SteelSeries Garantiden Değişim

.Grumpy

80+
Katılım
21 Temmuz 2022
Mesajlar
58
Reaksiyon skoru
9
Merhaba mouse Rival 3 Wireless tekerleğinde sorun var. Bunun için türkiye distiribütörü olan Despec e gönderdim mouseu. Mouse bugün elime ulaştı. Ürünün arızalı olduğu ve elinde stok olmadığından ürünü aldığım mağazadan değişimini yapmamı istediler. Amazonla görüştüm ve bana onların da stoğu olmadığını söylediler. Sadece para iadesi yapabileceklerini ilettiler. Acaba ne yapabilirim daha önce böyle bir olay yaşayan var mı?
 
Hocam emin olmamakla birlikte böyle durumlarda ellerinde stok yoksa elinizdeki cihazın üst modelini vermek veya para iadesi yapmak zorundalar diye biliyorum. Bir sorun yine de.
 
Amazon desteğine şunu söyle ;
Türkiye'de ki kanunlara göre ürünün stoğu elinizde yoksa muadili veya bir üst modelini göndermeniz gerekiyor.

Mutlaka yardımcı olacaklardır. Yapamıyoruz, sadece iade diyorlarsa da güncel fiyattan iade almaya çalış. Ona da yok diyorlarsa fatura bedelin 1 - 1.5k arasıysa iadeni al, custom mouselar al. Wraith sitesinde falan aldığın mouse'u tokatlayacak çok ürün var.
 
Amazon desteğine şunu söyle ;
Türkiye'de ki kanunlara göre ürünün stoğu elinizde yoksa muadili veya bir üst modelini göndermeniz gerekiyor.

Mutlaka yardımcı olacaklardır. Yapamıyoruz, sadece iade diyorlarsa da güncel fiyattan iade almaya çalış. Ona da yok diyorlarsa fatura bedelin 1 - 1.5k arasıysa iadeni al, custom mouselar al. Wraith sitesinde falan aldığın mouse'u tokatlayacak çok ürün var.
Hocam üst model ile değişmeyi kabul etmediler aynı zamanda eski ücret üzerinden iade yapabileceklerini ilettiler. Sanırım SteelSeries e mail atmaktan baska çare yok
 
Hocam üst model ile değişmeyi kabul etmediler aynı zamanda eski ücret üzerinden iade yapabileceklerini ilettiler. Sanırım SteelSeries e mail atmaktan baska çare yok
Aldığın fiyat nedir ?
 
Hocam üst model ile değişmeyi kabul etmediler aynı zamanda eski ücret üzerinden iade yapabileceklerini ilettiler. Sanırım SteelSeries e mail atmaktan baska çare yok
ürün faturanı indir, doa raporunun fotoğrafını çek.
Tüketici hakem heyetine başvuru yap.
"yetkili servis kararı inceleme sonrası iade/değişim olarak çıkmıştır. Satın aldığım firmadan ürünün değişimini talep ettiğimde stoklarının olmadığını söylediler. Bu koşullarda ilgili ürünün bir üst versiyonu olan "XXX Ürününü" alma hakkımın doğduğunu ve bunu kullanmak istediğimi belirttim. Ve bu talebim reddedildi.

Gibi bir şikayet aç. Amazon'un sistemlerine şikayetin düştüğünde amazon birimi sana dönüş yapacak. Çok büyük ihtimal ile istediğin ürün amazoncomtr de satılıyorsa sana o ürün tutarında hediye çeki verecekler ve o ürünü alacaksın.

Tabi şikayetin olumsuz sonuçlanabilir.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,173,219
Mesajlar
10,574,320
Üyeler
186,304
Son üye
NSX/enes
Geri
Top