DeveloperRedneck
80+ Silver
- Katılım
- 13 Temmuz 2021
- Mesajlar
- 2,696
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 1,380
- İsim
- Kürşat
Merhaba, doğru konu başlığını bulamadım. Vodafone eski hattımı iptal etmiştim, en son Aralık ayını ödemem gerekiyordu ve ödedim. Cayma bedeli 790 lira mı ne gözüküyordu uygulamada ama çıkmamıştı e devlette, ben de ödemedim. Bu ay nays sayesinde -bildirim geldi- eski hattıma dair 193 lira fatura kesildiğini son ödemenin 5 şubat olduğunu öğrendim. Sonrasında hattın yasal sahibinin e-devlet'inden kontrol ettim tekrar ve hat aktif gözüküyor, borç kısmında da aynen 193.4tl fatura gözüküyor Ocak ayı için (20-22 aralıktan 20-22 ocak'a kadar olan fatura olsa gerek).
542'yi arayıp başka numara için işlem yapmak istediğimi tuşlayıp numarayı giriyorum, eksik tuşladınız diyor Saçmalığa bakar mısın madem hat aktif o zaman eksik neden tuşladın diyorsun. Madem hat kapandı neden fatura kesiyorsun. Kendim için bağlanıp müşteri hizmetleriyle öyle görüşeyim dedim, Dijital Asistan Tobiye biraz küfredip kapattım, müşteri hizmetlerine bağlamadı bir türlü. Ne yapmalıyım şimdi ?
Müşteri hizmetleri aracılığıyla Hattın yasal sahibinin yanımda sözlü onay vermesiyle hattımızı kapatmak istediğimize dair sözlü beyanda bulunmuştuk, elimde şu an herhangi bir belge yok o yüzden. Şimdi vodafone siteye girdim, kayıtlı olduğu için direkt girebildim. Ekran görüntüsü ekleyeceğim.
Anladığım kadarıyla iptal etmemişler ve bu ay (şubat) faturası da oluşturuluyor. 800'e yakın gözüken cayma bedeli 1300'e yaklaşmış. 400 lira ekstra fatura 500 lira ekstra cayma bedeli çıkacak şimdi. Bu ne rezalet ya ben bunu ödemeyi kabul etmiyorum, ne yapabilirim ?
542'yi arayıp başka numara için işlem yapmak istediğimi tuşlayıp numarayı giriyorum, eksik tuşladınız diyor Saçmalığa bakar mısın madem hat aktif o zaman eksik neden tuşladın diyorsun. Madem hat kapandı neden fatura kesiyorsun. Kendim için bağlanıp müşteri hizmetleriyle öyle görüşeyim dedim, Dijital Asistan Tobiye biraz küfredip kapattım, müşteri hizmetlerine bağlamadı bir türlü. Ne yapmalıyım şimdi ?
Müşteri hizmetleri aracılığıyla Hattın yasal sahibinin yanımda sözlü onay vermesiyle hattımızı kapatmak istediğimize dair sözlü beyanda bulunmuştuk, elimde şu an herhangi bir belge yok o yüzden. Şimdi vodafone siteye girdim, kayıtlı olduğu için direkt girebildim. Ekran görüntüsü ekleyeceğim.
Anladığım kadarıyla iptal etmemişler ve bu ay (şubat) faturası da oluşturuluyor. 800'e yakın gözüken cayma bedeli 1300'e yaklaşmış. 400 lira ekstra fatura 500 lira ekstra cayma bedeli çıkacak şimdi. Bu ne rezalet ya ben bunu ödemeyi kabul etmiyorum, ne yapabilirim ?