Oneomous
80+ Gold
- Katılım
- 5 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 6,441
- En İyi Cevap
- 3
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 3,486
- İsim
- Adem
s21fe 5g cihazı yaklaşık 1 yıl önce hepsiburada üzerinden satın aldım telefondan memnunum fakat 6 ay kullandıktan sonra şarja taktığım zaman şarj kablosu hassaslaştı ve en ufak şarj kablosuna dokunduğumda şarj olmayı bırakıyordu kablodan olduğunu düşünerek farklı bir kablo ile denedim fakat sorunun devam ettiğini farkettim ve 1 2 ay daha kullanarak idare etmeye çalıştım fakat her geçen gün daha kötü hale geldi ve artık neredeyse şarj olmuyordu ve garantiye yolladım ve garanti ürünün kablosunu ve telefonun şarj yerini değiştirdiğini söylediler ve cihaz elime ulaştı fakat tekrar 4 5 ay kullandıktan sonra yaklaşık 2 3 gündür farkediyorum tekrar sorun başlamış bulunmakta kabloya ufak bir dokunmamla şarj olmayı kesiyor bu sorundan büyük bir müzdariplik çekiyorum değiştirilmesine rağmen tekrar başıma geliyor tekrar garantiye yolladığım zaman yapılacağından eminim fakat 6 ay sonra tekrarlayacak ve garanti bittikten 6 ay sonra ne yapacağım ?? Telefonu kullanabilmek için yılda 2 kez param ile tamir ettirmek zorunda kalmak istemiyorum lütfen yardımcı olun bu konuda.
Şimdi bu samsung desteğe yazdığım cümle bu konuda yollayın tamir edelim derlerse yardımcı olmazlarsa yine yollucam 6 ay sonra tekrar olursa yabancı desteği var mı ? türkiye desteği yardımcı olmadığı için yardımcı olacak bir yer biliyor musunuz ?
kronik sorun olabilir
Şimdi bu samsung desteğe yazdığım cümle bu konuda yollayın tamir edelim derlerse yardımcı olmazlarsa yine yollucam 6 ay sonra tekrar olursa yabancı desteği var mı ? türkiye desteği yardımcı olmadığı için yardımcı olacak bir yer biliyor musunuz ?
kronik sorun olabilir