Rx570 Galiba Bozuldu

Katılım
20 Ekim 2024
Mesajlar
6
Reaksiyon skoru
2
(anakartım asus b450m dragon) Bende Asus Rog Strix 570 8gb ekran kartı var ve bu ekran kartına oc yapmazsam olmazdı çünkü işlemcim r5 5600 ve feci darboğaz yapıyo.İşte yapay zekadan ,pc teknisyenlerinden destek aldım ve yaptım oc yi.Videoda hangi ayarları yaptığımı gosterdim ancak furmark kısmı gözükmemiş o yüzden ben yazayım.Vrami hızlandırmazsam sadece oc yapıp bide ufak bi undervolt ekleyince 75 76 fps ler alıyor ve 175 wattlarda oc yaptığım kadar ekran kartı güzelcene çalışıyor.Ancak işin içine Vrami hızlandırmayı koyunca fpsler 78 79 lara fırlıyor ve ekran kartı 185 w çekiyor ancak işin sıkıntı kısmı şu ,ekran kartına 1400 lü mhz lere ayarladığım halde 1180 mhz lerde takılı kalıyor ama dediğim giib işin garip kısmı fpsler 79 lara çıkıyor ve bu müthiş bir rakam bu ekran kartı için.Herneyse yaptığım ayarları gördünüz .Sizce en performanslı ve en kararlı çalışması için ayarları nereye çekeyim. Ve son olarak da işlemcimi Abdullah abinin yaptığı gibi 4900 mhz lere çeksem sistem darboğazdan ölürmü yoksa performans artışımı yakalarım.Yorumlar sizde...
VİDEO LİNK:https://streamable.com/ydhxep
 
O kadar oc yapman zor 570 e.
Sıfırla daha minimal değerlerle başla.
 
(anakartım asus b450m dragon) Bende Asus Rog Strix 570 8gb ekran kartı var ve bu ekran kartına oc yapmazsam olmazdı çünkü işlemcim r5 5600 ve feci darboğaz yapıyo.İşte yapay zekadan ,pc teknisyenlerinden destek aldım ve yaptım oc yi.Videoda hangi ayarları yaptığımı gosterdim ancak furmark kısmı gözükmemiş o yüzden ben yazayım.Vrami hızlandırmazsam sadece oc yapıp bide ufak bi undervolt ekleyince 75 76 fps ler alıyor ve 175 wattlarda oc yaptığım kadar ekran kartı güzelcene çalışıyor.Ancak işin içine Vrami hızlandırmayı koyunca fpsler 78 79 lara fırlıyor ve ekran kartı 185 w çekiyor ancak işin sıkıntı kısmı şu ,ekran kartına 1400 lü mhz lere ayarladığım halde 1180 mhz lerde takılı kalıyor ama dediğim giib işin garip kısmı fpsler 79 lara çıkıyor ve bu müthiş bir rakam bu ekran kartı için.Herneyse yaptığım ayarları gördünüz .Sizce en performanslı ve en kararlı çalışması için ayarları nereye çekeyim. Ve son olarak da işlemcimi Abdullah abinin yaptığı gibi 4900 mhz lere çeksem sistem darboğazdan ölürmü yoksa performans artışımı yakalarım.Yorumlar sizde...
VİDEO LİNK:https://streamable.com/ydhxep
işlemcin barbogaz yapmaz ben bile 5500 ile rx 570 8gb kullanıyorum sadece oyunları bı tık yuksek ayarlarda oynasan darbogazın duzelir
 
(anakartım asus b450m dragon) Bende Asus Rog Strix 570 8gb ekran kartı var ve bu ekran kartına oc yapmazsam olmazdı çünkü işlemcim r5 5600 ve feci darboğaz yapıyo.İşte yapay zekadan ,pc teknisyenlerinden destek aldım ve yaptım oc yi.Videoda hangi ayarları yaptığımı gosterdim ancak furmark kısmı gözükmemiş o yüzden ben yazayım.Vrami hızlandırmazsam sadece oc yapıp bide ufak bi undervolt ekleyince 75 76 fps ler alıyor ve 175 wattlarda oc yaptığım kadar ekran kartı güzelcene çalışıyor.Ancak işin içine Vrami hızlandırmayı koyunca fpsler 78 79 lara fırlıyor ve ekran kartı 185 w çekiyor ancak işin sıkıntı kısmı şu ,ekran kartına 1400 lü mhz lere ayarladığım halde 1180 mhz lerde takılı kalıyor ama dediğim giib işin garip kısmı fpsler 79 lara çıkıyor ve bu müthiş bir rakam bu ekran kartı için.Herneyse yaptığım ayarları gördünüz .Sizce en performanslı ve en kararlı çalışması için ayarları nereye çekeyim. Ve son olarak da işlemcimi Abdullah abinin yaptığı gibi 4900 mhz lere çeksem sistem darboğazdan ölürmü yoksa performans artışımı yakalarım.Yorumlar sizde...
VİDEO LİNK:https://streamable.com/ydhxep
Darboğaz dediğimiz şey işlemcinin ekran kartını beslememesidir :D işlemcin 9950x3d olsun ekran kartın gt 1030 olsun yine problem olmaz (biraz abartım tabii ki xd) bozulduğu kısım ne tam olarak ?
 
işlemcin barbogaz yapmaz ben bile 5500 ile rx 570 8gb kullanıyorum sadece oyunları bı tık yuksek ayarlarda oynasan darbogazın duzelir
Darboğaz dediğimiz şey işlemcinin ekran kartını beslememesidir :D işlemcin 9950x3d olsun ekran kartın gt 1030 olsun yine problem olmaz (biraz abartım tabii ki xd) bozulduğu kısım ne tam olarak ?
Bende de aynı sistem var ve gpu darbogazı oluyor işlemcim max 40watta çalışıyor ve maks yüzde 50 yi görüyor oyunlarda
 
Darboğaz dediğimiz şey işlemcinin ekran kartını beslememesidir :D işlemcin 9950x3d olsun ekran kartın gt 1030 olsun yine problem olmaz (biraz abartım tabii ki xd) bozulduğu kısım ne tam olarak ?
bozulan kısım şu 2 gün once 1440 mhz de 1075 voltta taş gibi oynayabiliyordum ancak 2 gün geçti ve şuan 1420 de 1100 voltta zar zor furmarkta ekranda bozulma olmuyor .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Darboğaz dediğimiz şey işlemcinin ekran kartını beslememesidir :D işlemcin 9950x3d olsun ekran kartın gt 1030 olsun yine problem olmaz (biraz abartım tabii ki xd) bozulduğu kısım ne tam olarak ?
grafikller yükselince işlemci kullanımı artıyor eyvallahda aynı zamanda kendini yüzde 100 de kullananan ve sınırda olan rx570 üm daha ileri gidebilirmi bilemiyorum.Ama eğer grafikler arttıkça oyun fiziğinin artmasıyla işlemci kullanımını arttırmak istediğini dile getirmek istiyorsan evet o da güzel fikir ve teşekkür ederim
 
bozulan kısım şu 2 gün once 1440 mhz de 1075 voltta taş gibi oynayabiliyordum ancak 2 gün geçti ve şuan 1420 de 1100 voltta zar zor furmarkta ekranda bozulma olmuyor .
Zaten limit değerlerde yapıyorsun sanırım doğal ,1 ay boyunca sorunsuz kullanırsın sonra stabil oluşunu yitirir ki furmarkta sorunsuz olduğu yine sorunsuz olduğu anlamına gelmez oyundan oyuna değişebiliyor.
 
Konu başlığı rx 570 bozuldu sanırım konu içeriğinde tavsiye istiyorsun.
anlayamadım konu başlığım sıkıntılımı .bu siteyi yeni yeni kullanmaya başlıyorum be dediğinden anladığım kadarıyla galiba bu sitede konu başlığının konuyla %90 uyuşması falan gerekiyor sende buna sitem ettin doğrumu anladım?
 
bozulan kısım şu 2 gün once 1440 mhz de 1075 voltta taş gibi oynayabiliyordum ancak 2 gün geçti ve şuan 1420 de 1100 voltta zar zor furmarkta ekranda bozulma olmuyor .
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


grafikller yükselince işlemci kullanımı artıyor eyvallahda aynı zamanda kendini yüzde 100 de kullananan ve sınırda olan rx570 üm daha ileri gidebilirmi bilemiyorum.Ama eğer grafikler arttıkça oyun fiziğinin artmasıyla işlemci kullanımını arttırmak istediğini dile getirmek istiyorsan evet o da güzel fikir ve teşekkür ederim
Hiç bir oyunda sürekli %100'ü göremezsin kullanımda ve işlemci kullanımı artması kötü bir şey değil :D 7500f ve 5060 ti gibi kusursuz bir kombo yapsan bile oyundan oyuna değişerek 80-100 arasında gider gelir kullanım.
 
O kadar oc yapman zor 570 e.
Sıfırla daha minimal değerlerle başla.
kanki senin ekran kartı nasıl rx570 i bırakıp 6600xt ye geçsem bütçeyi çok zorlarım ama eğer deyiyorsa alacağım.Genel olarak beklentim son çıkan oyunları bile medium ayarlarda 60 fps oynatsın yeter.Malum benim ekran kartıyla lowest + frame geni fulleyip zar zor görüyorum o değerleri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende de aynı sistem var ve gpu darbogazı oluyor işlemcim max 40watta çalışıyor ve maks yüzde 50 yi görüyor oyunlarda
çözüm için valorant oyna (!)
 
kanki senin ekran kartı nasıl rx570 i bırakıp 6600xt ye geçsem bütçeyi çok zorlarım ama eğer deyiyorsa alacağım.Genel olarak beklentim son çıkan oyunları bile medium ayarlarda 60 fps oynatsın yeter.Malum benim ekran kartıyla lowest + frame geni fulleyip zar zor görüyorum o değerleri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


çözüm için valorant oyna (!)
Güzel son oyunları akıcı şekilde oynuyorsun.
Hemen satayım :) update etmeyi düşünüyorum zaten.
 
İşlemcimi 10 ghz yapmalıyım darboğaz yapıyor. :D kavranları çok karıştırmışsın.
1781246621390.webp
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,664
Mesajlar
11,069,411
Üyeler
197,954
Son üye
jesusspeed
Geri
Top