Çözüldü✓ Termal macun hangisini almalıyım?

kryonaut ise thermal grizzy al. noctua dan ıyı dıyon yanı abı
ya hangisi ucuzsa onu al kanka. En iyi macun ile en kötü macun arasında 4-5 derece oynuyor zaten.
Yabancı forumlara baktım bazıları kryonaut bazıları nt h1 demiş.
Hangisi daha uygunsa onu al bir fark olmaz.
 
ya hangisi ucuzsa onu al kanka. En iyi macun ile en kötü macun arasında 4-5 derece oynuyor zaten.
Yabancı forumlara baktım bazıları kryonaut bazıları nt h1 demiş.
Hangisi daha uygunsa onu al bir fark olmaz.
yardımın için teskkür ederim
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,711
Mesajlar
11,069,977
Üyeler
197,968
Son üye
Yunus34
Geri
Top