Samsung S21Fe şarj sorunu yabancı destek var mı

Oneomous

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
6,521
En İyi Cevap
3
Reaksiyon skoru
3,511
s21fe 5g cihazı yaklaşık 1 yıl önce hepsiburada üzerinden satın aldım telefondan memnunum fakat 6 ay kullandıktan sonra şarja taktığım zaman şarj kablosu hassaslaştı ve en ufak şarj kablosuna dokunduğumda şarj olmayı bırakıyordu kablodan olduğunu düşünerek farklı bir kablo ile denedim fakat sorunun devam ettiğini farkettim ve 1 2 ay daha kullanarak idare etmeye çalıştım fakat her geçen gün daha kötü hale geldi ve artık neredeyse şarj olmuyordu ve garantiye yolladım ve garanti ürünün kablosunu ve telefonun şarj yerini değiştirdiğini söylediler ve cihaz elime ulaştı fakat tekrar 4 5 ay kullandıktan sonra yaklaşık 2 3 gündür farkediyorum tekrar sorun başlamış bulunmakta kabloya ufak bir dokunmamla şarj olmayı kesiyor bu sorundan büyük bir müzdariplik çekiyorum değiştirilmesine rağmen tekrar başıma geliyor tekrar garantiye yolladığım zaman yapılacağından eminim fakat 6 ay sonra tekrarlayacak ve garanti bittikten 6 ay sonra ne yapacağım ?? Telefonu kullanabilmek için yılda 2 kez param ile tamir ettirmek zorunda kalmak istemiyorum lütfen yardımcı olun bu konuda.
Şimdi bu samsung desteğe yazdığım cümle bu konuda yollayın tamir edelim derlerse yardımcı olmazlarsa yine yollucam 6 ay sonra tekrar olursa yabancı desteği var mı ? türkiye desteği yardımcı olmadığı için yardımcı olacak bir yer biliyor musunuz ?
kronik sorun olabilir
 
s21fe 5g cihazı yaklaşık 1 yıl önce hepsiburada üzerinden satın aldım telefondan memnunum fakat 6 ay kullandıktan sonra şarja taktığım zaman şarj kablosu hassaslaştı ve en ufak şarj kablosuna dokunduğumda şarj olmayı bırakıyordu kablodan olduğunu düşünerek farklı bir kablo ile denedim fakat sorunun devam ettiğini farkettim ve 1 2 ay daha kullanarak idare etmeye çalıştım fakat her geçen gün daha kötü hale geldi ve artık neredeyse şarj olmuyordu ve garantiye yolladım ve garanti ürünün kablosunu ve telefonun şarj yerini değiştirdiğini söylediler ve cihaz elime ulaştı fakat tekrar 4 5 ay kullandıktan sonra yaklaşık 2 3 gündür farkediyorum tekrar sorun başlamış bulunmakta kabloya ufak bir dokunmamla şarj olmayı kesiyor bu sorundan büyük bir müzdariplik çekiyorum değiştirilmesine rağmen tekrar başıma geliyor tekrar garantiye yolladığım zaman yapılacağından eminim fakat 6 ay sonra tekrarlayacak ve garanti bittikten 6 ay sonra ne yapacağım ?? Telefonu kullanabilmek için yılda 2 kez param ile tamir ettirmek zorunda kalmak istemiyorum lütfen yardımcı olun bu konuda.
Şimdi bu samsung desteğe yazdığım cümle bu konuda yollayın tamir edelim derlerse yardımcı olmazlarsa yine yollucam 6 ay sonra tekrar olursa yabancı desteği var mı ? türkiye desteği yardımcı olmadığı için yardımcı olacak bir yer biliyor musunuz ?
kronik sorun olabilir
3 kere aynı sebepten git gel yaparsa iade/değişim formu verirler garanti bitene kadar 3 kere bu sebepten şansın yeterse gönder yetmezse yapabileceğin bir şey yok
 
3 kere aynı sebepten git gel yaparsa iade/değişim formu verirler garanti bitene kadar 3 kere bu sebepten şansın yeterse gönder yetmezse yapabileceğin bir şey yok
İade de satın aldığım para mı geri veriliyor ?
Değişim 0 olarak mı yapılıyor ?
 
İade de satın aldığım para mı geri veriliyor ?
Değişim 0 olarak mı yapılıyor ?
İade de aldığın para veriliyor.
Değişimde sıfır cihaz veriliyor ama garanti vs kaldığı yerden devam ediyor.
 
İade de aldığın para veriliyor.
Değişimde sıfır cihaz veriliyor ama garanti vs kaldığı yerden devam ediyor.
Şimdi şöyle iade aldığım para 10k yanlış anlamayın ama üzerinden 10 ay geçmiş bir işime yaramaz
değişimde gelen cihazı açıp kullanırsam yine aynı sorun olursa kafayı yerim
değişimde gelen cihazı satarsam eğer 10.000 verseler o paraya alacak cihaz yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şuan iş kısır döngü samsungun yabancı desteği yok mu ilgilenecek ?
Logitech gibi vs
 
Son düzenleme:
Şimdi şöyle iade aldığım para 10k yanlış anlamayın ama üzerinden 10 ay geçmiş bir işime yaramaz
değişimde gelen cihazı açıp kullanırsam yine aynı sorun olursa kafayı yerim
değişimde gelen cihazı satarsam eğer 10.000 verseler o paraya alacak cihaz yok
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Şuan iş kısır döngü samsungun yabancı desteği yok mu ilgilenecek ?
Logitech gibi vs
samsung kore ekibine nasıl ulaştım bilmiyorum ama bir soru için zar zor ulaşmıştım ama cevaplatı türkiyedeki yetkili servislerinin numaralarını vermek oldu
 
samsung kore ekibine nasıl ulaştım bilmiyorum ama bir soru için zar zor ulaşmıştım ama cevaplatı türkiyedeki yetkili servislerinin numaralarını vermek oldu
Aferim onlara yani
Çözüm öneriniz neler yani sizce bu durumda ne yapmalıyım ?
 
Aferim onlara yani
Çözüm öneriniz neler yani sizce bu durumda ne yapmalıyım ?
Samsung tr servisiyle uğraşmak zordur tek diyeceğim bu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Aferim onlara yani
Çözüm öneriniz neler yani sizce bu durumda ne yapmalıyım ?
Hocam kusura bakmada ota b*ka sinirili gülücük simgesi atıyorsun çok biliyorsun madem git işini kendin gör millete yardımda yaramıyor
 
Samsung tr servisiyle uğraşmak zordur tek diyeceğim bu
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Hocam kusura bakmada ota b*ka sinirili gülücük simgesi atıyorsun çok biliyorsun madem git işini kendin gör millete yardımda yaramıyor
Hahaha ne kadar toxic bir cümle yazmışsınız ben onu
"bir soru için zar zor ulaşmıştım ama cevaplatı türkiyedeki yetkili servislerinin numaralarını vermek oldu" cevabınıza olarak atmıştım ama tabi siz bunu toxiclik olarak algılamışsınız kusuruma bakmayın.
 
s21fe 5g cihazı yaklaşık 1 yıl önce hepsiburada üzerinden satın aldım telefondan memnunum fakat 6 ay kullandıktan sonra şarja taktığım zaman şarj kablosu hassaslaştı ve en ufak şarj kablosuna dokunduğumda şarj olmayı bırakıyordu kablodan olduğunu düşünerek farklı bir kablo ile denedim fakat sorunun devam ettiğini farkettim ve 1 2 ay daha kullanarak idare etmeye çalıştım fakat her geçen gün daha kötü hale geldi ve artık neredeyse şarj olmuyordu ve garantiye yolladım ve garanti ürünün kablosunu ve telefonun şarj yerini değiştirdiğini söylediler ve cihaz elime ulaştı fakat tekrar 4 5 ay kullandıktan sonra yaklaşık 2 3 gündür farkediyorum tekrar sorun başlamış bulunmakta kabloya ufak bir dokunmamla şarj olmayı kesiyor bu sorundan büyük bir müzdariplik çekiyorum değiştirilmesine rağmen tekrar başıma geliyor tekrar garantiye yolladığım zaman yapılacağından eminim fakat 6 ay sonra tekrarlayacak ve garanti bittikten 6 ay sonra ne yapacağım ?? Telefonu kullanabilmek için yılda 2 kez param ile tamir ettirmek zorunda kalmak istemiyorum lütfen yardımcı olun bu konuda.
Şimdi bu samsung desteğe yazdığım cümle bu konuda yollayın tamir edelim derlerse yardımcı olmazlarsa yine yollucam 6 ay sonra tekrar olursa yabancı desteği var mı ? türkiye desteği yardımcı olmadığı için yardımcı olacak bir yer biliyor musunuz ?
kronik sorun olabilir
Samsung members üzerinden samsunga bir yazı yaz yardımcı olacak şekilde dönüş alırsın muhtemelen
 
Hocam şarjda oynuyorsanız büyük ihtimal şarj soketi yollarını kopartıyorsunuz. Şarjdayken telefon ile uğraşmamanızı tavsiye ederim. En iyi çözüm değişim istemek ve yeni gelen cihaz da daha hassas şarjz etmeniz.
 
Samsung members üzerinden samsunga bir yazı yaz yardımcı olacak şekilde dönüş alırsın muhtemelen
Deneyeyim dostum teşekkürler umarım yardımcı olurlar.
Hocam şarjda oynuyorsanız büyük ihtimal şarj soketi yollarını kopartıyorsunuz. Şarjdayken telefon ile uğraşmamanızı tavsiye ederim. En iyi çözüm değişim istemek ve yeni gelen cihaz da daha hassas şarjz etmeniz.
Yok hayır şarjda asla oynamıyorum sürekli olmasınıda anlayamadım içini ne ile temizleyebilirim çalıştığım yer tozlu bir ortam onlamı alakalı acaba
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,160,457
Mesajlar
10,458,706
Üyeler
184,314
Son üye
des35
Geri
Top