Merhaba arkadaşlar XFX Marka bir ekran kartı almayı planlıyorum marka hakkındaki görüşleriniz nelerdir aceba
XFX RX580 8G
Rica ederim yardımcı olmak için burdayımTeşekkür ederim dostum her yerde yardıma yetişiyorsun.
Hazır sistem alacağım için zaten sunulan az seçenek varBunada göz atın derimSapphire Pulse AmdRadeon RX 580 8G OC 256 Bit GDDR5 (DX12) Fiyatı
Sapphire Pulse AmdRadeon RX 580 8G OC 256 Bit GDDR5 (DX12) en iyi fiyatla Hepsiburada'dan satın alın! Şimdi indirimli fiyatla sipariş verin, ayağınıza gelsin!www.hepsiburada.com
Hazır sistem alacağım için zaten sunulan az seçenek var
Sistem bu ve kafama takılan 2 seçenek daha var![]()
Sword | AMD Ryzen 5 7600 | 16 GB DDR5 | GIGABYTE RTX 5070 12 GB | 512 GB SSD OEM Paket - incehesap.com
Sword | AMD Ryzen 5 7600 | 16 GB DDR5 | GIGABYTE RTX 5070 12 GB | 512 GB SSD OEM Paket fiyatını ve özelliklerini görmek için hemen incehesap.com'u tıklawww.incehesap.com
r5 1600'ü 2600'e yükseltebilirim veya
rx 580 8g'yi
rx 590 8g'ye dönüştürebilirim
Sisteme göz atıp bilgilendirir misin rica etsem?
Rx 590 yaparsanız daha yüksek FPS alıcaksaniz.Hazır sistem alacağım için zaten sunulan az seçenek var
Sistem bu ve kafama takılan 2 seçenek daha var![]()
Sword | AMD Ryzen 5 7600 | 16 GB DDR5 | GIGABYTE RTX 5070 12 GB | 512 GB SSD OEM Paket - incehesap.com
Sword | AMD Ryzen 5 7600 | 16 GB DDR5 | GIGABYTE RTX 5070 12 GB | 512 GB SSD OEM Paket fiyatını ve özelliklerini görmek için hemen incehesap.com'u tıklawww.incehesap.com
r5 1600'ü 2600'e yükseltebilirim veya
rx 580 8g'yi
rx 590 8g'ye dönüştürebilirim
Sisteme göz atıp bilgilendirir misin rica etsem?
Rx 590 ALMAK daha mantıklı oyun performansı açısındanHazır sistem alacağım için zaten sunulan az seçenek var
Sistem bu ve kafama takılan 2 seçenek daha var![]()
Sword | AMD Ryzen 5 7600 | 16 GB DDR5 | GIGABYTE RTX 5070 12 GB | 512 GB SSD OEM Paket - incehesap.com
Sword | AMD Ryzen 5 7600 | 16 GB DDR5 | GIGABYTE RTX 5070 12 GB | 512 GB SSD OEM Paket fiyatını ve özelliklerini görmek için hemen incehesap.com'u tıklawww.incehesap.com
r5 1600'ü 2600'e yükseltebilirim veya
rx 580 8g'yi
rx 590 8g'ye dönüştürebilirim
Sisteme göz atıp bilgilendirir misin rica etsem?
4000 tl'ye önerebileceğin bir sistem var mı aceba?İşlemciyi değiştirme,
Sistemdeki 1600 eski 1600 değil, yenilenmiş 12nm 1600 AF.
2600 ile eş sayılabilecek bir işlemci.
Ona vereceğin para ile anakartı B450 olarak yükselt. ileride işlemcini 3600 veya bütçen olursa 3700x falan yaparsın.
Anakart yükseltmezsen, işlemci yükseltirken anakartı da yükseltmen gerekecek.
Ram - ekran kartı falan da çok iç açıcı değil, yükseltme seçenekleri de çok pahalı geldi.
Ram'i Dual Ch. 16GB yapınca bile PC 4.500 TL oluyor.
Üstüne bi de ekran kartını 590 yapsan 4.700 civarı.
O bütçe ile başka sistem toplardım.