Yeni Monitörde Renk Kayması

Huseyinatik

80+ Bronze
Katılım
12 Aralık 2020
Mesajlar
1,357
Reaksiyon skoru
438
Arkadaşlar yeni meydana gelen bir sorun var. Bilgisi olan arkadaşlar yardım ederlerse çok sevinirim. ViewSonic 2458 c-mhd monitörüm var bu zamana kadar hiçbir sorunu yoktu fakat son iki gündür hiçbir ayarla oynamamama rağmen videolarda gözüktüğü gibi ekrandaki yazı veya nesneleri hareket ettirince gölge gibi renk kayması ( sorunun tam ismini bilmiyorum) gibi bir şey oluşuyor ekranda. Monitörü henüz 6 ay önce aldım sorun monitörden mi kaynaklanıyor ekran kartından mı? Bu sorunun temel sebebi nedir ve çözmek için ne gerekir bilen arkadaşlar yardım ederlerse çok sevinirim. İlk defa böyle bir sorunla karşı karşıya kaldım ve gerçekten çok sinir bozucu.

VİDEOLAR:

NOT: Yazıları veya nesneleri kaydırınca arkasından gölge gibi farklı renkler çıkıyor ve videodakinden daha fazla rahatsız ediyor.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

up up up
 
Son düzenleme:
Hz değeri yüzünden flow gibi oluyor hocam yanlış bilmiyorsam yani ortada bir sorun yok.
 
144 hertz hocam. Birde bugüne kadar böyle bir sorun yoktu.
Hocam aynı durum bende de var yani bence bu bir sorun değil saniye başına düşen kare sayısı yüzüden muhtemelen, siz de durumu yeni fark etmiş olabilirsiniz.
Monitörü 60 Hz yapıp kullanmayı deneyin bi bakalım aynı durum olacak mı ?
 
Hocam aynı durum bende de var yani bence bu bir sorun değil saniye başına düşen kare sayısı yüzüden muhtemelen, siz de durumu yeni fark etmiş olabilirsiniz.
Monitörü 60 Hz yapıp kullanmayı deneyin bi bakalım aynı durum olacak mı ?
Hocam 120hz denedim fakat olmadı 60 hz de denerim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam aynı durum bende de var yani bence bu bir sorun değil saniye başına düşen kare sayısı yüzüden muhtemelen, siz de durumu yeni fark etmiş olabilirsiniz.
Monitörü 60 Hz yapıp kullanmayı deneyin bi bakalım aynı durum olacak mı ?
Hocam 60hz yaptım aynı sorun 10 kat artmış haliyle karşıma çıktı
 
Hocam 120hz denedim fakat olmadı 60 hz de denerim.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Hocam 60hz yaptım aynı sorun 10 kat artmış haliyle karşıma çıktı
Çok rahatsız ediyorsa o zaman monitörü garantiye vermeniz lazım hocam.
 
(bence) 120hz ve 60hz de olmuyosa ekran kartında sorun olabilir ya da 144hz ye alınca monitörden kaynaklı sorun çıkıyor olabilir
garantisi varsa garanti belki halleder yada servisi arayın sorunu söyleyin yardımcı olurlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Hocam siz bahsettiğim sorunu videolarda gözlemlediniz mi? bir anormallik sezdiniz mi?
ben sezmedim normal geldi bana
 
Hocam rica etsem monitörünüzü 144 hz moduna alıp şu test TestUFO: Ghosting i yapıp sonuçlarını benimle paylaşır mısınız müsaitseniz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

(bence) 120hz ve 60hz de olmuyosa ekran kartında sorun olabilir ya da 144hz ye alınca monitörden kaynaklı sorun çıkıyor olabilir
garantisi varsa garanti belki halleder yada servisi arayın sorunu söyleyin yardımcı olurlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


ben sezmedim normal geldi bana
Oluyor hocam onlarda da
 
Hocam rica etsem monitörünüzü 144 hz moduna alıp şu test TestUFO: Ghosting i yapıp sonuçlarını benimle paylaşır mısınız müsaitseniz?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Oluyor hocam onlarda da
hmm onlardada oluyorsa monitörde olabilir ama şöyle bi dorun daha var:D ekran kartındanda olabilir çünkü her ayarda oluyorsa muhtemel onda ama bende ilk defa böyle bir durumla karşılaştım net bir cevap veremem
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,689
Mesajlar
11,069,792
Üyeler
197,964
Son üye
silencio2000
Geri
Top