s23 fe kullanan var mı

Ben olsam S21FE 2. Nesil alırdım. S23 FE ile Arada 5-6 bin TL değecek bir fark yok (kağıt üzerinde yok)
samsung u sırf güncellemesi fazla olduğu için alıyorum hocam yoksa s21 alınca pek bi anlamı kalmıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Var kardeşim sorularını alayım
ısınma dert değil op8 var oda cayır cayır fakat pil ne alemde hocam
ve hangi özelliklerde alıyorsunuz o pil süresini
 
1723973496616.jpeg

Normal kullanım
1723973520377.jpeg

2 saat oyun oynadığım gün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

samsung u sırf güncellemesi fazla olduğu için alıyorum hocam yoksa s21 alınca pek bi anlamı kalmıyor
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ısınma dert değil op8 var oda cayır cayır fakat pil ne alemde hocam
ve hangi özelliklerde alıyorsunuz o pil süresini
Pil değerlerini attım telefonun ram plus özelliği kapalı şekilde adaptif parlaklıkta kullanıyorum güç tasarrufu kapalı
 
telefonun 32-35 arası bir fiyatla çıkması bekleniyor
düz 24 ile aynı fiyata çıkacağını sanmıyorum özellikle cpu olarak da bir tık kısılmış hali gelecek iken s23 ile benzer fiyatlara gelir en azından piyasada 1-2 aya o fiyata iner, tabi 23 fe daha alt fiyattan satılacaktır.
 
Alıntıyı görüntüle
Normal kullanım
Alıntıyı görüntüle
2 saat oyun oynadığım gün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Pil değerlerini attım telefonun ram plus özelliği kapalı şekilde adaptif parlaklıkta kullanıyorum güç tasarrufu kapalı
sizin değerlerinize göre pili gayet iyi ben mi yanlış değerlendiriyorum yoksa ? Isınma konusu nasıl, yani youtube ya da instagramda mesela 1 saat geçirdim ısınma var mı
 
sizin değerlerinize göre pili gayet iyi ben mi yanlış değerlendiriyorum yoksa ? Isınma konusu nasıl, yani youtube ya da instagramda mesela 1 saat geçirdim ısınma var mı
Isınıyor ama kılıftan hissetmiyorum ben pek
 
s23 fe'yi gerçekte kullanıp objektif yorum yapanlar , genelde ısınma ve pil tüketiminden oldukça şikayetçi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Birde bazı samsung kullanıcı kesimi şarj uzun gitsin telefon ısınmasın diye 60hz'de kullanıyor ekranı, ne anladık bu işten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


F6'nın kamerası, kamerada profesyonellik aranmıyorsa normal bir kullanıcıyı mutlu eder.
s23'le karşılaştırma videosunda zoom performansını işin içine koymazsak çünkü f6'da telefoto yok , ana kamera performansında öyle göze batan bir fark yok.

11.20sn'de kamera karşılaştırmasına bakabilirsiniz

 
Son düzenleme:
s23 fe'yi gerçekte kullanıp objektif yorum yapanlar , genelde ısınma ve pil tüketiminden oldukça şikayetçi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Birde bazı samsung kullanıcı kesimi şarj uzun gitsin telefon ısınmasın diye 60hz'de kullanıyor ekranı, ne anladık bu işten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



F6'nın kamerası, kamerada profesyonellik aranmıyorsa normal bir kullanıcıyı mutlu eder.
s23'le karşılaştırma videosunda zoom performansını işin içine koymazsak çünkü f6'da telefoto yok , ana kamera performansında öyle göze batan bir fark yok.

11.20sn'de kamera karşılaştırmasına bakabilirsiniz


xiaominin arayüzü bence 5 para etmez xiaomi rom geliştiriciliği yaptığımdan biliyorum çok şişik bir rom u var ve çok bug lı düzeltirler diye bekliyorsun ama düzektmeye tenezzül etmiyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Normal kullanım
Alıntıyı görüntüle
2 saat oyun oynadığım gün
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Pil değerlerini attım telefonun ram plus özelliği kapalı şekilde adaptif parlaklıkta kullanıyorum güç tasarrufu kapalı
uygulamaların da listesi var mı acaba neyin ne kullandığı eğer böyleyse bana yeterli
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

s23 fe'yi gerçekte kullanıp objektif yorum yapanlar , genelde ısınma ve pil tüketiminden oldukça şikayetçi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Birde bazı samsung kullanıcı kesimi şarj uzun gitsin telefon ısınmasın diye 60hz'de kullanıyor ekranı, ne anladık bu işten
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



F6'nın kamerası, kamerada profesyonellik aranmıyorsa normal bir kullanıcıyı mutlu eder.
s23'le karşılaştırma videosunda zoom performansını işin içine koymazsak çünkü f6'da telefoto yok , ana kamera performansında öyle göze batan bir fark yok.

11.20sn'de kamera karşılaştırmasına bakabilirsiniz


pococ x3 ve 13t kullandım bilen bilir poco x3 teki dinamik fps youtubeyi 30fps ye sabitliyor sırf videolar 30 fps diye kaydırırken lag oluşuyor
 
xiaominin arayüzü bence 5 para etmez xiaomi rom geliştiriciliği yaptığımdan biliyorum çok şişik bir rom u var ve çok bug lı düzeltirler diye bekliyorsun ama düzektmeye tenezzül etmiyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


uygulamaların da listesi var mı acaba neyin ne kullandığı eğer böyleyse bana yeterli
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



pococ x3 ve 13t kullandım bilen bilir poco x3 teki dinamik fps youtubeyi 30fps ye sabitliyor sırf videolar 30 fps diye kaydırırken lag oluşuyor
ok.
 
xiaominin arayüzü bence 5 para etmez xiaomi rom geliştiriciliği yaptığımdan biliyorum çok şişik bir rom u var ve çok bug lı düzeltirler diye bekliyorsun ama düzektmeye tenezzül etmiyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


uygulamaların da listesi var mı acaba neyin ne kullandığı eğer böyleyse bana yeterli
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:



pococ x3 ve 13t kullandım bilen bilir poco x3 teki dinamik fps youtubeyi 30fps ye sabitliyor sırf videolar 30 fps diye kaydırırken lag oluşuyor
Uygulama listesini atmak istemedim ama yazdığım gibi uygulama saatleride
Birinde 2 saat oyun oynadım
Diğerinde 4 5 saat dizi izledim
Kalanı insta youtube whatsapp
 
Geri
Top