osmanboga22
80+
- Katılım
- 20 Ekim 2024
- Mesajlar
- 6
- Reaksiyon skoru
- 2
(anakartım asus b450m dragon) Bende Asus Rog Strix 570 8gb ekran kartı var ve bu ekran kartına oc yapmazsam olmazdı çünkü işlemcim r5 5600 ve feci darboğaz yapıyo.İşte yapay zekadan ,pc teknisyenlerinden destek aldım ve yaptım oc yi.Videoda hangi ayarları yaptığımı gosterdim ancak furmark kısmı gözükmemiş o yüzden ben yazayım.Vrami hızlandırmazsam sadece oc yapıp bide ufak bi undervolt ekleyince 75 76 fps ler alıyor ve 175 wattlarda oc yaptığım kadar ekran kartı güzelcene çalışıyor.Ancak işin içine Vrami hızlandırmayı koyunca fpsler 78 79 lara fırlıyor ve ekran kartı 185 w çekiyor ancak işin sıkıntı kısmı şu ,ekran kartına 1400 lü mhz lere ayarladığım halde 1180 mhz lerde takılı kalıyor ama dediğim giib işin garip kısmı fpsler 79 lara çıkıyor ve bu müthiş bir rakam bu ekran kartı için.Herneyse yaptığım ayarları gördünüz .Sizce en performanslı ve en kararlı çalışması için ayarları nereye çekeyim. Ve son olarak da işlemcimi Abdullah abinin yaptığı gibi 4900 mhz lere çeksem sistem darboğazdan ölürmü yoksa performans artışımı yakalarım.Yorumlar sizde...
VİDEO LİNK:https://streamable.com/ydhxep
VİDEO LİNK:https://streamable.com/ydhxep