s23 fe kullanan var mı

1YouTl

80+
Katılım
30 Haziran 2024
Mesajlar
183
Reaksiyon skoru
40
batarya konusunda bi öven var bi gömen var anlayamadım gitti ısınması ve çerçeveleri pek sorun değil ama bi en az 6 saat ekran süresi lazım bana
 
bende bakıyorum yeni telefon alacağım, ısınma ve batarya sorunu var gibi karar veremedim, oyun oynamam sadece günlük kullanırım ve kamera
 
Ne yaptığına bağlı olarak en fazla 6 saat civarı alırsın, en az değil. Sadece tarayıcıda ve Youtube'da takılırsan 6 saat civarı alırsın ama Instagram, Twitter ve hücresel veriyi katarsan 5 saat stabil.
 
Ne yaptığına bağlı olarak en fazla 6 saat civarı alırsın, en az değil. Sadece tarayıcıda ve Youtube'da takılırsan 6 saat civarı alırsın ama Instagram, Twitter ve hücresel veriyi katarsan 5 saat stabil.
genel wifi sadece x ve youtube var
 
bende bakıyorum yeni telefon alacağım, ısınma ve batarya sorunu var gibi karar veremedim, oyun oynamam sadece günlük kullanırım ve kamera
7-8 alanda var 3 alanda var anlamadım gitti
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

xiaomiye tövbeliyim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

ekstra ayarla mı 6 saat bazıları güç tasarrufu fln açıyor birde 120hz ve mobil veri mi
 
7-8 alanda var 3 alanda var anlamadım gitti
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


xiaomiye tövbeliyim
pil tasarufunda alıyorlardır ben tarayıcı youtube mail vs 6 civarı, 1-2 aya s24 fe çıkıyor onu da bekleyebilirsin.
 
Ben olsam S21FE 2. Nesil alırdım. S23 FE ile Arada 5-6 bin TL değecek bir fark yok (kağıt üzerinde yok)
 
pil tasarufunda alıyorlardır ben tarayıcı youtube mail vs 6 civarı, 1-2 aya s24 fe çıkıyor onu da bekleyebilirsin.
telefonun 32-35 arası bir fiyatla çıkması bekleniyor

s23fe hala yeterince iyi telefon hiç düşünmeden alın geçin derim
 
7-8 alanda var 3 alanda var anlamadım gitti
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


xiaomiye tövbeliyim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ekstra ayarla mı 6 saat bazıları güç tasarrufu fln açıyor birde 120hz ve mobil veri mi
wifi genelde,1-2 saat mobil veri, saat ve kulaklık da bağlı ve 120hzde, genelde ofisde olduğum için süper hızlı şarj var pil çok önemli olmuyor, kamerası gayet iyi y.d 14 de var bende 13 14 de pekde aşağıda kalır yanı yok yapay zeka google lens olsun baya iyi ama dediğim gibi kamera önemli değilse f6 ya giderdim 8s gen3 90w ve daha uzun şarj daha iyi ekranı var.
 
Var kardeşim sorularını alayım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,138
Mesajlar
11,084,607
Üyeler
198,242
Son üye
grındd
Geri
Top