Rx6600 satıp neye geceyim

kemal k.

80+ Bronze
Katılım
5 Kasım 2023
Mesajlar
735
Reaksiyon skoru
177
R5 5600 rx6600 ekran kartı performansını beğenmiyorum daha üst birşeye geçmek iyi olabilir bu islemciyle kullanacagim için darboğaz cart curt olmadan hangi kartı almaliyim
 
Bütçe çok uçmucaksan RX6800XT görmüştüm geçenlerde 7K'ya
 
onlar eskide kaldı şuan piyasa uçtu
Hocam eskide kaldı diyorsun ancak modlanarak fsr 3 veya dlss 3 yapılabiliyor haberin olsun. Fiyatına göre çok iyi kartlar. Piyasasını çok uçtuğu doğrudur yine de düşünülebilir.
 
Hocam eskide kaldı diyorsun ancak modlanarak fsr 3 veya dlss 3 yapılabiliyor haberin olsun. Fiyatına göre çok iyi kartlar. Piyasasını çok uçtuğu doğrudur yine de düşünülebilir.
o fiyatlara bulunamadığından bahsediyorum kartlar eskide kaldı demedim fiyatlar eskide kaldı
 
Geri
Top