XFX markası nasıldır?

LOST

80+
Katılım
8 Nisan 2020
Mesajlar
48
Reaksiyon skoru
19
Merhaba arkadaşlar XFX Marka bir ekran kartı almayı planlıyorum marka hakkındaki görüşleriniz nelerdir aceba :)
XFX RX580 8G
 
Gönül rahatlığıyla alabilirsiniz
Hayırlı olsun.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: LOST
Hiç kullanmadım.
Ama 5700 XT modeli araştırdığım zamanlarda bir kıyaslama videosu izlemiştim.
Tüm detayları ile kartları kıyaslıyorlardı.
XFX 5700 XT modeli en kötü model olarak seçilmişti.

Merak edenler için linkini aşağıya bıraktım;
"Best Worst RX 5700 XT"

 
  • Beğen
Reaksiyonlar: LOST
Teşekkür ederim dostum her yerde yardıma yetişiyorsun.
Rica ederim yardımcı olmak için burdayım
Merak ettiğiniz herşeyi sorabilirsiniz elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım.
 
  • Beğen
Reaksiyonlar: LOST
Bunada göz atın derim
Hazır sistem alacağım için zaten sunulan az seçenek var
Sistem bu ve kafama takılan 2 seçenek daha var
r5 1600'ü 2600'e yükseltebilirim veya
rx 580 8g'yi
rx 590 8g'ye dönüştürebilirim
Sisteme göz atıp bilgilendirir misin rica etsem?
 
Diğer kartlarını bilmiyorum ancak ben GIGABYTE RX 5700 XT ekran kartı kullanıyorum. 1 saatlik FurMark testinde maksimum 75 ortalama 72 derece gördüm. Aynı kartın XFX marka olanının FurMark testinde maksimum 93 ortalama 80 derece gibi değerler görülüyor, hemde 10 dakikalık testte. Yani sanki sıcak çalışan bir marka gibi geldi bana.
 
Hazır sistem alacağım için zaten sunulan az seçenek var
Sistem bu ve kafama takılan 2 seçenek daha var
r5 1600'ü 2600'e yükseltebilirim veya
rx 580 8g'yi
rx 590 8g'ye dönüştürebilirim
Sisteme göz atıp bilgilendirir misin rica etsem?

İşlemciyi değiştirme,
Sistemdeki 1600 eski 1600 değil, yenilenmiş 12nm 1600 AF.
2600 ile eş sayılabilecek bir işlemci.
Ona vereceğin para ile anakartı B450 olarak yükselt. ileride işlemcini 3600 veya bütçen olursa 3700x falan yaparsın.
Anakart yükseltmezsen, işlemci yükseltirken anakartı da yükseltmen gerekecek.

Ram - ekran kartı falan da çok iç açıcı değil, yükseltme seçenekleri de çok pahalı geldi.
Ram'i Dual Ch. 16GB yapınca bile PC 4.500 TL oluyor.
Üstüne bi de ekran kartını 590 yapsan 4.700 civarı.

O bütçe ile başka sistem toplardım.
 
Hazır sistem alacağım için zaten sunulan az seçenek var
Sistem bu ve kafama takılan 2 seçenek daha var
r5 1600'ü 2600'e yükseltebilirim veya
rx 580 8g'yi
rx 590 8g'ye dönüştürebilirim
Sisteme göz atıp bilgilendirir misin rica etsem?
Rx 590 yaparsanız daha yüksek FPS alıcaksaniz.
Zaten b
Hazır sistem alacağım için zaten sunulan az seçenek var
Sistem bu ve kafama takılan 2 seçenek daha var
r5 1600'ü 2600'e yükseltebilirim veya
rx 580 8g'yi
rx 590 8g'ye dönüştürebilirim
Sisteme göz atıp bilgilendirir misin rica etsem?
Rx 590 ALMAK daha mantıklı oyun performansı açısından
1600 ile 2600 arası performans farkı yaklaşık yüzde 10
Yanı Rx 590 daha cazip
 
İşlemciyi değiştirme,
Sistemdeki 1600 eski 1600 değil, yenilenmiş 12nm 1600 AF.
2600 ile eş sayılabilecek bir işlemci.
Ona vereceğin para ile anakartı B450 olarak yükselt. ileride işlemcini 3600 veya bütçen olursa 3700x falan yaparsın.
Anakart yükseltmezsen, işlemci yükseltirken anakartı da yükseltmen gerekecek.

Ram - ekran kartı falan da çok iç açıcı değil, yükseltme seçenekleri de çok pahalı geldi.
Ram'i Dual Ch. 16GB yapınca bile PC 4.500 TL oluyor.
Üstüne bi de ekran kartını 590 yapsan 4.700 civarı.

O bütçe ile başka sistem toplardım.
4000 tl'ye önerebileceğin bir sistem var mı aceba?
Elimde bir de bu sistem var ve iki sistemde de anakartı kesinlikle b450m yapacağım
 
Sistemi hazır mı almak istiyorsun?
Kendin toplayamaz mısın?
 
İnceHesap'ta
1600 AF + B450m = 1.286,24 TL

İnternette
1600 AF + B450m = 1.213,94 TL

İnceHesap'tan sadece bu 2 parça ürünü alınca bile +75 TL fazladan para ödüyorsun.

Mümkünse parça parça topla.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,772
Mesajlar
11,070,524
Üyeler
197,981
Son üye
hesapist
Geri
Top