Yeni Bilgisayar Toplayacağım

Hocam istediğin özelliklere göre gayet güzel bir kombinasyon seçmişsin bir sıkıntı olmaz darboğaz açısından. X serisi bir anakarta gerek yok ama. B650-B850 ler X serilerinden daha kötü değiller eğer öyle zannediyorsan o mantıktan çık anakarta dünyanın parasını bayılma. Eğer alabilirsen 9070XT/5070Ti daha sağlam seçenekler olurlar diye düşünüyorum. AMD tarafını istemiyor olabilirsin ama bence 5070Ti için biraz bütçeyi zorlamaya değer diye düşünüyorum. 5070Ti alırsan kafadan 5 6 sene düşünmezsin hatta 7 sene falan bile olabilir. 5060Ti alacaksan 650w bir psu bile yeterlidir ama 650w psular genelde en fazla C tier oluyor ülkemizdeki modellerde. 750w Almanı tavsiye ederim o yüzden. 5070Ti/9070XT alırsan 850w alman daha iyi olur. Eğer ramleri sarı siteden kapalı kutu alırsan bence ekran kartına bütçen açılır diye düşünüyorum.
Peki reis AMD güncel olarak yazılım konusunda nasıl çünkü ben eskiden 6600xt kullanıştım hatırladığım kadarıyla ama gerçekten bazen oyunlar yazılımsal problemlerden crash veriyodu tekrar güncellemek veya ayarlarıyla oynamak gerekiyordu şuan bu problemlerle karşılaşma ihtimalim ne kadar, ayrıca NVDIA yı biraz da dlss teknolojisi için vesaire istiyorum fps konusunda baya artı sağlıyor izlediğim videolar kadarıyla denemedim hiç
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Doğru öyle l3 belleği geniş olduğu için ama 2k oynayacağım diyorsun ya Yük ekran kartına biner o yüzden dedim 7800x3d ve 9700x gayet mantıklı 2 seçenek 1080p de fps farkını 7800x3d de alırsın ama 2k da almazsın
hikayeli oyunlar için kaliteli ekran ve kaliteli performans ama ben fazlasıyla valorantta oynayan bi insanım ara sıra lol atarım ve bunlarda da 300fps üzeri bir şeyler istiyorum ondan dolayı x3D tercih etmek istedim valorantı 2k oynamanın bi anlamı yok 1080p oynasam da aynı hatta aim açısından daha iyi :D
 
Peki reis AMD güncel olarak yazılım konusunda nasıl çünkü ben eskiden 6600xt kullanıştım hatırladığım kadarıyla ama gerçekten bazen oyunlar yazılımsal problemlerden crash veriyodu tekrar güncellemek veya ayarlarıyla oynamak gerekiyordu şuan bu problemlerle karşılaşma ihtimalim ne kadar, ayrıca NVDIA yı biraz da dlss teknolojisi için vesaire istiyorum fps konusunda baya artı sağlıyor izlediğim videolar kadarıyla denemedim hiç
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hikayeli oyunlar için kaliteli ekran ve kaliteli performans ama ben fazlasıyla valorantta oynayan bi insanım ara sıra lol atarım ve bunlarda da 300fps üzeri bir şeyler istiyorum ondan dolayı x3D tercih etmek istedim valorantı 2k oynamanın bi anlamı yok 1080p oynasam da aynı hatta aim açısından daha iyi :D
Kral 9070xt al bak en mantıklı şey o 16gb vram olayıda çok iyi dlss falan boş iş 2k oynayacaksan gerek yok ve ztn o teknolojileri çoğu oyun desteklemiyor 7800x3d de 9070xt ile gayet iyi hoş olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Peki reis AMD güncel olarak yazılım konusunda nasıl çünkü ben eskiden 6600xt kullanıştım hatırladığım kadarıyla ama gerçekten bazen oyunlar yazılımsal problemlerden crash veriyodu tekrar güncellemek veya ayarlarıyla oynamak gerekiyordu şuan bu problemlerle karşılaşma ihtimalim ne kadar, ayrıca NVDIA yı biraz da dlss teknolojisi için vesaire istiyorum fps konusunda baya artı sağlıyor izlediğim videolar kadarıyla denemedim hiç
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hikayeli oyunlar için kaliteli ekran ve kaliteli performans ama ben fazlasıyla valorantta oynayan bi insanım ara sıra lol atarım ve bunlarda da 300fps üzeri bir şeyler istiyorum ondan dolayı x3D tercih etmek istedim valorantı 2k oynamanın bi anlamı yok 1080p oynasam da aynı hatta aim açısından daha iyi :D
Ayrıca emin ol şuan amdnin yeni ekran kartları ndivia dan daha stabil mavi ekran yada driver problemi oyundan atma falan yok
 
Kral 9070xt al bak en mantıklı şey o 16gb vram olayıda çok iyi dlss falan boş iş 2k oynayacaksan gerek yok ve ztn o teknolojileri çoğu oyun desteklemiyor 7800x3d de 9070xt ile gayet iyi hoş olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ayrıca emin ol şuan amdnin yeni ekran kartları ndivia dan daha stabil mavi ekran yada driver problemi oyundan atma falan yok
amdnin yeni ekran kartları 9070xt falan çok daha iyi rtx serisine göre zaten bu saf güçte belli oluyor nvdia yazılımdaki yapay zeka özellikleri sayesinde ilerde görülüyolar AMD yi baya seviyorum ben çok iyi işleri var ama yazılımda problem vardı söylediğine göre onuda çözmüşler kusursuz baya şuan :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kral 9070xt al bak en mantıklı şey o 16gb vram olayıda çok iyi dlss falan boş iş 2k oynayacaksan gerek yok ve ztn o teknolojileri çoğu oyun desteklemiyor 7800x3d de 9070xt ile gayet iyi hoş olur
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Ayrıca emin ol şuan amdnin yeni ekran kartları ndivia dan daha stabil mavi ekran yada driver problemi oyundan atma falan yok
sana son bir sorum daha var reis 9070xt'yi hiç araştırmadığım için bilmiyorum soğutma konusunda ve f/p konusunda iyi olan modelleri önerebilir misiniz özellikle o modellerden indirim kovalamaya çalışayım
 
amdnin yeni ekran kartları 9070xt falan çok daha iyi rtx serisine göre zaten bu saf güçte belli oluyor nvdia yazılımdaki yapay zeka özellikleri sayesinde ilerde görülüyolar AMD yi baya seviyorum ben çok iyi işleri var ama yazılımda problem vardı söylediğine göre onuda çözmüşler kusursuz baya şuan :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sana son bir sorum daha var reis 9070xt'yi hiç araştırmadığım için bilmiyorum soğutma konusunda ve f/p konusunda iyi olan modelleri önerebilir misiniz özellikle o modellerden indirim kovalamaya çalışayım
Asus prime iyidir hocam 33k 38k arası görmüştüm ben enson
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

amdnin yeni ekran kartları 9070xt falan çok daha iyi rtx serisine göre zaten bu saf güçte belli oluyor nvdia yazılımdaki yapay zeka özellikleri sayesinde ilerde görülüyolar AMD yi baya seviyorum ben çok iyi işleri var ama yazılımda problem vardı söylediğine göre onuda çözmüşler kusursuz baya şuan :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


sana son bir sorum daha var reis 9070xt'yi hiç araştırmadığım için bilmiyorum soğutma konusunda ve f/p konusunda iyi olan modelleri önerebilir misiniz özellikle o modellerden indirim kovalamaya çalışayım
Ama marka çok önemli deil indirimde bulursan 9070 xt direk al
 
Geri
Top