oldugu icin de amazonun teknik servisi yok kısır döngüde kalıyor...
ben şeyi anlamadım aga ürün desteği almak için girince razerın sitesine yönlendiriyor mesela amazon sanırım bozulunca para iadesi yapıyor ama değişim falan yapmıyor sanırsam
evet ben de orasını çözemedim. sanırım müşteri hizmetlerini aramak gerekecek. ama her türlü wraith'ten iyidir. wraith'te ürün bozulursa geçmiş olsun parasıyla matfix'e verip tamir ettirmen lazım diye biliyorum.
saçma bi durummuş bu. açıkcası garanti için almıştım ama iade mi etsem acaba? memnunum aslında mousedan ama 2 sene içinde bozulmasından korkuyorum. ama her türlü çinli üreticilere göre daha zordur bozulması. build kalitesi iyi duruyor bayağı ürünün.
Birden fazla firma var. Garanti belgesine bakmak lazım. Benim ürünüm daha gelmedi. O yüzden bakamıyorum maalesef. Ama emin olabilirsiniz. Servis ilgilenmiyoruz derse amazon istemezse ve kısır döngüde kalırsanız THH verip en kötü ürünün fatura fiyatını geri alırsınız.
Birden fazla firma var. Garanti belgesine bakmak lazım. Benim ürünüm daha gelmedi. O yüzden bakamıyorum maalesef. Ama emin olabilirsiniz. Servis ilgilenmiyoruz derse amazon istemezse ve kısır döngüde kalırsanız THH verip en kötü ürünün fatura fiyatını geri alırsınız.
doa raporunu kimden alıyoruz? mediamarkt'larda satılan razer ürünlerinin üstünde bilkom etiketi var ama bunda direkt amazon garanti belgesi vardı.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
evet ben de orasını çözemedim. sanırım müşteri hizmetlerini aramak gerekecek. ama her türlü wraith'ten iyidir. wraith'te ürün bozulursa geçmiş olsun parasıyla matfix'e verip tamir ettirmen lazım diye biliyorum.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
hangi servis ilgileniyor ürünle?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
saçma bi durummuş bu. açıkcası garanti için almıştım ama iade mi etsem acaba? memnunum aslında mousedan ama 2 sene içinde bozulmasından korkuyorum. ama her türlü çinli üreticilere göre daha zordur bozulması. build kalitesi iyi duruyor bayağı ürünün.
Valla bilmiyorum lakin bizim için öyle olmuştu kendi yönlendirdikleri resmi servisle görüşünce ithalatçı sordular amazon olduğunu söyleyince amazon ürünlerine bakmıyoruz dedik sonra amazona söyleyince amazonda ''çok garip bir yaklaşımları olmuş'' gibi bir şey dediler çözmeye bile çalışmadılar thh ye verdik gitti
Amazon kendi garanti verdiği ürünlerde varsa sıfırı ile değiştiriyor yoksa ücret iadesi yapıyor hocam ürün o an ellerinde yoksa genelde stoğa girdiğinde eski fiyattan verme sözü veriliyor, sıkıntı yaşayacağınızı sanmam.
Amazon satıcılı ürün almışsın kargoyu açmamak büyük hata, gerçekten suistimal etme amacın yoksa zaten olmadığı gibi iade edebilirsin. V2'ye göre daha yatay bence daha rahat. Bence seversin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Mouse, dongle, type-c kablo ve grip çıkıyor. Skatez yedek yok.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:
Ben bunun için amazon ile görüştüm, Amazon garantisi yok dediler resmi garantiye yollayıp DOA belgesi karşılığı işlem yapılıyormuş.
Samsung bu konuda zorluk çıkarmıyor yanlış bilmiyorsam (Samsung ssd de 5 yıl kendileri garanti verdiğini söylemişti Samsung Türkiye) eğer bilkom kabul etmiyorsa direk değişim talep edebilirsiniz hocam bir kaç kez konuştum bu durumlarda birinde ürün yoktu ücret iadesi yapıp stok gelirse eski fiyat sözü verdiler. Sizin durumda firmadan yazılı belge talep edersiniz kendi servisimiz dışıdır şeklinde ya değişim olur ya iade sorun çıkarmazlar.
Amazon kendi garanti verdiği ürünlerde varsa sıfırı ile değiştiriyor yoksa ücret iadesi yapıyor hocam ürün o an ellerinde yoksa genelde stoğa girdiğinde eski fiyattan verme sözü veriliyor, sıkıntı yaşayacağınızı sanmam.
Eski fiyattan verme sözümü :d valla bana öyle bir sistemimiz yok deyip durdular hangi temsilciymiş acaba. Ne desem yok diyorlar. 2 seçeneğim varmış fatura bedeli iadesi veya fareyi yollayacağım stoğa girince bana yenisini yollayacaklarmış zaten fare 8-9 aydır stokta yok. Ne zmaan girer bilginiz varmı ? YOK. En son ne zaman girmiş söyleyebilirmisiniz ? YOK. YOK YOK.
Eski fiyattan verme sözümü :d valla bana öyle bir sistemimiz yok deyip durdular hangi temsilciymiş acaba. Ne desem yok diyorlar. 2 seçeneğim varmış fatura bedeli iadesi veya fareyi yollayacağım stoğa girince bana yenisini yollayacaklarmış zaten fare 8-9 aydır stokta yok. Ne zmaan girer bilginiz varmı ? YOK. En son ne zaman girmiş söyleyebilirmisiniz ? YOK. YOK YOK.