Türknet pişmanlıktır.

Normalde sorun yaşarsam uygulamadan arıza kaydı oluşturduğumda yarım saat içinde arıyorlar gece 12:30'da falanda aradım hemen dönüş yaptılar. Kesinti olduğunda TTNET kaynaklı olduğunu söylediler. Onlar beni arayana kadar da sorunum çözülmüştü.
 
Son düzenleme:
Bir hafta önce geçiş yaptım. Onay verdikten sonraki gün gelip bağladılar. Modemle ilgili sorun olmuştu, kayıt açtım ve hemen cevap verdiler. Türk Telekom altyapısı kullanıldığı için TT ekipleri geliyor ve benim bölgemdeki ekipler gayet hızlı yardımcı oluyor. Hatta adam bir sorun olursa kendisine WhatsApp'tan yazabileceğimi söyledi. Genelleme yapmamak lazım.
 
Çıkmıyor hugo gibi sadece tuşlara basarak yönlendiriliyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


son zamanlarda cod oynarken aynı sorun benim de başıma geliyordu devamlı %4 ile %7 arası packet loss alıyordum
Oim'den kayıt aç yanlış yoldan çözüme ulaşıyorsun.
 
Oim'den kayıt aç yanlış yoldan çözüme ulaşıyorsun.
sürekli arıza kaydı oluşturduk gibi otomatik cevaplar vermeleri dışında bir işe yaramıyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

adamların yapabiliceği bir şey yok

Burdaki suçlu tt destek ekipleri
Haklısınız fakat ben hizmeti Türknet'ten aldığım için bu hassasiyeti gösterip TT ekiplerine baskı yapmaları lazım. oldu olacak gidip TT ekipleri ile de ben konuşayım o zaman
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bir hafta önce geçiş yaptım. Onay verdikten sonraki gün gelip bağladılar. Modemle ilgili sorun olmuştu, kayıt açtım ve hemen cevap verdiler. Türk Telekom altyapısı kullanıldığı için TT ekipleri geliyor ve benim bölgemdeki ekipler gayet hızlı yardımcı oluyor. Hatta adam bir sorun olursa kendisine WhatsApp'tan yazabileceğimi söyledi. Genelleme yapmamak lazım.
Benim sorunumu o zaman gidip tt ekiplerine baskı yaparak gidermeleri lazım ben 7/24 evdeyim ve evden çalışan bir insanım, 4 5 gün çok uzun bir süre ( son zamanlarda bi ton şikayet var bu konu hakkında zaten tek interneti olmayan ben değilim.)
 
Son düzenleme:
Çıkmıyor hugo gibi sadece tuşlara basarak yönlendiriliyorum
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


son zamanlarda cod oynarken aynı sorun benim de başıma geliyordu devamlı %4 ile %7 arası packet loss alıyordum
%7 mi ddhdhdhdhdh ben %90ları gördüm. Bende gigafiber altyapı var. Israr ettim altyapıda sorun var diye dinlemediler. En sonunda linkedin üzerinden türknet ceosuna yazdım. Hemen ertesi gün biri geri döndü linkedinden. Sorun Kiss sürede çözüldü.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

sanırım türknet sadece kendi altyapısı bulunan yerlerde kaliteli hizmet salıyor arkaşınınki türktelekom altyapısı üzerinden sağlanan hizmet olabilir
Eğer altyapısal bir sorun olmazsa güzel xd
 
nette benim gibi mağdur olan bi ton insan var son 2 3 hafta içerisinde. Sonuçta ben hizmeti Türknet'ten alıyorsam benim mağduriyetimi çözmesi lazım.
her internet sağlayıcısının tonlarca mağduru var türknet için geçerli değil sadece
 
Yaklaşık 4 5 gündür netim yok, evden çalışan birisiyim ve aşırı derece de mağdur olmama rağmen bu sorumsuz firma hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. Ulaşabileceğim tek bir tane kanlı canlı müşteri temsilcisi bile olmayan aradığım her numarada tolga abi ile hugo gibi tuşlara basmaktan başka bir şey yapamadığım bir firma kendisi, sözde ekiplere ilettik gibi yalanlar söyleyerek zamanımı çalan bu firmaya hiçbir şekilde bulaşmamanızı yanından bile geçmemenizi öneriyorum.

Not : yakında bulunduğum bölgeye fiber internet geleceği için başka firmalar ile taahhüt yapmak istemediğimden dolayı böyle bir çıkmazın içerisinde kalmış bulunmaktayım.
TürkNet kullanıp bende mağdur kaldım. En iyisi millenicom alternatif firmalardan.
 
Yaklaşık 4 5 gündür netim yok, evden çalışan birisiyim ve aşırı derece de mağdur olmama rağmen bu sorumsuz firma hiçbir şekilde yardımcı olmuyor. Ulaşabileceğim tek bir tane kanlı canlı müşteri temsilcisi bile olmayan aradığım her numarada tolga abi ile hugo gibi tuşlara basmaktan başka bir şey yapamadığım bir firma kendisi, sözde ekiplere ilettik gibi yalanlar söyleyerek zamanımı çalan bu firmaya hiçbir şekilde bulaşmamanızı yanından bile geçmemenizi öneriyorum.

Not : yakında bulunduğum bölgeye fiber internet geleceği için başka firmalar ile taahhüt yapmak istemediğimden dolayı böyle bir çıkmazın içerisinde kalmış bulunmaktayım.
Hocam aynisini kuzenim de yaşadı 1 hata olmadı 2. Hafyada geldiler herşeyi kontrol ettiler elinde sonunda çözdüler gittiler yani bi 10 gün internetsiz yaşaman lağzım ve her gün arayın rahatsız edin onları
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Hocam aynisini kuzenim de yaşadı 1 hata olmadı 2. Hafyada geldiler herşeyi kontrol ettiler elinde sonunda çözdüler gittiler yani bi 10 gün internetsiz yaşaman lağzım ve her gün arayın rahatsız edin onları
Türkçem için özür dilerim tek elle yazdım..
 
her internet sağlayıcısının tonlarca mağduru var türknet için geçerli değil sadece
Yayıncılara deli gibi para basacaklarına son zamanlarda yaşanan kullanıcı sorunları ile ilgilenseler ne kadar güzel olur değil mi ? sonuçta hayatım boyunca tek bir internet sağlayıcısı kullanmış olduğum düşüncesinde değilsinizdir umarım, ve bu yüzden hizmet aldığım firmanın müşteri ilişkisi ve oluşan sorunları ne kadar sallamadığını ilk yazdığım cümleden anlayabilirsiniz. Hatta size daha taze bi örnek vererek pekiştireyim konuyu, bir arkadaşımda benim gibi türknet kullanıcısı ve 1 haftadır da onun neti olmadığı için mağdur oluyor, üstelik türknet perşembe günü arkadaşıma yarın size ekip gönderiyoruz ilgilenecekler diye vaat de bulunuyor ve arkadaşım zamanından ayırarak gün boyu evde teknik ekibin gelmesini bekliyor ve bilin bakalım ne oluyor ? ne gelen var ne arayıp bilgilendiren.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

TürkNet kullanıp bende mağdur kaldım. En iyisi millenicom alternatif firmalardan.
Yakın bir zamanda superonline fiber altyapısı kuruldu bulunduğum mahalleye fakat daha aktif etmediler o yüzden katlanıyorum bu kadar acıya, açıldığı zaman tek bir saniye bile düşünmeyeceğim
 
Geri
Top