2023'e Kadar Yokum
80+ Silver
- Katılım
- 30 Mayıs 2020
- Mesajlar
- 4,531
- En İyi Cevap
- 2
- Reaksiyon skoru
- 3,499
Bugün uçağım var. Bagaj içın maksimum ağırlık 15 kg diyor. 15 kg den 400 500 gram fazla olsa sorun olur mu sizce?
Olur.Bugün uçağım var. Bagaj içın maksimum ağırlık 15 kg diyor. 15 kg den 400 500 gram fazla olsa sorun olur mu sizce?
Yanlışlıkla bastırırsa nolcakOlur.
Bi video görmüştüm bagaj tartılırken ayağıyla birazcık kaldırıyor.
Tavsiye etmiyorum ama yapmanda pek sakınca yok.
Parasını alırlar.Bugün uçağım var. Bagaj içın maksimum ağırlık 15 kg diyor. 15 kg den 400 500 gram fazla olsa sorun olur mu sizce?
Sorun olmaz sadece ek miktar ödersiniz sadece ama şöyle bir şey yapabilirsiniz bagaj ve el bagajı farklı birazını el bagajiniza alın paketinize dahilseBugün uçağım var. Bagaj içın maksimum ağırlık 15 kg diyor. 15 kg den 400 500 gram fazla olsa sorun olur mu sizce?
Ek ücret alırlar. 300-400GR aşacaksan dedikleri gibi o miktarı yanında taşı 15KG yi geçmesin valiz.Bugün uçağım var. Bagaj içın maksimum ağırlık 15 kg diyor. 15 kg den 400 500 gram fazla olsa sorun olur mu sizce?
Bagajı kantara yanlışıkla attım desin o zaman.Yanlışlıkla bastırırsa nolcak