Neler Yeni

Yardım Vodafone İptal Ettiğim Hat Fatura Kesildi

DeveloperRedneck

80+ Silver
Katılım
13 Temmuz 2021
Mesajlar
2,696
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,380
İsim
Kürşat
Merhaba, doğru konu başlığını bulamadım. Vodafone eski hattımı iptal etmiştim, en son Aralık ayını ödemem gerekiyordu ve ödedim. Cayma bedeli 790 lira mı ne gözüküyordu uygulamada ama çıkmamıştı e devlette, ben de ödemedim. Bu ay nays sayesinde -bildirim geldi- eski hattıma dair 193 lira fatura kesildiğini son ödemenin 5 şubat olduğunu öğrendim. Sonrasında hattın yasal sahibinin e-devlet'inden kontrol ettim tekrar ve hat aktif gözüküyor, borç kısmında da aynen 193.4tl fatura gözüküyor Ocak ayı için (20-22 aralıktan 20-22 ocak'a kadar olan fatura olsa gerek).
542'yi arayıp başka numara için işlem yapmak istediğimi tuşlayıp numarayı giriyorum, eksik tuşladınız diyor :D Saçmalığa bakar mısın madem hat aktif o zaman eksik neden tuşladın diyorsun. Madem hat kapandı neden fatura kesiyorsun. Kendim için bağlanıp müşteri hizmetleriyle öyle görüşeyim dedim, Dijital Asistan Tobiye biraz küfredip kapattım, müşteri hizmetlerine bağlamadı bir türlü. Ne yapmalıyım şimdi ?
Müşteri hizmetleri aracılığıyla Hattın yasal sahibinin yanımda sözlü onay vermesiyle hattımızı kapatmak istediğimize dair sözlü beyanda bulunmuştuk, elimde şu an herhangi bir belge yok o yüzden. Şimdi vodafone siteye girdim, kayıtlı olduğu için direkt girebildim. Ekran görüntüsü ekleyeceğim.

1706355287365.png

1706355315564.png
1706355362529.png


Anladığım kadarıyla iptal etmemişler ve bu ay (şubat) faturası da oluşturuluyor. 800'e yakın gözüken cayma bedeli 1300'e yaklaşmış. 400 lira ekstra fatura 500 lira ekstra cayma bedeli çıkacak şimdi. Bu ne rezalet ya ben bunu ödemeyi kabul etmiyorum, ne yapabilirim ?
 
Katılım
20 Temmuz 2022
Mesajlar
87
Dahası  
Reaksiyon skoru
9
İsim
Tuğra Aktan
Tarifeni sonlandırdığına son ayın faturasını alır normal vodafoneun yaptığı şeyler :D bende yaşamıştım için rahat vermezse en yakın şubesine gidip konuşabilirsin öyle daha iyi destek verirler
 

Carlo

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2023
Mesajlar
3,167
En İyi Cevap
1
Vodafone'da saçmalık pakete dahildir. Daha önce yaşadığım tecrübeye dayanarak bunun müşteri temsilcisiyle telefonda görüşülüp çözülecek bir şey olmadığını söyleyebilirim ki ulaşamamışsınız bile. Vodafone'nun müdürlük, temsilcilik vs adı altında yüzyüze iletişim kuracağınız bir yeri var ise oraya gidip şansınızı denemeniz gerekiyor.
 

Fortunata

80+ Bronze
Katılım
25 Şubat 2021
Mesajlar
839
Dahası  
Reaksiyon skoru
554
İsim
Uğur Hasmaden
Instagram
ugur_hasmaden
6 ay Vodafone kullanarak kendime ve etrafımdakilere yaşattığım sıkıntıdan sonra illallah edip canım Turkcellime geçtim. Vodafone benim gördüğüm ve yaşadığım şeyler olarak en kötü telekom firması olabilir. En mantıklısı bi şubeye gidip konuş, telefondan bişey halletmen en azından Vodafone'da biraz sıkabilir.
 

DeveloperRedneck

80+ Silver
Katılım
13 Temmuz 2021
Mesajlar
2,696
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,380
İsim
Kürşat
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #5
Tarifeni sonlandırdığına son ayın faturasını alır normal vodafoneun yaptığı şeyler :D bende yaşamıştım için rahat vermezse en yakın şubesine gidip konuşabilirsin öyle daha iyi destek verirler
Vodafone'da saçmalık pakete dahildir. Daha önce yaşadığım tecrübeye dayanarak bunun müşteri temsilcisiyle telefonda görüşülüp çözülecek bir şey olmadığını söyleyebilirim ki ulaşamamışsınız bile. Vodafone'nun müdürlük, temsilcilik vs adı altında yüzyüze iletişim kuracağınız bir yeri var ise oraya gidip şansınızı denemeniz gerekiyor.
6 ay Vodafone kullanarak kendime ve etrafımdakilere yaşattığım sıkıntıdan sonra illallah edip canım Turkcellime geçtim. Vodafone benim gördüğüm ve yaşadığım şeyler olarak en kötü telekom firması olabilir. En mantıklısı bi şubeye gidip konuş, telefondan bişey halletmen en azından Vodafone'da biraz sıkabilir.
Tekrar denedim ve söz konusu numaramı tuşladığımda bu sefer hata vermedi ve dijital asistandan müşteri hizmetlerine bağlandım. Durumu anlattım, farklı birime aktardılar. Toplamda 3 kez farklı birime aktarıldıktan sonra son birimde vekaleten işlem yapamayacağımı söylediler. Ayrıca tekrar iptal başvurusunda bulunmamı söylediler ancak ben bunu kabul etmeyeceğimi aksi takdirde önceki iptal işlemimi geçersiz kılmış olarak kabul edileceğimi ve dolayısıyla ekstra fatura ve cayma bedeli ödemek zorunda kalacağımı söyledim. Asla yardımcı olmuyorlar. Fatura birimine bağlıyor, şikayete bağlayacam diyor, şikayet konuyla ilgili üst yetkililere bağlayacam diyor, en son gelen de fatura birimine bağlan diyor. Döngüye soktular anasını satayım
Mesaj otomatik birleştirildi:

Tarifeni sonlandırdığına son ayın faturasını alır normal vodafoneun yaptığı şeyler :D bende yaşamıştım için rahat vermezse en yakın şubesine gidip konuşabilirsin öyle daha iyi destek verirler
Hocam o 31 aralıkta ödemiş gözüktüğüm fatura oluyor işte, sonrası sıkıntı
 

Carlo

80+ Silver
Katılım
20 Nisan 2023
Mesajlar
3,167
En İyi Cevap
1
Tekrar denedim ve söz konusu numaramı tuşladığımda bu sefer hata vermedi ve dijital asistandan müşteri hizmetlerine bağlandım. Durumu anlattım, farklı birime aktardılar. Toplamda 3 kez farklı birime aktarıldıktan sonra son birimde vekaleten işlem yapamayacağımı söylediler. Ayrıca tekrar iptal başvurusunda bulunmamı söylediler ancak ben bunu kabul etmeyeceğimi aksi takdirde önceki iptal işlemimi geçersiz kılmış olarak kabul edileceğimi ve dolayısıyla ekstra fatura ve cayma bedeli ödemek zorunda kalacağımı söyledim. Asla yardımcı olmuyorlar. Fatura birimine bağlıyor, şikayete bağlayacam diyor, şikayet konuyla ilgili üst yetkililere bağlayacam diyor, en son gelen de fatura birimine bağlan diyor. Döngüye soktular anasını satayım
Mesaj otomatik birleştirildi:


Hocam o 31 aralıkta ödemiş gözüktüğüm fatura oluyor işte, sonrası sıkıntı

Tamam süreç olağan bir şekilde ilerliyor. Sen kendini bu işin THH'de çözülebilme ihtimali için hazırla çünkü diğer türlüsü çok zayıf. Örneğin seni haklı bulup yine de bunu faturaya yansıtmak gibi tuhaf bir davranış sergiliyorlar. Benim zamanım olmadığı ve hattın babamın üzerine olmasından dolayı uğraşamamıştım.
 

DeveloperRedneck

80+ Silver
Katılım
13 Temmuz 2021
Mesajlar
2,696
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,380
İsim
Kürşat
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Tamam süreç olağan bir şekilde ilerliyor. Sen kendini bu işin THH'de çözülebilme ihtimali için hazırla çünkü diğer türlüsü çok zayıf. Örneğin seni haklı bulup yine de bunu faturaya yansıtmak gibi tuhaf bir davranış sergiliyorlar. Benim zamanım olmadığı ve hattın babamın üzerine olmasından dolayı uğraşamamıştım.
Akşam tekrar bir e-devlete bakacağım babamdan, bir şey bulamazsam yakın zamanda şubeye gitmeye çalışırız. Gene olmazsa ödeyip THH deneyecez gibi doğru diyon. Bu vodafone gerçekten çok kısır bi firma.
 
Top Bottom