Yarın okullar açılıyor.

İlk iş KYK yurtlarına doldurdular eğitime iyi darbe vurdular şimdi sıra liselere gelmesin.
 
Sınıfta düzgün aynı kafadan insan yok hiç yalnız dolaşıyorum şu okul bitsinde yaz full oyun oynayacağım
Sosyal ol yalnız gezme bence.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Her insanla aran olsun yakınlığına sen karar ver.
 
Olm öyle demeyin arıyorsunuz sonra. 2 sene geçti ama hala özlüyorum okulu, en azından ortamını.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,522
Mesajlar
11,068,229
Üyeler
197,924
Son üye
catiga
Geri
Top