F1nerF1rst
80+ Gold
- Katılım
- 3 Nisan 2021
- Mesajlar
- 5,049
- Reaksiyon skoru
- 1,892
Asus cephesinde içine 3 harfli kaçtığı gibi saçma bir fiyatlandırma oluyor ya bakalım hayırlısı ama şu tasarım çok hoşuma gidiyor gördükçe önümdeki namussuzun fişi çekesim geliyorNedense öyle olacak gibi hissediyorum.